پس از سال ها از توسعه رویاهای Lofton جزیره در نزدیکی فورت مایرز است تا برای حراج

اندرو Wigdor فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 20, 2020پس از سال ها از توسعه رو

توسط ABDOOSNEWS در 30 تیر 1399

پس از سال ها از توسعه رویاهای که هرگز panned یک 9.3 هکتار جزیره در Caloosahatchee رودخانه بین فورت مایرز و شمالی فورت مایرز است تا برای حراج در هفته آینده.

این 405,108 فوت مربع ملک دوبله Lofton جزیره واقع شده است 1500 فوت از سرزمین اصلی خواهد بود و به بالاترین پیشنهاد فروخته. یکی Sotheby بین المللی دارایی غیر منقول و فیشر حراج شرکت همکاری کرده اند برای قرار دادن در حراج جایی که آنها انتظار می رود مقدار زیادی از شرکت کنندگان است.

Lamar فیشر رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت فیشر حراج گفت که حراج در حال حاضر دریافت بهره از بیش از 24 متحده و کشورهای.

"این یک بازار جهانی که در آن ما آن مجموعه را در پاسخ شده است بسیار خوب," او گفت:.

ریتا Japhet یک کارگزار مرتبط با یک ساتبی گفت که این جزیره وارد بازار شده است از مالک فعلی در گذشته اما این اولین بار است که آن شده است تا برای حراج.

این جزیره تا سال 2019 ارزیابی ارزش $2,200,494 با توجه به لی املاک شهرستان ارزیاب وب سایت. ارزش بازار است که اغلب بالاتر از ارزش ارزیابی.

پیش از حراج اموال به بازار عرضه شده به عنوان یک "مارینا توسعه فرصت است." اما فیشر گفت که فقط یک ایده است که یک توسعه دهنده می تواند به دنبال, با چند خانواده مسکونی و تعدادی از مهمان نوازی محصولات تمام بودن امکانات.

آب و فاضلاب و برق در دسترس هستند در این جزیره از طریق جهت خسته کننده خط و اموال در حال حاضر تایید شده با شهر فورت مایرز برای 30 قایق ورقه و یک بارج فرود.

Japhet و فیشر گفت که این جزیره ارائه می دهد یک فرصت ویژه برای خریداران بالقوه است.

"من فکر می کنم آنچه واقعا ویژه است که با دیدن یک هسته شهری محیط زیست از مرکز شهر فورت مایرز و هنگامی که شما در این جزیره شما باید این بسیار صلح آمیز طبیعی احساس زندگی در یک منطقه از راه دور," Japhet گفت. "این ترکیبی از دو جهان است."

"این Lofton جزیره منحصر به فرد خود را در آن محل حق بودن سواحل و همچنین داشتن زیرساخت در حال حاضر وجود دارد قادر به ساخت هر چه نهایی مالک می خواهد به ساخت آن" فیشر گفت.

بیش از یک دهه بعد صاحبان می خواهید به افشای جهان' به جزیره امکانات

این جزیره در حال حاضر متعلق به شرکت با مسئولیت محدود Harborside توسعه دریایی که خریداری شده آن را در سال 2004 برای $1,631,600 با توجه به املاک ثبت شده.

تاد گیتس رئیس بونیتا اسپرینگز مبتنی بر دروازه های ساخت و ساز یکی از سرمایه گذاران در Harborside توسعه دریایی و توصیف آینده فروش به عنوان "تلخ و شیرین."

"جزیره تا به حال غنی و رنگارنگ گذشته گیتز گفت:" در ایمیل و بیانیه. "بله, آن است که یک تصمیم دشوار به بخشی با (آن). پس از 15 سال ما احساس می کنیم آن زمان به افشای جهان و به دیگران پیشنهاد یک فرصت برای ایجاد چیزی بسیار خاص است."

گیتس گفت: شرکت خود را خریداری جزیره بود که آن را "به سادگی شن و ماسه و درختان." این شرکت در اصل خریداری این جزیره به دلیل داشتن مرکز شهر Shirtcliffe هتل مارینا است که در حال حاضر ارشد جامعه زندگی کمپو Felice تحت قرارداد.

آنها برنامه ریزی برای توسعه های جدید, هتل های محل سکونت و خرید در جزیره استفاده به عنوان یک "ملایمت" برای اسکان محل. با وجود Shirtcliffe مقابله افتادن در نهایت از طریق این شرکت تصمیم به خرید این جزیره به هر حال با توجه به آن "منحصر به فرد و بالقوه گیتز گفت:" در این بیانیه است.

در طول سال این شرکت متعلق به آن متعدد ایده هایی برای پروژه های جدید در این جزیره شناور بودند از جمله "کلم کلیدی/Tommy Bahama-نوع رستوران" بوتیک هتل آبگرم روز مهمان ویلا, جزیره, آپارتمانهای, و یک باشگاه خصوصی گیتس گفت.

و با وجود شرکت سرمایه گذاری "میلیون ها دلار" با کار مانند نصب زیرساخت های, قایق, اسکله و ابزار raceways برنامه هرگز محقق نشد. وقتی پرسیده شد که چرا این مورد بود گیتس گفت که "پویایی های متعدد" تحت تاثیر فرآیند توسعه.

پس از اجازه و بهبود زیرساخت ها تکمیل شد در این جزیره و توسعه و موانع و در انتظار قرار داده شد با توجه به رکود اقتصادی از سال 2008 تا 2012. سپس از سال 2013 تا 2015 انجام مطالعات بازار تکمیل شد به منظور درک کنند که بهترین استفاده را از این جزیره است. و در نهایت از سال 2016 تا 2019 شرکت سرگرم مختلف توسعه دهندگان و سند چشم انداز برای زمین اما در نهایت تصمیم به فروش برساند.

"امید ما این است که هر چه توسعه یافته است در این جزیره را به عنوان یک دارایی و مقصد برای کل جامعه ما گیتز گفت:".

چگونه Lofton جزیره به دست می آمد

Lofton بود به نام انسان که در ابتدا ادعا کرد این جزیره بر اساس "غیرقانونی حقوق."

"داستان فورت مایرز" یک کتاب نوشته شده توسط کارل Grismer یک روزنامه نگار و مورخ جزئیات این جزیره تولد و اصلی مالکیت. با توجه به کتاب کار قرار گرفت که در حدود سال 1910 به تعمیق و بهبود یک کانال در Caloosahatchee منجر به ایجاد این جزیره است.

"J. L. Lofton سپس مشغول لایروبی تصمیم گرفت جزیره را به یک جای خوب برای زندگی پس از او در زمان در اختیار داشتن آن بدون تشریفات" کتاب می خواند. "او نگهداری یک خانه وجود دارد برای بسیاری از سال و با تاسیس غیرقانونی حقوق به آن است."

در این کتاب آمده است که Lofton به فروش می رسد این جزیره به توماس فیلیپس در سال 1948 برای $4000.

بعد Southwest Florida توسعه دهنده تام Cronin, شناخته شده برای خرید و احیای فورت مایرز' پوسته کارخانه و طبیعت, پارک, خریداری, جزیره برای $225,000 در سال 1997 با توجه به ژانویه سال 1997 اخبار-مطبوعات مقاله.

2009 News-Press مقاله آمده است که Cronin تا به حال برنامه های بزرگ برای این جزیره و آرزو آن را تبدیل به یک رفت و آمد مکرر به نام "لذت کلیدی است." برنامه نمی, تحقق, حال, و او در نهایت به فروش می رسد این جزیره به آن زمان صاحبان.

این Lofton جزیره حراج برگزار خواهد شد آنلاین آغاز خواهد شد و روز سه شنبه در ساعت 10 صبح و پنج شنبه به پایان خواهد رسید و در ساعت 2 بعد از ظهر جزیره خواهد بود به فروش می رسد به بالاترین پیشنهاد. حداقل وجود ندارد مناقصه قیمت اما همه مناقصه باید پرداخت $50,000 اولیه سپردن سپرده حداقل 24 ساعت قبل از مزایده تا پایان زمان.

رسیدن به اندرو Wigdor در awigdor@gannett.com و در توییتر @andrew_wigdor



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب