پیری و منسوخ شبکه دارایی های جذب هکرها گزارش نشان می دهد

شرکت ها در تکنولوژی ساخت و خودرو بخش ها رو بالا هک خطر به دلیل پیری یا منسوخ شبکه دارایی در محل یک گزارش جدید

توسط ABDOOSNEWS در 20 خرداد 1399

شرکت ها در تکنولوژی ساخت و خودرو بخش ها رو بالا هک خطر به دلیل پیری یا منسوخ شبکه دارایی در محل یک گزارش جدید هشدار داد در روز سه شنبه. نزدیک به 46.3 درصد از سازمان ها شبکه دارایی های پیری یا منسوخ در سطح جهانی و در مقایسه با 4.3 درصد در سال 2017 سیگنالینگ طولانی مدت تجدید چرخه به عنوان کسب و کار عرق دارایی ها و حرکت به چند ابر محیط گفت: "سال 2020 شبکه جهانی بینش گزارش" جهانی خدمات فن آوری شرکت NTT Ltd.

در منطقه APAC در حالی که 69.6 درصد از تمام دارایی در بخش فن آوری شدند و یا پیری و یا منسوخ در سال 2019 بالاتر از هر بخش یک میانگین کلی از 44.6 درصد از دارایی ها در صنعت فن آوری شده اند پیری یا منسوخ بیش از پنج سال گذشته دوباره بالاتر از هر بخش دیگر. این گزارش که بر اساس داده ها از تکنولوژی ارزیابی های انجام شده بر روی بیش از 1 ، 000 مشتریان با پوشش بیش از 800.000 دستگاه های شبکه است که شده است وجود دارد افزایش در منسوخ شده و مدتهای شبکه دستگاه های حاوی آسیب پذیری های نرم افزار, معرفی و خطر و در معرض سازمان به اطلاعات مربوط به تهدیدات امنیتی.

"شبکه زیرساخت باید مناسب معماری و موفق به مقابله با ناخواسته موج که نیاز به relook در ابر و در محل زیرساخت برای کاهش تاثیر و فراوانی کسب و کار بحرانی قطع" گفت: Rob لوپز, معاون اجرایی رئیس جمهور, هوشمند, زیرساخت, NTT, Ltd.

این Covid-19 شیوع و در نتیجه افزایش مصرف پهنای باند با قرار دادن فشار بر روی شبکه ترکیبات چالش های موجود و در نهایت ایجاد یک طوفان کامل. با افزایش کنترل از راه دور کار از راه دور دسترسی و مصرف خدمات صوتی و تصویری, سازمان,' شبکه و زیرساخت های امنیتی تحت فشار باور نکردنی گفت: گزارش.

Hackers
تولید و خودرو بخش ها رو بالا هک خطر به دلیل پیری یا منسوخ شبکه دارایی در محل. Pixabay

"در این جدید طبیعی" بسیاری از کسب و کار را اگر نمی توان مجبور به بررسی شبکه و امنیت, معماری, استراتژی های عملیاتی و پشتیبانی از مدل های برای مدیریت بهتر ریسک عملیاتی است. انتظار ما برای دیدن استراتژی تغییر از تمرکز بر تداوم کسب و کار برای آماده سازی برای آینده به عنوان مستند آغاز می شود به راحتی گفت:" لوپز. منسوخ دستگاه به طور متوسط دو بار به عنوان بسیاری از آسیب پذیری های هر دستگاه (42.2) که در مقایسه با پیری (26.8) و آنهایی که در حال حاضر (19.4) ایجاد خطر غیر ضروری.

برای اخبار جالب و پاسخ دنبال Newsgram در Quora

این خطر تشدید بیشتر هنگامی که کسب و کار نمی patch یک دستگاه و یا دوباره سیستم عامل نسخه برای مدت از طول عمر خود را. اگر چه وصله نسبتا ساده است و اغلب رایگان تحت قرارداد نگهداری و یا ضمانت نامه بسیاری از کسب و کار هنوز هم نمی پچ دستگاه های خود را گزارش یافت می شود.

همچنین بخوانید: سلام فن آوری هوش مصنوعی توسعه یافته توسط دانشمندان هند به منظور افزایش تومور مغزی تشخیص

"با تصویب جدید بی سیم زیرساخت افزایش – افزایش 13 درصد در سال در-سال – بعد از باز کردن دفتر و همکاری کار, فضاهای یک رویکرد رمان به تمام شبکه های معماری مورد نیاز خواهد بود" در این گزارش ذکر شده است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن