اگر چه روشن نیست چقدر بد خواهد بود Lee مدارس نیروبخش برای کاهش با توجه به COVID-19

پاملا McCabe فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 5:05 PM EDT مه 6 2020قبل از COVID های Lee County schools مقامات

توسط ABDOOSNEWS در 18 اردیبهشت 1399

قبل از COVID های Lee County schools مقامات احساس بسیار مثبت در مورد راه بودجه منطقه شد و اضافه کردن. اما مانند بسیاری از چیزهای دیگر نوتبوک با جهانی همه گیر قطعیت گرفته است.

"ما می دانیم که در این سال خواهد بود پیچیده داده می شود شرایط ما..." گفت: Ami Desamours رئیس مسئول امور مالی برای سیستم مدرسه. "در این زمان وجود دارد بسیاری از ناشناختهها."

بودجه و کارکنان به ارمغان آورد که در پیام قبل از هیئت مدیره مدرسه روز سه شنبه در تلاش برای نشان دادن چگونگی بودجه-که-می-have-been ممکن است قطعه قطعه با توجه به عوارض این بیماری همه گیر شده بود در محلی و اقتصاد دولتی.

جزئیات: شمال بالا, معلم, 'ممنون' برای بازگشت به کلاس درس مجازی پس از مبارزه با سرطان مغز

پس از جلسه قانونی پیچیده در اوایل این سال دولت بودجه پیش بینی نشان داد Lee County سیستم مدرسه گرفتن $34.1 میلیون بودجه دست انداز با تخصیص کشش به $769 میلیون.

که شامل 40 دلار افزایش در هر دانشجویی بودجه یک پیش بینی افزایش 1,750 دانشجویان جدید و حقوق و دستمزد و افزایش ارزش دلار 16.8 میلیون دلار برای معلمان و کارکنان.

بودجه هنوز به امضا توسط رژیم صهیونیستی. ران DeSantis وجود دارد و بحث در یک جلسه ویژه به نام به نیشگون گرفتن و کشیدن صرف. ترس برای بسیاری از مدارس است یک قطره در بودجه.

باید از منطقه سقوط به سال گذشته تخصیص Lee بودجه مدیر کلی Letcher گفت: آن می تواند به معنای یک 20 میلیون دلار از دست دادن. اما نگاهی به بودجه در 10 سال گذشته نشان می دهد که رقم می تواند بالون را به عنوان مقدار به عنوان 143 میلیون.

این مورد باید در منطقه نورد بازگشت به آن سال 2012 دولت بودجه سطح که Letcher گفت: "بدترین" سال برای این منطقه در پی رکود است.

پوشش مرتبط: Lee مدارس اعلام آرنا-سبک فارغ التحصیلی جولای 17-26 اگر CDC دستورالعمل مجوز آن

یک منطقه اصلی نگرانی این است که پول را کنار بگذارند برای مدارس.

از $769 میلیون نفر در این منطقه راه اندازی شد برای دریافت از طریق دولت 80 درصد اختصاص داده شده برای واقعی مدارس از جمله منشور. منشور در حالی که بخش خصوصی اداره می شود, دریافت بودجه عمومی است.

"روشن است برای دیدن است که در هر یک از حالات شدید تر هر چیزی که در آن ما را مجبور به کاهش بیش از 100 میلیون دلار باعث خواهد شد که قابل توجه و تاثیر زیان آور به هر دو مدرسه و بخش بودجه" Desamours گفت.

به خصوص پس از 70 درصد از بودجه منطقه توسط مردم و یا کار مرتبط.

"هر برش به بودجه خواهد تاثیر قابل توجهی بر مردم ما چه می شود که مربوط به حقوق و یا چه می شود که مربوط به موقعیت واقعی," او گفت:, و اضافه کرد که 100 میلیون دلار کاهش می تواند "پاک کردن کل دفتر مرکزی کارکنان" و هنوز نیاز به کاهش بیشتر ساخته شود در مدارس.

که یکی از دلایل این منطقه نیست و تغییر اعتبارات اختصاص یافته به مدارس در اوایل ماه مارس حتی اگر مدارس بودجه ساخته شد در حال حاضر تاخیر در برنامه ریزی برای انتقال بسیاری از مدارس برنامه از هشت دوره بلوک به هفت دوره در روز است.

بیشتر: Lee سرپرست تاخیر دبیرستان برنامه تغییر پس از بازخورد منفی

تا به حال این طرح قرار داده شده است عمل به آن را به معنای از دست دادن یکی انتخابی کلاس برای دانش آموزان و می توانست منجر به برخی از کلاس و معلمان که آوارگان به مدارس است که دهانه.

توسط "برگزاری مداوم" با این بودجه اعداد Desamours گفت: مدیران در حال تنظیم کلاس ارائه افزایش سرعت معلم به دانش آموز نسبت داشتن معلمان "انتخاب" اضافی کلاس دوره و در صورت نیاز کاهش کارکنان.

تا کنون Desamours گفت: اصول موفقیت آمیز بودن "در ساخت آن به کار می کنند." این است که صرفه جویی در این منطقه حدود 8 میلیون, او گفت:.

جزئیات: Lee مدارس' 'گرفتن و رفتن' کارکنان کسب خطر پرداخت و — امیدوارم — برخی از تشکر yous

این منطقه همچنین دارای honed در محدود کردن صرف به ملزومات به عنوان بودجه سال بادها را به ساخت تا پول نقد است که می تواند بیش از نورد به بودجه سال آینده است.

مالیات بر فروش است یکی دیگر از عوامل از بودجه آن را به عنوان یک محرک اصلی برای مدرسه بودجه و محلی سیستم مدرسه.

در لی درآمد در آورده از طریق نیم درصد مالیات بر فروش است که به احتمال زیاد به کاهش 9 میلیون دلار در این سال مالی به تنهایی با توجه به COVID-19. از زمان طرح دارای درآمد در حال سقوط از 83 میلیون دلار به حدود 75 میلیون Letcher گفت.

چون خیلی هنوز ناشناخته کارکنان زد چند سناریو برای سال آینده مالیات بر فروش درآمد. از پیش بینی $88.8 میلیون دلار درآمد Letcher گفت: درآمد واقعی می تواند رها از 11 میلیون دلار و یا تا 31 میلیون دلار است.

"البته هیچ یک از این مجموعه در سنگ این همه حدس و" Letcher گفت.

"خط پایین این است که ما باید مطمئن شوید که ما موقعیت منطقه قادر به پاسخ به هر چه بودجه وضعیت خواهد شد در پایان روز پس از تمام اطلاعات شناخته شده است و ما اطلاعات ما از دولت," او گفت:.

عضو هیئت مدیره Cynthia Morgan خواسته کارکنان به حفاری به امکانات شکستن چه هر یک از برش حالات می تواند به معنای.

"چه هستند که ما واقعا به دنبال?" او گفت: با اشاره به یکی از حالات ترسیم $44 میلیون کاهش در بودجه است که رخ می دهد اگر دولت دلار سقوط به تخصیص این منطقه دریافت کرده و در 2018-19 سال تحصیلی.

"آنچه باعث می شود تا 44 میلیون دلاری از بودجه ما?" او ادامه داد. "این کارکنان است. این برنامه است. و من فکر می کنم ما نیاز به قرار دادن یک چهره با این شماره در حال حاضر و من فکر می کنم ما باید بیشتر فعال به عنوان یک هیئت مدیره است."

مورگان نگران بود همچنین در مورد اینکه بیش از حد "منفعل" در این وضعیت و در حال انتظار برای دیدن آنچه که دولت "در حال رفتن به برای ما انجام دهد."

این تکرار شد توسط بسیاری از اعضای هیئت مدیره از جمله رئیس مری فیشر که خواست مردم بود "قاطعانه تر" در نزدیک شدن به قوه مقننه است.

رفتن به جلو هیئت مدیره خواهد بود به روز رسانی در مورد وضعیت بودجه در همه آینده جلسه جلسات.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن