آمریکایی ها انبار بیشتر کاغذ توالت از اروپایی ها پس Covid-19 گسترش

یکmericans انبار بیشتر کاغذ توالت از اروپایی ها به دنبال سریع گسترش Covid-19 سراسر اروپا و آمریکای شمالی در ما

توسط ABDOOSNEWS در 26 خرداد 1399

یکmericans انبار بیشتر کاغذ توالت از اروپایی ها به دنبال سریع گسترش Covid-19 سراسر اروپا و آمریکای شمالی در ماه مارس می گوید: یک مطالعه با توجه به Covid-19 همه گیر به روز رسانی.

محققان تصمیم به پروب که به احتمال زیاد به انبار پس از برخی از شرکت ها گزارش افزایش تا 700 درصد در کاغذ توالت فروش با وجود تماس از دولت به خودداری از "وحشت خرید".

در مطالعه جدید منتشر شده در مجله PLOS ONE محققان با بررسی بیش از 1000 بزرگسالان از 35 کشور جهان که به صورت تصادفی انتخاب و از طریق رسانه های اجتماعی.

دنبال NewsGram در Instagram برای خودتان نگه دارید به روز شد.

بین ماه های مارس 23-29 شرکت کنندگان به اتمام مختصر HEXACO موجودی که رتبه شش گسترده شخصیت دامنه — ها و به اشتراک گذاشتن اطلاعات خود را در جمعیت تهدید درک شده سطح COVID-19 قرنطینه رفتارها و کاغذ توالت مصرف در هفته های اخیر.

قوی ترین پیش بینی کننده انباشت شد درک تهدید ناشی از این بیماری همه گیر به این معنی که افرادی که بیشتر احساس تهدید تمایل به ذخیره بیشتر کاغذ توالت.

Americans stockpiled more toilet paper than Europeans
مشاهدات نشان داد که افراد مسن انبار بیشتر کاغذ توالت از افراد جوان است. Pixabay

"ذهنی تهدید Covid-19 به نظر می رسد مهم ماشه برای کاغذ توالت انباشت. اما ما هنوز دور از درک این پدیده جامع" گفت: همکاری نویسنده این مطالعه تئو Toppe از موسسه ماکس پلانک برای تکاملی انسان شناسی لایپزیگ, آلمان.

همچنین بخوانید: 98 درصد جمعیت در کشمیر است که مستعد ابتلا به COVID-19 می گوید: ICMR نظرسنجی

حدود 20 درصد از این اثر نیز بر اساس شخصیت عامل احساسات و عواطف – افرادی که به طور کلی تمایل به نگرانی های زیادی و احساس مضطرب هستند به احتمال زیاد به احساس خطر می کنند و ذخایر کاغذ توالت.

شخصیت دامنه بينايی — که شامل صفات سازمان سعی و کوشش کمال و احتیاط — نیز یک پیش بینی از انباشت.

مشاهدات دیگر بودند که افراد مسن انبار بیش از افراد جوان است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب