کوچه تئاتر قطره 3 نمایشنامه از 2020-21 فصل میسازد کردن کارکنان

در غم انگیز جمعه اخبار رفتن به آخر هفته روز یادبود کوچه تئاتر اعلام کرده است که به دلیل COVID-19 پیامدهای مالی

توسط ABDOOSNEWS در 2 خرداد 1399

در غم انگیز جمعه اخبار رفتن به آخر هفته روز یادبود کوچه تئاتر اعلام کرده است که به دلیل COVID-19 پیامدهای مالی آن است که کاهش آن در آینده در هشت بازی فصل به پنج و هیچ یک از باقی مانده پخش انجام خواهد شد کوچکتر 296-صندلی Neuhaus تئاتر.

جزئیات در نقش کاهش یافته است و کسانی که باقی مانده اعلام خواهد شد توسط مدیر هنری غارت ملروز در تاریخ بعد از کوچه در بیانیه ای گفت. فصل در حال حاضر مجموعه ای برای شروع اکتبر 2 سال 2020 و در ادامه از طریق جولای 4, 2021.

کوچه همچنین اعلام کرد که به دلیل کاهش درآمد آن کوچه را اخراج کارکنان و کسانی که باقی مانده خود را پرداخت را کاهش دهد. گذاشته کارکنان ارائه خواهد شد پرداخت مزایای بهداشت و درمان از طریق 30 ژوئن و مقدار قطع پرداخت خواهد شد به سال خود را با کوچه.

"این COVID-19 همه گیر و اجتماعی فاصله مورد نیاز تا حد زیادی کاهش می یابد کوچه کلی پتانسیل به دست آورده و کمک درآمد. به منظور حفاظت از آینده سازمان تئاتر را عملیاتی سالانه بودجه 20 میلیون دلار باید کاهش 35 درصد به 13 میلیون دلار," کوچه بیانیه ای گفت:.

کوچه همه جدید جشنواره — راه دادن نویسان فرصتی برای کارگاه جدید اسکریپت — نمی خواهد اتفاق می افتد این فصل و به جای آن جایگزین خواهد شد با خواندن رایگان سری.

به این دلیل که هیچ کدام از نقش تولید خواهد شد طبقه پایین در Neuhaus تئاتر است که با توجه به اجتماعی فاصله مورد نیاز آن عملی نیست برای قرار دادن در نشان می دهد وجود دارد, کوچه می گوید. همه پخش انجام خواهد شد طبقه بالا در 774-صندلی هوبارد تئاتر.

"کوچه متعهد به تولید یک فصل حتی در این زمان دشوار است. با ایمنی مناسب پروتکل های اجتماعی و فاصله ما معتقدیم که مشتریان ما خواهد شد آماده به تجربه تئاتر زندگی می کنند یک بار دیگر گفت:" مدیر عامل Dean R. خوشحال.

کوچه خدمات به مدارس منطقه و هوستون کتابخانه های عمومی ادامه خواهد یافت.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب