آلن هیل ارائه شده است که هر کس "برای تلفن های موبایل زیبا"

Houstonian و آقای Oldies خود آلن هیل است ارسال هر کس یک کارت پستال در طول این زمان های عجیب و غریب. آن را خطاب

توسط ABDOOSNEWS در 6 خرداد 1399

Houstonian و آقای Oldies خود آلن هیل است ارسال هر کس یک کارت پستال در طول این زمان های عجیب و غریب. آن را خطاب: از شادی به شادی. هیل منتشر شده جدید خود را تنها "برای تلفن های موبایل زیبا" در مارس 12 است و در حال حاضر در دسترس برای پخش و خرید در تمام سیستم عامل.

گوش دادن به "برای تلفن های موبایل زیبا" آن است که بلافاصله روشن است که آلن هدف به روح بلند. "من می دانم که هنجار را اعلام کرد که این در حال آمدن است اما بسیار وجود دارد عدم قطعیت در حال حاضر می گوید:" تپه.

"چه یک روز خوب برای جهان به گرفتن برخی از اخبار مثبت? هر روز یک روز خوب برای آن اما به خصوص در حال حاضر. به یاد داشته باشید وجود دارد مثبت چیزهای اتفاق می افتد در حال حاضر و آن را آسان در متن جاری برای دریافت فرو رفته در چیزهای بد اما این آهنگ شاد و آن را در مورد شادی کودکان در حال بازی."

هیل نوشت: این ترانه ماه پس از در نظر گرفتن یک پیاده روی در بلدوین پارک مورد علاقه خود را به نقطه و الهام بخش برای آهنگ جدید "دوست" از آلبوم انفرادی خود در سراسر نقشه. او مشاهده خالص glee و بی گناهی یک گروه از بچه ها بازی و به خانه رفت فکر کردن در مورد این آهنگ.

"من فکر می کنم وجود یک تعادل به این بچه ها احساس نمی کنید که یک تن از مسئولیت حق دور اما در سمت تلنگر است که اگر شما یک فرد بالغ وجود دارد قطعا بالغ مسئولیت اما اگر شما از دست دادن قابلیت اتصال به بازی و سرگرم کننده, خوب, این چیزی است که زیبا در مورد جهان است."

"برای تلفن های موبایل زیبا" با آن حمل تپه طبیعی خوش بین انرژی و قطعا به راک اند رول صدای او به تازگی به اشتراک گذاشته شده که از او منتشر شدll بر روی نقشه. قبل از انفرادی خود را انتشار تپه بود و عمدتا در ارتباط با پوشش oldies آهنگ ها و حمایت از اعضای گروه به هنرمند افسانه ای مانند مورچه بل و آندره ویلیامز.

هیل نوشت: این ترانه را گرفت و آن را به طور معمول خدمه هوستون بهترین نوازندگان محور مورد قاره باشگاه که در آن او همکاری با آنها برای رسیدن به غنی پنج دقیقه برای حرکت سوپاپ ماشین. این آهنگ به پایان می رسد در سه guitar jam.

تپه هرگز خجالتی در مورد اعتبار دادن به خود جفت باند. "کمیته آن یک کلمه بد است و ما شاهد بسیاری از است که در جهان و موسسات بزرگتر اما بالا عملکرد تیم چیزی است که من واقعا افتخار می کنیم به قرار دادن با هم," او می گوید.

"آنها کسانی هستند که من با کار برای یک مدت زمان طولانی است. همه ما می دانیم که ما چگونه کار می کنند. که تفاوت بین یک تیم و یک کمیته ما در حال کار برای یک هدف مشترک از, چگونه بزرگ می تواند ما را به این؟"

تپه حمایت از شیکاگو بر اساس پراودا سوابق یکی از شهرستان قدیمی ترین برچسب ضبط مستقل و نهایی که برچسب Andre ویلیامز به نام خانه. پراودا بود آغاز شده توسط هیل دوست دیرین کنن "کاپیتان" گودمن و هیل می گوید او همیشه سپاسگزار برای حمایت از یک برچسب است که تلاش خود را برای تغییر صدا و یا جعبه او را در.

"کاپیتان بود بخش عظیمی از آندرس تجدید حیات ساخت که پایدار و سرد و نه فقط اجازه دهید آن شیر و باید انجام شود. Andre شد به طور مداوم ایجاد کاپیتان به طور مداوم ایجاد و من فکر می کنم که بخش عظیمی از این چسب از دوستی ما را از طریق موسیقی است."

تپه و دوستان خود آنچه که او خواستار "lifers در صنعت موسیقی" و اشاره او به چیزی که او شنیده تگزاس مستبد از فانک مایک Barfield می گویند یک بار به عنوان یک شعار. "او معرفی گروه خود را به عنوان 'من متفقین در جنگ در برابر خستگی و که کاملا الهام بخش من برای سال های بسیاری،"

تپه قصد دارد همچنان به نوشتن و انتشار به عنوان او می بیند اما هیچ برنامه ای برای آلبوم دیگر در حال حاضر. در درست آلن هیل سبک او را ادامه خواهد داد به انجام آنچه او احساس می کند حق است و سعی کنید برای ریختن به نور کمی به زندگی مردم در حالی که هل دادن آنها را به مجسمه نیم تنه یک شیار.

"مردم در حال نشستن در اطراف در حال انتظار برای چیزی و اگر مثبت این تعجب را نشان می دهد ؟ لرزش آن را خاموش و انجام برخی از رقص و از آن لذت ببرید" توصیه تپه.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن