Airbnb و سرهم بندی را آنلاین دوستیابی یک گام جلوتر با سرمایه گذاری جدید

خود را دوستیابی آنلاین, زندگی شگفت انگیز با برخی از راهنمایی از آنلاین دوستیابی برنامه OkCupid. Pixabay Dont

توسط ABDOOSNEWS در 27 اردیبهشت 1399
Dating
خود را دوستیابی آنلاین, زندگی شگفت انگیز با برخی از راهنمایی از آنلاین دوستیابی برنامه OkCupid. Pixabay

Dont اجازه دهید این مستند شما را از پیدا کردن یک رابطه معنی دار. با اکثریت مردم جهان تحت انزوا افزایش تعداد قرنطینه تک آهنگ های آشنایی هستند تقریبا از امنیت خانه های خود را پیشرو در این نسل به کشف شادی از معاشقه.

OkCupid Dating app شاهد 26 درصد افزایش در مکالمات و جامد 12 درصد افزایش در مسابقات در هند. عظیم 91 درصد از برنامه هزاره کاربران گفته اند که آنها همچنان به, تاریخ, البته تقریبا. اما چه مجازی دوستیابی و چگونه شما حرکت آن ؟

OkCupid سهام این نکات ساده و ترفندها برای شما به نگه داشتن زندگی دوستیابی خود را تکان دادن در حالی که شما در حال قفل شده است.

خودتان باشید

با قابلیت اتصال به حرکت به دیگر مکالمات و تاریخ بیش از تماس و تصویری به جای در زندگی واقعی, مطمئن شوید که شما که خود واقعی خود را. در پایان روز شما سزاوار به دیدار با کسی که شما را دوست دارم برای شما که. تظاهر به کسی که شما نمی خواهد تنها خود را پیچیده دوستیابی وضعیت اگر شما واقعا به دنبال به جلو به ملاقات این شخص.

محدود نمی کند عشق به یک شماره pin

سازگاری نیست و محدود به یک منطقه جغرافیایی. به خصوص در قرنطینه که در آن فاصله یک کیلومتر است به عنوان خوب به عنوان یک قاره دیگر. آزمایش کمی و تنظیم فاصله خود را اولویت و جهانی. مطابقت با کسی در شما موج – نه فقط کسی در همان محله است.

Online dating
بود خود را در مقابل آنلاین خود را شریک. Pixabay

لباس برای شب تاریخ

تاریخ شب خاص هستند اجازه دهید لباس های خود را منعکس کننده که. تا آنجا که شما به دنبال به جلو به دیدن بازی خود را در بهترین حالت خود شخص در طرف دیگر از صفحه نمایش نیز انتظار همین است. اجازه ندهید قرنطینه نگه داشتن شما را از شادی کنار هم قرار دادن مناسب که تاریخ ساز و برگ.

و یا شروع به آن اضافه خواهد شد به شما اعتماد به نفس خواهد شد که نشان می دهد در مکالمات خود را. مهمتر از آن نشان می دهد که شما به دنبال به جلو به آن (مجازی) تاریخ و مایل به قرار دادن برخی از تلاش. اما دوست عزیز اگر موضوع خود را در تاریخ برای اولین بار است که لباس خواب – سمت راست. بیش از 73 درصد هند وای بر OkCupid گفت: آنها لباس و پوشیدن چیزی خوب برای تاریخ.

انجام کاری سرگرم کننده

فکر می کنم در مورد ایده آل خود را تاریخ – تماشای یک فیلم ؟ به اشتراک گذاری یک وعده غذایی ؟ در حال حاضر ترجمه که به دنیای مجازی برای یک تاریخ را به یاد داشته باشید. فعالیت هایی مانند تماشای یک فیلم با هم و یا راه اندازی نوشیدنی خرما می تواند یک فعالیت سرگرم کننده به عنوان آن را نیز کمک خواهد کرد که شما می دانید جانبی سرگرم کننده از بازی خود را و همچنین خود را انتخاب سرگرمی. وقتی پرسیده شد که چه ایده آل خود را مجازی تاریخ فعالیت هند نشان داد که اولویت روشن – در 41 درصد اولویت رای – برای یک وعده غذایی و نوشیدنی های متصل شده توسط فن آوری.

وقت خود را

هیچ وقت مثل حال حاضر برای مطابقت با کسی جالب و یا انتخاب کنید تا که فراموش گفتگو. زندگی است کمی کندتر از حد معمول این روزها تا به این زمان در واقع به شکل نوع خود و برای یک نگاه روحی و ارتباط عاطفی.

اگر یک چیز وجود دارد قرنطینه انجام داده آن است که زمان را برای شما به واقعا به به می دانم کسی و مطمئن شوید که شما در حال سازگار قبل از مصرف آن را به سطح بعدی تقریبا!

Virtual dating
طرح نیست هر جسمی در طول تاریخ مستند. Pixabay

در حالی که مجازی دوستیابی سرگرم کننده و هیجان انگیز, لطفا با هدایت از راه اندازی هر جسمی تاریخ در حال حاضر. استفاده از این زمان واقعا به دانستن هر یک از دیگر - طولانی تلفن تماس مشترک فعالیت های این فهرست بی پایان است. لطفا ماندن در داخل برای شما بازی خود را و هر کس را به ایمنی.

در حالی که این بیماری همه گیر ما است و ما در حال تنظیم جدید مکالمات اطراف آن در همه زمان ها سعی کنید که فراتر از این موضوع است. شما بیش از وضعیت فعلی و این مهم است که بازی خود را بدانند و تشخیص دهند که. عجله نکنید آن است. دقیقا مانند دوستیابی در زندگی واقعی وقت خود را. متن هر یک از دیگر و ایجاد یک رابطه دوستانه قبل از تبادل اعداد و رقص بر روی تماس های تصویری و مجازی خرما. هیچ وقت مثل حال حاضر به شماره گیری آن را به عقب و relearn آهسته دوستیابی.

ادامه مطلب: در اینجا مجازی خود را در سفر به آفریقای جنوبی

نمی از دست دادن روح خود را. مشکلات فنی و یا سکوت بی دست و پا به خصوص در تاریخ اول خود را ساخت شما از دست دادن اعتماد به نفس ؟ لطفا همین حالا. این ورقه های یو پی اس می تواند اتفاق می افتد حتی در فرد است و ممکن است در کنترل خود را. این لحظات پتانسیل را دارند که از داستان های سرگرم کننده را برای شما برای به اشتراک گذاشتن با هر یک از دیگر در آینده است. بنابراین خود را خنک نگه دارید بخندید و اقامت بیمار است.

در نهایت هیچ �ghosting' لطفا. شما تا به حال این اولین تجربه مجازی تاریخ خود را با بازی اما شما واقعا احساس نمی مسابقه قلب خود را و یا پروانه ها در معده شما ؟ صادقانه با تاریخ خود و به آنها بگویید. در هر صورت شما هرگز دوباره آنها را ببینید اما شما ممکن است در نهایت به دست آوردن احترام و اچ. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن