پس از 41 سال LaMotta رستوران می گوید: خداحافظی به فورت مایرز سلام به اسکودوی کیپ مرجان

آنابل Tometich فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 11:31 AM EDT Jul 3, 2020در کارملو LaMotta اولین حافظه از خانو

توسط ABDOOSNEWS در 14 تیر 1399

در کارملو LaMotta اولین حافظه از خانواده اش 41-جنوبی فورت مایرز رستوران او 7 سال 1979.

"من برای اولین بار حافظه ؟ مسن مشتریان" LaMotta گفت. "آینده از نیویورک و نیوجرسی من به آن استفاده می شود. در نیویورک ما تا به حال همه نیویورکی اما در اینجا آن را همیشه به نوعی مانند یک وماکارونی مردم از غرب و انگلستان و نیویورک و نیوجرسی همه آینده را برای تعطیلات."

تعطیلات و طعم در منزل.

بیشتر: یک لیست در حال اجرا از دائمی رستوران تعطیلی اطراف SWFL

و: همه گیر در آشپزخانه! 6-سازمان ملل متحد دستور گرفتن با ما از طریق این به اصطلاح زندگی

برای بیش از چهار دهه LaMotta را به ایتالیایی رستوران و پیتزا فروشی خدمت ایتالیایی-آمریکایی کلاسیک در آیونا محله. راه بازگشت به زمانی که پدر و مادر خود را زد محل LaMotta گفت: این یکی از تنها سه خانواده متعلق به رستوران های ایتالیایی در شهر.

"این بود که ما اصلی نینو توسط لی بیمارستان یادبود و مونا لیزا در کالج" LaMotta می گوید.

"که در آن بود."

یک جستجوی سریع در حال حاضر نشان می دهد 28 رستوران های ایتالیایی در فورت مایرز منطقه است. LaMotta می گوید که هرگز او را م. او همیشه با استقبال از رقابت. هر شکست او رو او استفاده می شود برای رشد آن طوفان شکوفه جلبک, 9/11, نشت نفت در خلیج فارس و یا رکود اقتصادی ، او را دیده در جاده های خارج از رستوران خود را گسترده تر و repaved بار بیشتر از او می تواند. رستوران خود شده است توسط رعد و برق زده. این آب گرفتگی. آن سرقت شده است.

در عین حال هیچ یک از این نسبت به این بیماری همه گیر.

"من شده است را از طریق جهنم در این محل — اما هیچ چیز مثل این" LaMotta می گوید. "ما سعی به باز بماند تا زمانی که ما می تواند. ما آخرین روز 18 ژوئن."

رستوران نهایی استراو: یکی دیگر از شکسته تهویه مطبوع و صاحبخانه از چهار دهه است که LaMotta می گوید نمی خواهد پرداخت هزینه برای آن.

"او از من خواست برای قرار دادن 20 ، 000 $برای یک واحد جدید. من می توانم نگه داشتن کارکنان شما فکر می کنم من باید $20,000?" LaMotta می گوید. "من آن را دریافت کند او نمی تواند صرف این نوع از پول با تاج وجود دارد; چه کسی می داند که اگر ما می گذشته است ؟ بنابراین من آن را دریافت کند اما پس از 41 سال برای صاحبخانه به مراقبت بیشتر که غم انگیز است."

اما این پایان است.

بیشتر: چهار آمریکایی غذاها و بهترین رستوران ها در خدمت آنها در SWFL

LaMotta را امن است یک خانه جدید در سمت مخالف رودخانه است. رستوران برنامه ریزی شده است برای بازگشایی در ماه های آینده در سابق همین آنتونی پیتزا فضا Pine Island جاده در 303 NE سوم Ave. کیپ مرجان. این فضای جدید باید 40 داخل صندلی با 20 بیشتر در خارج پاسیو. که تقریبا ⅓ ظرفیت اصلی 150-صندلی LaMotta است.

در حالی که کوچکتر LaMotta امید به ایجاد فضای جدید مدرن تر با یک پیر پرنیان و آشپزی تمرکز. فکر می کنم اردک بال keto-دوستانه غذاهای فاقد گلوتن پاستا گزینه ها و چیزی که او را خواستار باتلاق پیتزا.

"این gator گوشت بیکن و فلفل" LaMotta گفت. "من قصد دارم به مسائل به اسکودوی کیپ مرجان که دیگر رستوران ها ندارد. ما قصد داریم به منظور افزایش منوی قدیمی و انجام کاری متفاوت به آن را تا به امروز برای millennials."

صلیب-شهر حرکت است تلخ و شیرین. LaMotta lavished ستایش در کیپ کرال مقامات برای ساخت خود اجازه و صدور مجوز فرایند بسیار آسان است. خود رستوران جدید است و نزدیک به خانه خود را که آن هم در شمال کیپ مرجان. برای اولین بار در سنین او نمی خواهد که برای عبور از یک پل برای رسیدن به محل کار.

اما او اذعان می کند آن را هرگز احساس همان نیست که هر چیزی که تا کنون باقی می ماند همان.

"همه گل سوسن اصفر بالا و پایین سوسن اصفر درایو آن وجود ندارد هر بیشتر" LaMotta می گوید. "گوجه فرنگی مزارع توت فرنگی زمینه وجود دارد یکی سمت چپ و یکی از آخرین بار است که وجود دارد. مک گرگور بود یک خط بالا و پایین هنگامی که ما آغاز شده است. وجود دارد هیچ بنیتا هیچ استروئ. هیچ دروازه. نبود حتی یک Daniels هیچ کدام از آن. ما را دیده اند بسیار تغییر است."

این آخرین یکی LaMotta, امید آخرین خواهد شد یکی دیگر از چند دهه است.

"من در آن رستوران. همسرم آشنا شدم و تمام خانواده است. ما دیده ایم مشتریان مرگ و مشتریان به دنیا آورد و بچه ها خود را در" LaMotta گفت.

"این سنت من است اما وجود دارد می آید یک زمان که در آن شما را مجبور به نیش گلوله هنگامی که شما برای تحقق بخشیدن به آن و دیگر ارزش آن بود و دیگر ارزش آن را. من تا به حال به حرکت می کند."

دنبال LaMotta را بازگشایی پیشرفت در facebook.com/lamottasrestaurant و lamottasitalian.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن