در میان این بار مشکل مارک های لوکس را رنگین کمان نماد امید

علامت های تجاری مانند کارتیه, Louis Vuitton, و, United Colors of Benetton گرفته اند به رسانه های اجتماعی برای

توسط ABDOOSNEWS در 5 خرداد 1399
Rainbow
علامت های تجاری مانند کارتیه, Louis Vuitton, و, United Colors of Benetton گرفته اند به رسانه های اجتماعی برای بیان رنگین کمان به عنوان نمادی از امید است. Pixabay

توسط PUJA GUPTA

مارک های بزرگ مانند کارتیه, Louis Vuitton, و, United Colors of Benetton گرفته اند به رسانه های اجتماعی برای بیان رنگین کمان به عنوان نمادی از امید در این تلاش زمانی که جهان در حال مبارزه با یک بیماری همه گیر.

لوران Feniou مدیر عامل کارتیه LVMH گروه و Jean-Charles de Castelbajac جهانی, مدیر هنری, United Colors of Benetton, آغاز 'رنگین کمان چالش" به عنوان یک خلاق ری از امید و مثبت ستون در سراسر جهان است.

Jean-Charles de Castelbajac می گوید IANSlife: "در سال 1997 من متعهد شده است توسط واتیکان به لباس پاپ ژان پل دوم 500 اسقف 5000 کشیش و 1 میلیون نفر از بچه ها. من را انتخاب کنید برای لباس آنها را با رنگ های رنگین کمان. در پایان این مراسم سحر و جادو پاپ به من گفت: "شما باید با استفاده از رنگ به عنوان سیمان ایمان". برای مارک های سراسر جهان امروز تنها رنگ می تواند ایالات مردم در صلح و آرامش و دیگر هیچ نام تجاری می تواند آن را انجام دهد بهتر از United Colors of Benetton".

این برند ایتالیایی است که شناخته شده برای آن لباس های رنگارنگ است ارسال پیام وحدت از طریق آن پست در Instagram شامل آن رنگین کمان-الهام گرفته از مجموعه ایجاد روند مد جدید.

با نام تجاری ارسال شده در تصاویر از فروشگاه های خود را در ایتالیا و جاهای دیگر با یک رنگین کمان در بالای سر به جشن خود را دوباره باز پس از اینکه برای ماه بسته با توجه به مستند. "ما فروشگاه باز دوباره در ایتالیا بیش از حد. لذت بردن از خرید و اجازه دهید تمام قوانین احترام ما در حال حاضر می دانیم" خواندن یکی از نوشتن شرح تصاویر و.

 Louis Vuitton
رنگین کمان کشیده شده توسط کودکان از Louis Vuitton کارکنان به نظر می رسد در سراسر فروشگاه ویندوز در سراسر جهان است. Pixabay

لوران Feniou مدیر عامل کارتیه ارسال شده یک عکس از کارتیه ساختمان با رنگین کمان در سایه همبستگی ملی خدمات سلامت انگلستان و بهداشت و درمان کارگران که در خط مقدم مبارزه جهانی در برابر این بیماری همه گیر COVID-19. "آیا آن را با نقاشی, نوشتن, خوانندگی, رقص, عکاسی, اشیاء و یا هر چند رسانه ای پلت فرم از انتخاب شما این رنگارنگ نشان از قدردانی و بالا بردن متحد دوستان از مزون در طول این مبارزه جهانی" او زیر نویس تصویر.

اضافه کرد: "همه دوستان از مزون و خانواده خود را دعوت شده است. دریغ نکنید برای ارسال آثار هنری خود را در #CartierOverTheRainbow...این هنر به چالش خواهد ما را همراهی محلی خیریه طرح بیمه خدمات درمانی خیریه با هم."

Louis Vuitton نیز ارسال شده چند عکس و فیلم است که به تصویر کشیدن آن تفسیر از هفت رنگ. خانه مد فرانسه نوشته شده در انیمیشن, تصویری که در آن تعریف شده رنگین کمان به عنوان "یک کشش از تخیل".

"رنگین کمان کشش از تخیل. در سال 1925 گاستون-Louis Vuitton نوشت: "اجازه دهید به نوبه خود خیابان را به یک فضای شاد". امروز #LouisVuitton سنت, خلاق, فروشگاه ویندوز را تضمین می کند به عنوان یک همیشگی دعوت برای روح سفر. به عنوان انتخاب فروشگاه شروع به دوباره باز کردن در سراسر جهان دست کشیده رنگین کمان توسط کودکان و کارکنان به عنوان استقبال چراغ امید در طول این نامشخص زمان. #LV" خوانده شده به عنوان.

Luxury brands
مارک های لوکس اکسپرس رنگین کمان به عنوان نمادی از امید در این بار تلاش. Pixabay

در حالی که فیلم دیگری ارسال شده توسط LV ویژگی های تصاویر از رنگین کمان نقاشی های کودکان از Louis Vuitton کارکنان. به عنوان خوانده شده: "نمادی از امید است. رنگین کمان کشیده شده توسط کودکان از #LouisVuitton کارکنان به نظر می رسد در سراسر فروشگاه ویندوز در سراسر جهان به عنوان چراغهای رنگارنگ شادی در طول این زمان به چالش کشیدن."

همچنین بخوانید: این جهان تیروئید بعد می دانیم اهمیت TSH تست برای نوزادان

آن را نیز ارسال شده یک عکس از مزون Louis Vuitton, میلان, ایتالیا با رنگین کمان کشیده شده و از ورود آن به مناسبت افتتاح فروشگاه خود را. "گام گذاشتن در یک ماجراجویی جدید. به عنوان انتخاب فروشگاه شروع به دوباره باز کردن در سراسر جهان دست کشیده رنگین کمان توسط کودکان و کارکنان به عنوان استقبال چراغ امید در طول این نامشخص زمان. در یک تلاش مشترک همه شرکت کنندگان را تشویق به بیدار درونی خود کودک و قرعه کشی به نسخه خود را از یک رنگین کمان است. #LV #LouisVuitton," با نام تجاری زیر نویس تصویر. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن