همه کارکنان ما ادامه خواهد داد تا با ما در 50 ٪ از حقوق و دستمزد برای 6 ماه آینده: Zomato مدیر عامل

Zomato میسازد خاموش 13 درصد نیروی کار تا 50 درصد حقوق و دستمزد قطع خواهد شد برای بقیه کارکنان با توجه به همه گ

توسط ABDOOSNEWS در 27 اردیبهشت 1399
Zomato
Zomato میسازد خاموش 13 درصد نیروی کار تا 50 درصد حقوق و دستمزد قطع خواهد شد برای بقیه کارکنان با توجه به همه گیر. Wikimedia Commons

ثانیهآن را با Covid-19 گیر Zomato مدیر عامل Deepinder Goyal روز جمعه اعلام کرد به اخراج نزدیک به 13 درصد از نیروی کار خود را — بیش از 600 کارمند — از طریق زوم تماس همراه با کاهش حقوق و دستمزد برای بقیه کارکنان برای حداقل شش ماه از شروع ماه ژوئن با بالاتر کاهش می رویم تا 50 درصد برای مردم در نقش های ارشد.

تاکید کرد که این شرکت نیاز به آماده سازی خود را برای همه چیز بدتر Goyal گفت که چندین جنبه از کسب و کار خود را تغییر داده اند به طور چشمگیری بیش از چند ماه گذشته و بسیاری از این تغییرات در حال انتظار را به طور دائم.

"در حالی که ما همچنان به ساخت یک بیشتر متمرکز Zomato ما پیش بینی نیست داشتن کار به اندازه کافی برای همه کارکنان است. ما مدیون تمام همکاران ما یک چالش محیط کار, اما ما نمی خواهد بود قادر به ارائه آن به 13 درصد از نیروی کار ما رفتن به جلو او گفت:" در یک مفصل بیانیه.

بیش از چند روز آینده این شرکت خواهد شد در زوم تماس های تصویری با نهفته کارکنان به راه رفتن آنها را از طریق مراحل بعدی و کمک به آنها در پیدا کردن شغل به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است.

"همه ما کارکنان که دیگر هیچ گونه کار در Zomato ادامه خواهد داد با ما در 50 درصد حقوق و دستمزد برای 6 ماه آینده" گفت: Goyal.

money
برای حفظ جریان های نقدی صدها Zomato کارکنان گرفته اند عمیق داوطلبانه حقوق و دستمزد کاهش به اشاره با Goyal در ماه مارس است. (بازنمودی تصویر). Pixabay

"برخی نهفته کارکنان در کار با ما از طریق نیروی انسانی سازمان و نه به طور مستقیم بر ما حقوق و دستمزد. ما می رویم برای کمک به این سازمان در حمایت از این کارکنان با دو ماه از قطع (در مقابل 15 روز از تعهد قراردادی)," او اضافه شده است.

در ماه مارس Goyal اشاره کرده بود که برای حفظ جریان های نقدی صدها Zomato کارکنان گرفته اند عمیق داوطلبانه حقوق و دستمزد کاهش است.

Zomato ارائه شده است کسانی که گذاشته برای حفظ شرکت خود را صادر لپ تاپ و تلفن (در صورت وجود) و گفت که قبلا اختصاص داده ESOPs ادامه خواهد داد به جلیقه "در طول این مدت 6 ماه که همه این مردم باقی خواهد ماند بر ما حقوق و دستمزد با کاهش پرداخت".

با شروع ماه ژوئن گفت: Goyal این شرکت پیشنهاد یک کاهش موقت در پرداخت برای کل سازمان است.

"پایین تر کاهش پیشنهاد شده برای مردم با کاهش حقوق و بالاتر کاهش (تا 50 درصد) برای افراد با حقوق بالاتر," مطلع Goyal.

اگر کسی در حال حاضر گرفته شده داوطلبانه برش مساوی یا بیشتر از پیشنهاد کاهش موقت در پرداخت او و یا او نمی خواهد می رود اضافی را کاهش دهد.

"این کاهش موقت در پرداخت نیز خواهد بود واجد شرایط برای 2x ESOP کمک های مالی درست مثل اوایل داوطلبانه کاهش است. من پیش بینی (و امیدوارم) این بود حدود 6 ماه از هم اکنون گفت:" Zomato مدیر عامل شرکت.

cafe
بسیاری از رستوران ها بسته باقی می ماند با توجه به همه گیر است که به شدت تحت تاثیر قرار
Zomato کسب و کار. Pixabay

Zomato کسب و کار شده است به شدت تحت تاثیر Covid-19 ناشی مستند به عنوان یک تعداد زیادی از رستوران ها در حال حاضر تعطیل دائم.

"من انتظار می رود تعدادی از رستوران ها به کوچک 25-40 درصد بیش از 6-12 ماه. آنچه در واقع اتفاق می افتد, برای بهتر یا بدتر است کسی حدس می زنم" Goyal گفت.

او اما گفت که این شرکت میزان سوختگی به طور قابل توجهی پایین از قبل Covid سطوح.

بیشتر بخوانید: "ما باید به یاد بگیرند برای زندگی با COVID-19", می گوید دهلی وزیر بهداشت Satyendar Jain

"ما در حال رفتن به آماده سازی خود را برای همه چیز بدتر شدن است. Covid-19 بوده black swan رویداد برای اقتصاد جهانی; و ما هنوز نمی دانیم که اگر ما آمار جهانی حداقل در این سفر با ویروس" گفت: Goyal.

"ما نیاز به مطمئن شوید که ما حفظ نقدی تا آنجا که ممکن است به آب و طوفان اگر محیط کسب و کار بدتر می شود و یا همچنان به همین کار را برای بقیه سال یا بیشتر," او اضافه شده است.

Zomato بیش از 150 دفاتر در سطح جهان است.

Goyal همچنین اعلام کرد قصد دارد به جزئی یا کامل از خانه کار می کنند یکی از ویژگی های دائم.

این شامل تمام وقت کار از خانه و یا در این زمینه (برای تیم فروش دفتر حضور تنها مورد نیاز برای تیم بزرگ جلسات گردهمایی بررسی عملکرد) کار پاره وقت از خانه (چند روز در دیگر روزها در خانه و محل کار از کار (تمام روز). (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب