تمساح در دو فورت مایرز جوامع گزارش شات با فلش از ماه مارس

مایکل براون فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 2:32 PM EDT مارس 18 سال 2020یک تمساح شات با دو فلش در فورت مایرز

توسط ABDOOSNEWS در 30 اردیبهشت 1399

یک تمساح شات با دو فلش در فورت مایرز دریاچه است که ظاهرا نه قربانی از جمله یک حمله در Lee County این سال است.

زیادی gator می دانم که به عنوان "Big Al" به ساکنان تاج مستعمره جامعه دردار خاموش Winkler جاده در فورت مایرز داشت با یک پیکان در گردن آن در مارس 28.

"این حادثه گزارش شده است به مقامات و هر کسی با دانش دست اول حزب مسئول این عمل شنیع خواسته است برای به اشتراک گذاشتن دانش خود را از این رویداد با رابرت گرین اموال خود را مدیر" توجه به جامعه روستایی ،

بیشتر: حقوق حیوانات را ارائه می دهد $5,000 برای کسب اطلاعات در فورت مایرز تمساح شات با فلش

بیشتر: اطلاعات در پی که به ضرب گلوله سعی در کررل 11-پا تمساح در فورت مایرز برکه

بیشتر: درهم و برهم 8-پا تمساح محصور توسط Lee County نمایندگان در بونیتا اسپرینگز جامعه دردار

در اواخر آوریل آل بزرگ پیوسته پا 11 -, 3-اینچ تمساح که عکاسی با فلش در یک برکه در عقب اقامت در اووک هیل حلقه در Cross Creek Country Club خاموش جامعه Daniels پارک وی.

حیات وحش مقامات بلافاصله در زمان عبور از نهر gator به دریافت درمان اما کلانتر, هیچ آگهی در مورد هویت مهاجم(s). $5,000 پاداش ارائه شده در این مورد.

در مارس 24, فلوریدا, ماهی ها و حیات وحش حفاظت کمیسیون دریافت گزارش از طریق ایالت مزاحمت تمساح برنامه تقریبی 8-پا تمساح با یک پیکان بیرون زده از بدن خود را در نزدیکی تاج مستعمره بلوار در تاج مستعمره گلف & باشگاه کشور خاموش Winkler جاده در فورت مایرز.

آدم قهوه ای یک FWC اطلاعات عمومی افسر گفت: قرارداد مزاحمت تمساح تله اعزام شد اما قادر به پیدا کردن آن است.

"هیچ اضافی رؤیت گزارش شده است," او گفت:.

خالصه جامعه در انتخابات گفت: هر گونه اطلاعات ممکن است مظنون خواهد بود با توجه به اجرای قانون است.

"با توجه به اجرای قانون این حادثه در نظر گرفته شده است یک جنایت و پس از تعیین مجرم تحت تعقیب خواهد بود سویفت و عواقب قابل توجه" جامعه بیانیه ای گفت:. "حیات وحش مقامات بر این باورند که آل بزرگ آسیب ممکن است تهدید کننده زندگی و هنگامی که آنها قادر به کردهاید و دام ما را مجروح, دوست, دوست انتظار می رود که این کلید می تواند برداشته شود و Al بازگشت به دریاچه تاج مستعمره."

با توجه به ساکنان در خالصه مجروح gator شناخته شده است به طور کلی نگه داشتن به خود را به عنوان طولانی به عنوان او مواجه شده است و یا به سخره اما حکم احتیاط همه یکسان است.

"و در حالی که این به این معنا نیست که او بی ضرر بزرگ Al شناخته شده نیست برای وسیله ساکنان یا" جامعه بیانیه ای گفت:.

جامعه ساکنان خواست به نگه داشتن سگ در یک دسته سه تایی زمانی که خارج از خانه ماندن در خیابان ها از جامعه و نه اجازه دهید حیوانات سرگردان در مناطق پوشیده از چمن از جامعه هستند که در مجاورت نزدیک به جامعه دریاچه ها.

این FWC را در سطح ایالت مزاحمت تمساح برنامه شناخته شده به عنوان ضربه محکم و ناگهانی جمع آوری شکایات در مورد خاص تمساح اعتقاد به تهدیدی برای مردم و حیوانات و یا اموال.

مردم با نگرانی در مورد یک تمساح باید تماس FWC را toll-free مزاحمت تمساح تدریس خصوصی در 866-FWC-GATOR (866-392-4286). وقتی کسی در مورد یک تمساح تماس های مزاحم تمساح تدریس خصوصی در خانه های FWC اعزام خواهد شد یک قرارداد مزاحمت تمساح تله برای حل و فصل وضعیت.

به طور کلی یک تمساح ممکن است تلقی مزاحمت آن است که اگر حداقل 4 فوت طول و تماس گیرنده معتقد است که آن را تهدیدی برای مردم و حیوانات و یا اموال. در سال 2019 ضربه محکم و ناگهانی دریافت 14,072 مزاحمت تمساح شکایات منجر به حذف 8,972 مزاحمت تمساح.

این FWC وجود دارد گفت: برخی از 1.3 میلیون تمساح در فلوریدا و در آنها زندگی می کنند در تمام 67 شهرستانهای استان است.

اتصال با آخرین اخبار خبرنگار مایکل براون: MichaelBraunNP (Facebook), @MichaelBraunNP (توییتر) و یا mbraun@news-press.com.

روزنامه نگاری مهم است. حمایت خود را مهم است. مشترک شدن در اخبار مطبوعات.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب