پس از آخر این هفته مجازی grads, Lee هیئت مدیره مدرسه به صرف بیش از $100K در فرد حوادث

پاملا McCabe فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 19, 2020بیش از 5,500 اعضای Lee C

توسط ABDOOSNEWS در 30 خرداد 1399

بیش از 5,500 اعضای Lee County ارشد کلاس قادر به مشاهده پخش زنده از خود مدرسه مجازی فارغ التحصیلی در این آخر هفته.

در حالی که 13 ویدئوها — ترکیبی از قبل ضبط شده سخنرانی و یک عکس نمایش به صورت اسلاید — ارائه برخی از بسته شدن برای کلاس 2020 و خانواده های بسیاری مشتاق هستند برای امکان در شخص جشن در ماه آینده.

این شامل کارولین Perdomo, 19 است که فارغ از شرق Lee County دبیرستان در لهیق اکرس. وقتی مجازی مراسم پخش در 2:30 p. m. روز شنبه, او قصد دارد به "نگاهی به آن" از تلفن خود را به "ببینید چه خبر است."

"اما من برنامه ریزی برای انجام dress-up چیز" Perdomo گفت. "من می خواهم برای صرفه جویی که برای لحظه ای از فارغ التحصیلی."

اگر چه هنوز هم به عنوان آزمایشی کسانی واقعی فارغ التحصیلی هزینه خواهد شد.

روز دوشنبه Lee County هیئت مدیره مدرسه خواسته می شود برای تایید هزینه اجاره دو عرصه محلی در ماه جولای در هزینه $104,780.25.

عرصه — Suncoast اتحادیه های اعتباری عرصه در جنوب غربی فلوریدا استیت کالج و هرتز آرنا — تنظیم قیمت برای اجاره است که مقامات منطقه می گویند غیر قابل مذاکره است.

سال گذشته در شخص فارغ التحصیلی هزینه منطقه 80.000 دلار با توجه به هیئت مدیره اسناد و مدارک.

در سال 2019 منطقه امن سه سالن برای 13 فارغ التحصیلی از جمله Suncoast عرصه هرتز و Alico عرصه در دانشگاه بین المللی چابهار. همه مورد استفاده قرار گرفتند بیش از طول یک آخر هفته.

در این سال رویدادهای هزینه حدود $25,000 بیشتر برای امکانات دو که میزبان سه روز از حوادث در هر. آن را به دو تعطیلات آخر هفته برای دریافت از طریق همه آنها را.

قبل از COVID-19 جهانی همه گیر منجر به فراگیر اجتماعی فاصله دستورالعمل که چرخد و محلی مدارس برای آموزش از راه دور, لی دبیرستان فارغ التحصیلی شد برای آخر هفته روز یادبود.

در عوض مجازی فارغ التحصیلی برنامه ریزی شده و شنبه و یکشنبه و لینک به هر مدرسه یوتیوب رویداد را می توان در منطقه, وب سایت leeschools.net. در ماه مه, مدرسه, مدیره امضا در Herff جونز ایجاد این ویدئوها در هزینه $60,000.

اولین مجموعه از فرد فارغ التحصیلی برگزار خواهد شد در هرتز آرنا واقع در 11000 Everblades پارکوی در استروئ. هزینه برای هشت حوادث از جمله استفاده از فلز است $33,750 با توجه به قرارداد در دستور کار است.

بیشتر: Lee شهرستان های علمی تمام ستاره ها در تلاش برای فردایی بهتر و روشن تر آینده

مرتبط: شرق لی 2020 علمی تمام ستاره کارولین Perdomo

در اینجا برنامه برای هرتز فارغ التحصیلی:

  • ایدا S. بیکر دبیرستان — ساعت 10 صبح روز جمعه 17 جولای
  • شمالی فورت مایرز دبیرستان — 2:30 p. m. روز شنبه, جولای 17
  • Lehigh دبیرستان — 7 p. m. روز شنبه, جولای 17
  • استروئ دبیرستان — ساعت 10 صبح شنبه, جولای 18
  • ریوردیل دبیرستان — 2:30 p. m. روز شنبه, جولای 18
  • فورت مایرز دبیرستان — 7 p. m. روز شنبه, جولای 18
  • شرق Lee County High School — 2:30 p. m. روز شنبه, جولای 19
  • جنوب فورت مایرز دبیرستان — 7 p. m. روز شنبه, جولای 19

پنج نهایی فارغ التحصیلی برگزار خواهد شد در Suncoast آرنا واقع در 13351 FSW پارکوی در جنوب فورت مایرز. هیئت مدیره اسناد و مدارک نشان می دهد این هزینه خواهد شد $71,030.25 که شامل دو روز برای حرکت در و حرکت کنند و سه فارغ التحصیلی تاریخ.

هزینه برآورد ورق نشان می دهد که اجاره واقعی این تسهیلات هزینه های منطقه $16,500. استفاده از آن تیم برای نیروی کار و تجهیزات هزینه $16,974 و وادار سازد کار قبل و بعد از هر رویداد هزینه خواهد شد $16,380.

بقیه هزینه شامل راه اندازی یک مرحله و صندلی و دکوراسیون و همچنین پرسنل امنیتی برای اجرای یک کیسه بررسی منطقه و کنترل ترافیک.

در اینجا برنامه برای Suncoast فارغ التحصیلی:

  • کیپرس لک دبیرستان — ساعت 10 صبح روز جمعه, جولای 24
  • دبیرستان — 7 p. m. روز شنبه, جولای 24
  • مارینر دبیرستان — ساعت 10 صبح شنبه, جولای 25
  • کیپ کرال دبیرستان — 7 p. m. روز شنبه, جولای 25
  • ساحل جزیره دبیرستان — 2:30 p. m. روز شنبه, جولای 26

این قرارداد برای آرنا-حوادث آدرس انتظارات مربوط به اجتماعی فاصله دستورالعمل.

"ایمنی ما دانش آموزان و خانواده های آنان و کارکنان ما همواره در خط مقدم ما برنامه ریزی فرد در مراسم فارغ التحصیلی" گفت: Rob Spicker یک سخنگو برای سیستم مدرسه.

توافق با FSW آرنا متحده است که فارغ التحصیلان مجاز به "خط در مرکز" به صورت سنتی ورود مارس به دلیل اجتماعی فاصله دستورالعمل. "هنگامی که فارغ التحصیلان وارد تسهیلات آنها باید فورا به کارگردانی کرسی های خود را."

همچنین این دانشکده دارای "حقوق انحصاری" به نیشگون گرفتن و کشیدن این مراسم با برنامه های به رعایت دستورالعمل از CDC از جمله این که آیا ماسک یا پوشش باید پوشیده شود.

این هرتز توافق ویژگی است که این منطقه را "محدود کردن تعدادی از دانش آموزان و مهمانان مطابق به دستورالعمل دولت" و این که یک رویداد برنامه ریزی شده است با توجه به عرصه ژوئیه 3 ترسیم چه اقدامات احتیاطی باید گرفته شود به دنبال اجتماعی فاصله پروتکل.

همچنین, آن را می گوید عرصه "ممکن است مسئول برای خدمات اضافی در صورت نیاز برای Coronavirus پروتکل" از جمله چک کردن درجه حرارت از شرکت کنندگان یا ارائه ضد عفونی کننده دست و یا یکبار مصرف ماسک صورت.

"ما در دیدار با دستورالعمل های بهداشتی در محل در زمان مراسم و شرایط ما اجاره نامه به طوری که تمام اقدامات احتیاطی مناسب در محل هستند" گفت: Spicker منطقه سخنگو. "سالمندان ما اطلاع داده خواهد شد از اقدامات ایمنی قبل از فارغ التحصیلی خود را به طوری که آنها می توانید بر این اساس برنامه ریزی."

Perdomo یکی از برترین فارغ التحصیلان از شرق نیست fazed ممکن است محدودیت ها و گفته است که "شگفت انگیز" که در این منطقه است و حتی برنامه ریزی فرد در حوادث.

"من می دانم که بسیاری از استان ها و کشورهای دیگر که حتی اجازه می دهد آن را (فارغ التحصیلی) به اتفاق می افتد, بنابراین من احساس خوش شانس می شود قادر به آن را تجربه کنند حتی اگر آن را نمی ممکن است همان مقدار از مردم ما دعوت می کنند به جای" او گفت:.

او را مشتاق به رسمیت شناخته شود و برای این کار سخت است که او را به این نقطه و جشن آینده ای روشن در انتظار او است. در پاییز Perdomo حضور خواهد سواحل خلیج فلوریدا دانشگاه به پژوهش پرستاری. او می خواهد برای تبدیل شدن به یک متخصص اطفال.

اگر چه او تا لباس پوشیدن و چند بار در کلاه, لباس شب و آکورد Perdomo می داند که آن را احساس می کنید خیلی مهم تر وقتی که او دون در لباس شاهانه یا فاخر کامل در هرتز عرصه در جولای 19.

اولین بار او آن را همه در او فکر کرد: "اوه خدای من. من آن را انجام داد." و هنگامی که او را به او نشان دادم بابا Misael Perdomo "او کمی چشم آبکی."

"... به آنها را می پوشند در فارغ التحصیلی خواهد بود 10 بار بهتر است," او گفت:.

این قرارداد به کتاب دو عرصه خواهد شد قبل از هیئت مدیره به عنوان بخشی از رضایت دستور کار در 3 p. m. در جلسه روز سه شنبه.

جلسات هیئت مدیره مدرسه هنوز هم برگزار می شود عملا و پخش زنده آن در کانال یوتیوب اما نظر عمومی می تواند ارائه شده به صورت الکترونیکی به عنوان به خوبی به عنوان فرد در مرکز آموزش واقع در 2855 استعماری Blvd. فورت مایرز. برای جزئیات بیشتر ببینید leeschools.net.

در صورتی که شما آن را از دست رفته: Lee سیستم مدرسه مجموعه, برنامه, برای مجازی فارغ التحصیلی در ماه ژوئن

و: Lee County کلاس 2020 perseveres در زمان COVID-19 تغییر ثابت



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن