هوش مصنوعی و فن آوری AR تعریف جدیدی از زیبایی صنعت

سرعت نوآوری در فن آوری شتاب گرفته است اما نوآوری در زیبایی خرده فروشی امروز نمی به طور کامل حل نیازهای مشتری م

توسط ABDOOSNEWS در 6 مرداد 1399

سرعت نوآوری در فن آوری شتاب گرفته است اما نوآوری در زیبایی خرده فروشی امروز نمی به طور کامل حل نیازهای مشتری معتقد است Ritika Sharma, موسس و مدیر عامل خانه زیبایی.

زیبایی و سلامتی شرکت به تازگی راه اندازی یک جدید پلت فرم تجارت الکترونیک Boddess.com. که synergizes برش لبه فن آوری دیجیتال با شخصی محصول گزینش را برای مصرف کنندگان به راحتی از خرید آنلاین با توجه فردی.

Follow us on Instagram برای اقامت به روز شده در آخرین اخبار!!

IANSlife صحبت Sharma بدانید که چگونه واقعیت افزوده (AR) و هوش مصنوعی (AI) در حال بازتعریف مفهوم زیبایی با تکنولوژی و اگر آن را در آینده است.

گزیده ای:

س: چگونه شما با استفاده از هوش مصنوعی و فن آوری AR در Boddess?

یک: تیم ما صرف چند ماه گذشته ساختمان ما یادگیری ماشین پایگاه داده از پوست در همکاری با متخصصین پوست در هند. ما در زمان هزاران نفر از تصاویر با وضوح بالا از مردان و زنان با برچسب پوست خود بیماری با ما اختصاصی مجموعه از پوست متریک (چیزهایی مانند پوست چین و چروک و لکه های تیره پوست, سن, و غیره.). در حالی که ما این کار را از مجموعه ما مطمئن شوید که به ما آموزش الگوریتم در یک آرایه متنوع از رنگ پوست قرون و اقوام است. ما پس از آن آموزش الگوریتم های ما در این مجموعه داده ها و ساخت تحت نظارت یادگیری ماشین مدل برای بهبود این الگوریتم در هر هفته. بیشتر تصاویر جمع آوری می کنیم بهتر آن می شود.

این به چه معنی برای Boddess مشتری ؟ به دلیل وسواس ما با تجربه مشتری و فن آوری ما سرمایه گذاری در میلی لیتر-مجهز به آر/VR tech پشته ما می توانیم بیش از حد به فرد این برنامه برای هر فرد به عنوان آنها با استفاده از این برنامه بیشتر و بیشتر. از طریق آرایش سعی در کاربران می توانید سعی کنید در انواع محصولات مانند سرب ، بدون ترک خانه خود را و یا استفاده واقعی آرایش. ما مجازی پوست, تجزیه و تحلیل, تجزیه و تحلیل یک کاربر از پوست در هر زمان آنها ارسال عکس و توصیه محصولات به خصوص برای نوع پوست خود است. ما در خدمت شخصی توصیه های محصول و یاد بگیرند که هر کاربر از پوست به عنوان آنها با استفاده از این برنامه است.

How AI, AR are redefining beauty retail.
Boddess یک پلت فرم جدید برای زیبایی مشاوره. IANS

س: آنچه که در پایان هدف ؟

یک: هدف من این است برای کمک به مشتریان را مطلع محصول تصمیم گیری اجازه دادن به آنها برای پیدا کردن شادی در کشف و یادگیری و تعامل. این است که چرا Boddess سرمایه گذاری خود را در خانه اختصاصی علیرضا/VR پوست تشخیصی و آرایش را امتحان کنید-بر روی ابزار و دست برداشت هنرمند با استعداد در زمینه پوست و آرایش که در هیئت مدیره هستند ، آینده از کارشناسان و چگونه کارشناسان طراحی شده با داده خواهد شد که در آینده از ما چگونه خرید محصولات. ما نه محدود به یک پلت فرم آنلاین اما واقعا باور فیزیکی خرده فروشی تجربه بودن در قلب کسب و کار ما بیش از حد. این است که چرا مشتریان ما را ملاقات خواهد کرد در فرد را از رفتن به مرکز خرید محل در دهلی نو و بمبئی. و ما نمی توانیم صبر کنید برای دیدار با آنها.

س: این بیماری همه گیر قرار دادند برندها به دیجیتال جدید از طرح های در جهت رسیدن به مصرف کنندگان خود را عملا. نظر.

یک: سرعت نوآوری در فن آوری شتاب گرفته است. من معتقدم که نوآوری اتفاق می افتد در زیبایی خرده فروشی امروز نمی به طور کامل حل نیاز مشتری. مشتریان هنوز به دنبال سریع ترین یا ارزان ترین محصول دیگر اما یک محصول است که برای آنها کار می کند و یکی از آنها می توانید بر روی تکیه باران یا درخشش. من صرف مقدار زیادی از زندگی حرفه ای من در آجر و ملات خرده فروشی با قرار گرفتن در معرض تکنولوژی دیجیتال و تحول است. من مبهوت از مقیاس و رسیدن به فن آوری فراهم می کند. من می خواهم به ترکیب این دو برای ضربه زدن به نقطه شیرین – و این جایی است که آینده خرده فروشی است. وجود دارد یک فرصت واقعی در چگونه ما فکر می کنم در مورد زیبایی خرده فروشی به بهتر فرد از طریق فن آوری و اطلاعات.

س: نظر شما در آر و هوش مصنوعی ؟ آن را طبیعی جدید برای زیبایی صنعت ؟

یک: در Boddess ما می دانیم که مردم در رابطه با طب سنتی سالن ممکن است اساسا تغییر پست-Covid. استفاده از فن آوری تلاش برای کشف کردن و شخصی سازی محصولات و روال – اخلال در زیبایی فرد مشاوره و تست محصول برای مشتریان. علیرضا/VR است که تکامل بعدی در محصول را امتحان کنید. Boddess خود را راه اندازی فن آوری دولت از هنر در مارس سال 2020 ؛ Boddess مجازی نرم افزار اجازه می دهد مشتریان به دقت تشخیص خود بیماری پوستی, 'سعی کنید در' آرایش عملا دریافت توصیه می شود راه حل های محصول و فعال کردن تصمیمات خود را, همه از راحتی از خانه خود را. این Boddess مجازی Pro پوست ابزار تشخیصی ارزیابی چین و چروک و خطوط ریز و لکه ها و التهاب رنگدانه حساسیت/قرمزی پوست لکه های تیره و محافل. مجازی را تشکیل می دهند ابزار اجازه می دهد تا مشتریان برای انتخاب sku ها در سراسر همه رنگ لوازم آرایشی و بهداشتی مارک های از جمله لب, چشم, بنیاد سرخ و چشم محصولات در زمان واقعی است. Boddess مجازی حرفه ای نیز راه اندازی ابرو مجازی نرم افزار به زودی.

امروز مصرف کنندگان در حال غرق شدن در محتوا در سراسر سیستم عامل های اجتماعی راهنمایی از دوستان و خانواده, تبلیغات و خیلی بیشتر. از طریق Boddess ویرایش هدف ما برای ایجاد حس که محتوای با زیبایی ما ، برای مثال برخی از مطالب ما بر زدودن سموم زیبایی روال با ماسک های خانگی ساخته شده از مواد غذایی و مواد تشکیل دهنده لایه بردار درمان چند بار در هفته که سفارشی هستند و طبیعی بدون مواد نگهدارنده. ما در حال بازگشت به اصول. از نظر آرایش مشتریان در حال حاضر با تمرکز بر خرید محصولات که تاثیر بالا در برقراری تماس های ویدئویی مانند برنزه کننده و ابرو بدن.

س: شما راه اندازی با نام تجاری در طول مستند بود و آن را یک تصمیم استراتژیک برای راه اندازی در یک وضعیت اقتصادی ناپایدار است ؟

یک: زیبایی صنعت شده انعطاف پذیر بیش از دهه های گذشته با نسل از مشتریان وفادار با بالا گزاف گویی برگشت نرخ ارسال بحران. امروز در حالی که در فروشگاه فروش دشوار است به تکرار حاضر بیشتر مارک های لوکس در حال بررسی کانال های جدید برای توزیع و بهتر ارائه می دهد برای به دست آوردن مشتریان جدید است. علاوه بر افزایش دیجیتال, سیستم عامل و بازار در حال افزایش شدت و سرعت نوآوری با محصولات جدید و مارک است که در تمام زمان بالا.

How AI, AR are redefining beauty retail.
Ritika Sharma, موسس و مدیر عامل خانه زیبایی شروع می شود با یک سرمایه گذاری جدید boddess. IANS

ورود سد را کاهش داده است و تنها راه برای پیشی گرفتن از رقبا است که به سادگی درخشان هر دو در محصول و ارتباطات جبهه. علاوه بر این, DIY برای مو و ناخن مشاهده است ده برابر سنبله با رشد فوق العاده ای در مصرف محتوای. زیبایی به طور کلی باقی می ماند قوی و جذاب در مقایسه با دیگر دسته بندی ها در دراز مدت - و نمی خواهد نیاز به دوباره اختراع به طور کامل. نه زیبایی صنعت ادامه خواهد داد به سرعت بخشیدن به آن دیجیتال و فناوری روند که در حال حاضر در محل.

با Covid محدود کردن تعامل فیزیکی در فروشگاه ها, AR/VR است که تکامل بعدی در محصول را امتحان کنید.

س: شما نیز قصد راه اندازی نرم افزار تلفن همراه شما نیست ؟

یک: ما در حال حاضر به ملاقات با ما خدمات به مشتریان شگفت انگیز که در آن آنها با ما آخرین نرم افزار تلفن همراه راه اندازی. الهه زیبایی موبایل برنامه قرار می دهد تمام جهان از الهه و مارک های خود را در کف دست خود را. این نرم افزار را گسترش راه های مشتریان ما می تواند به ما در حال رشد نمونه کارها محصولات و برندها و همچنین استفاده از لبه برش ما آر/VR فن آوری. ما هیجان زده برای آنها را به گرفتن دست خود را بر روی آن.

الهه AR/VR – شخصی خود را به نظر می رسد به طور مستقیم از برنامه و دریافت توصیه های محصول. این آسان تر است برای استفاده در یک گوشی به دلیل کیفیت دوربین و تنظیمات باعث می شود آن را در دسترس تر برای همه کاربران. الهه پاداش – برنامه های وفاداری ما اجازه می دهد تا به کاربران برای کسب امتیاز در حالی که آنها در تعامل با ما مطالب و استفاده از AR/VR ابزار – و از گرو در اوردن امتیاز خود را نسبت به تخفیف در خرید

همچنین بخوانید: راه شما می توانید گرفتن یک استرس خواب این بیماری همه گیر

از طریق آرایش سعی در کاربران می توانید سعی کنید انواع محصولات مانند رژ لب سرخ, بنیاد, eyeshadow, و غیره. بدون ترک خانه خود را و یا در واقع تست گریم. نرم افزار مجازی پوست تجزیه و تحلیل تجزیه و تحلیل یک کاربر از پوست در هر زمان آنها ارسال عکس و توصیه محصولات به خصوص برای نوع پوست خود است. نرم افزار مونتاژ به خدمت شخصی توصیه های محصول, و یاد بگیرند که هر کاربر از پوست به عنوان آنها با استفاده از این برنامه است. هدف ما برای رسیدن به مخاطبان بزرگتر از طریق این برنامه و آن را در دسترس ساخته شده است برای دانلود بر روی هر دو سیستم عامل IOS و آندروید نرم افزار فروشگاه. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب