آمریکایی ها از ترس گسترش COVID از گاز اشک آور و اسپری فلفل

ادارات پلیس باید با استفاده از گاز اشک آور و اسپری فلفل معترضان در هفته های اخیر افزایش نگرانی که عوامل شیمیای

توسط ABDOOSNEWS در 21 خرداد 1399

ادارات پلیس باید با استفاده از گاز اشک آور و اسپری فلفل معترضان در هفته های اخیر افزایش نگرانی که عوامل شیمیایی افزایش می دهد گسترش coronavirus. این مواد شیمیایی طراحی شده برای تحریک غشاء مخاطی بینی و گلو. آنها مردم را, سرفه, عطسه و جلو و ماسک خود را به عنوان آنها سعی کنید به تنفس.

کارشناسان پزشکی می گویند کسانی که عجله برای کمک به مردم اسپری گاز اشک آور می تواند به تماس نزدیک با کسی که در حال حاضر مبتلا به این ویروس است که سرفه ذرات عفونی. همچنین کسانی که در حال حاضر آلوده می تواند در معرض خطر بیشتری از بیمار شدن به دلیل تحریک به دستگاه تنفسی.

هیچ پژوهش در گاز اشک آور و COVID-19 به طور خاص به این دلیل که ویروس خیلی جدید است. اما چند سال پیش یوسف Hout و سپس فعال-وظیفه افسر ارتش انجام یک مطالعه از 6,723 ارتش استخدام در معرض یک شورش کنترل گاز در طول آموزش های پایه. این مطالعه نشان داد ارتباط بین که قرار گرفتن در معرض و پزشکان تشخیص بیماری حاد تنفسی.

می تواند گاز اشک آور منجر به افزایش coronavirus عفونت? "من فکر می کنم آن را محتمل بله" Hout روز دوشنبه گفت:. گاز و اسپری "توسط خود طبیعت شما را, سرفه, عطسه و دفع مایعات" گفت: Hout در حال حاضر شاغل در Fairfax, ویرجینیا-بر اساس Knowesis Inc., یک پیمانکار خصوصی. "اگر یک فرد است که مثبت برای ویروس من می توانید آنها را ببینید سرفه در فرد دیگری و گسترش آن که در راه" Hout گفت. "دیگر کمتر احتمال دارد راه این است که از طریق تحریک سیستم تنفسی. می تواند به ایجاد یک محیط برای عفونت فرصت طلب در بدن است."

Tear gas
پزشکان کمک به معترضان پس از مونترال پلیس با استفاده از گاز اشک آور در طول یک راهپیمایی علیه خشونت پلیس و نژادپرستی در مونترال. فردا
برای اخبار جالب روز رسانی را دنبال کنید Newsgram در Facebook

در هفته گذشته بیش از 1000 متخصصان پزشکی و دانشجویان امضا نامه ای اصرار مقامات بهداشت عمومی به مخالفت با هر گونه استفاده از "گاز اشک آور و دود و یا سایر مواد محرک تنفسی که می تواند به افزایش خطر ابتلا به COVID-19 ساخت دستگاه تنفسی بیشتر مستعد ابتلا به عفونت تشدید التهاب موجود و ايجاد سرفه است." در ایالات متحده شهرداران در پورتلند و سیاتل دستور داده اند که محدودیت در استفاده از یک مشترک گاز برای کنترل جمعیت است. یک قاضی در دنور اعمال محدودیت در استفاده از سلاح های شیمیایی توسط پلیس. و مقامات در پیتسبورگ نیواورلئان و واشنگتن دی سی پیشنهاد ممنوعیت و یا محدودیت در گاز اشک آور استفاده کنید.

همچنین بخوانید: دانستن بیشتر در مورد کسب و کار موسیقی از Klipr

به عنوان اعتراض به مرگ جورج فلوید و دیگر سیاه و سفید آمریکایی کشته شده توسط اجرای قانون و ادامه آن را در هفته قبل از این اثر ممکن است نشان می دهد تا در افزایش COVID-19 مورد اعداد. اگر موارد افزایش عوامل دیگر وجود دارد که می تواند به اشتراک گذاری این سرزنش از قبیل فریاد, آواز خواندن, و برای هزاران نفر که دستگیر شده بودند در حال محدود در فضاهای با دیگران است. (VOA)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن