اتهام استروئ Bass Pro مخزن ماهی غواص به اتهام مقاومت در برابر دستگیری در لی زندان شهرستان

مایکل براون فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 9:06 AM EDT Jul 1, 2020یک اسکودوی کیپ مرجان, مرد دفتر لی شهرستان

توسط ABDOOSNEWS در 11 تیر 1399

یک اسکودوی کیپ مرجان, مرد دفتر لی شهرستان کلانتر گفت: شروع به پریدن کرد به ماهی های بزرگ آکواریوم در باس طرفدار مغازه ها در سواحل خلیج فارس مرکز شهر در ماه مه بازداشت شده است در اتهامات دیگر.

مقامات تا به حال شده است به جستجو برای دانیل Armendariz 27, که اعتقاد بر این است که شروع به پریدن کرد به مخزن با توجه به جنوب غربی فلوریدا Crime Stoppers Facebook post.

Armendaris دستگیر شد صبح روز چهارشنبه به اتهام مقاومت در برابر بازداشت و به رزرو لی زندان شهرستان در مدت کوتاهی پس از 6:30 صبح او خواهد بود arraigned جولای 21.

او فیلم برداری در دوربین تلفن همراه ساخت پرش و می تواند جنایت, جنایی, فساد اتهامات عنوان شده علیه.

هیچ اطلاعات موجود بر روی هزینه های اضافی مربوط به Bass Pro حادثه یا دامنه مقاومت در برابر بازداشت و اتهامات عنوان شده علیه.

بیشتر: مرد تصور می شود مشکوک در استروئ Bass Pro مخزن شیرجه اعتراف طعنه در رسانه های اجتماعی

بیشتر: لی شهرستان کلانتر ماهیگیری برای مردی که شروع به پریدن کرد به Bass Pro بومی تانک ماهی

بیشتر: کیپ کرال ماهیگیری کاپیتان می شود 60 روز حبس برای نقض قوانین صید بی رویه

یک گزارش از کلانتر, گفت: مخزن پریدن بود به آنها گزارش شده که در 12 ماه مه صورت گرفت اما در مدت کوتاهی قبل از 5 p. m. ممکن است 10.

کلانتر گفت کسانی که مورد پرسش که شاهد فرو رفتن به آنها گفت که گمان می پرید به نمایش و سپس فرار کرد.

یک پست در Facebook, گروه, فلوریدا, بچه های ایران, شکار و ماهیگیری ارسالی از Armendariz اعتراف او به غواص گرفت و موضوع را با اجرای قانون به دنبال او در یک ناسزا رنگ و لعاب بیهوده گویی.

"(Expletive expletive) من خسته شما به دنبال برای من مانند im برخی از most wanted فراری بیش از یک مخزن کوچک شیرجه????? Lol حالا بیا.. به خوبی شما می دانید چه bass pro ive پرورش ماهی پس از من 9 سال شما می توانید بوسه (expletive) در مورد $3000 زدايي (expletive) . آره من (expletive expletive) غواصی در اما افرادی که نمی خواهند به شیرجه رفتن در آن زیبا مخزن و که بوده است و نه این و به اتهام جنایات??? پس از همه شما مقامات می خواهید به انفجار من مثل im برخی از تند و زننده کیفری و ارائه جوایز به خوبی حدس بزنید چه.......... دریافت به کار حتی بیشتر چون من به نوبه خودم در زمانی که من آماده ام شما بچه ها من را به یک , قاچاق مواد مخدر, سرقت, agrevated ضرب و جرح, جنایی, اما حدس بزنید چه من ضرب و شتم همه کسانی که اتهامات پس منم اشتباه (expletive) . مرد آن است که آنچه در آن است Smh شما بچه ها احساساتی (expletive expletive expletive expletive expletive)."

یک ویدئو همراه با پست نشان می دهد که یک دست نگه داشتن یک آبجو و نمایش یک تی شرت با باس طرفدار مغازه آرم در مقابل تخریب توسط یک گرافیک مبتذل ژست و یک عکس فوری از مخزن فرو رفتن در پشت.

اتصال با آخرین اخبار خبرنگار مایکل براون: MichaelBraunNP (Facebook), @MichaelBraunNP (توییتر) و یا mbraun@news-press.com.

روزنامه نگاری مهم است. حمایت خود را مهم است. مشترک شدن در اخبار مطبوعات.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن