تصویب نرخ 10 اندروید سریع تر از هر نسخه های قبلی: گوگل

تیوی تصویب آندروید 10 بوده و سریع تر از هر نسخه های قبلی از اندیشه و در عین حال با توجه به قابلیت های جدید است

توسط ABDOOSNEWS در 21 تیر 1399

تیوی تصویب آندروید 10 بوده و سریع تر از هر نسخه های قبلی از اندیشه و در عین حال با توجه به قابلیت های جدید است که گوگل را فعال کنید برای ارائه به روز رسانی بیشتر یکنواخت به سرعت و کارآمد برای دستگاه های آندروید است.

آن را در حال اجرا بر 100 میلیون دستگاه تنها پس از پنج ماه به این راه اندازی شد که 28 درصد سریعتر از آندروید, پای, با توجه به شرکت. در حال حاضر در آن اجرا می شود بیش از 400 میلیون دستگاه در سطح جهان است.

دنبال NewsGram در Facebook به ماندن بگیرید به روز شد.

"ما هیجان زده هستیم و با افزایش تصویب اندروید و سپاس برای پایان همکاری با ما چیپ ست و شرکای OEM برای اعزام به روز رسانی قبلا" گوگل گفت: در روز پنج شنبه.

Android 10 has seen fastest adoption rate yet
این تلاش را غیرقابل تصویب Android پای 2.5 برابر. Wikimedia Commons

اندروید Oreo را معرفی پروژه سه برابر ایجاد یک سیستم/فروشنده برای تقسیم بسیار تمیز جدایی از OEM (تولید کننده تجهیزات اصلی) و SoC (سیستم روی تراشه) وابستگی از بقیه کد پایه.

این تلاش را غیرقابل تصویب Android پای 2.5 برابر.

"هر دستگاه آندروید است که پیش بار فروشگاه Google Play شده است سه برابر سازگار با پس آن نقطه" گفت: Google.

این شرکت همچنین با شرکای عمده برای راه اندازی یک نصب پیش نمایش توسعه دهندگان برنامه. به عنوان یک نتیجه از آن را دیدم بیشتر از 1.5 برابر افزایش در تصویب این نسخه 10.

در اندروید 10 گوگل شروع به روز رسانی اجزای سیستم عامل به طور مستقیم از طریق Google Play به روز رسانی سیستم (پروژه اصلی).

"برای مثال در اخیر ما استقرار ما به طور مستقیم به روز شده 285 میلیون دستگاه با رفع آسیب پذیری های امنیتی," به اطلاع شرکت.

Google Play نیز مسئول به روز رسانی برنامه های کاربردی مهم و خدمات مانند احراز هویت اطلاعیه های فشار و Google Play محافظت می کند.

Android 10 has seen fastest adoption rate yet
Google Play نیز مسئول به روز رسانی برنامه های کاربردی مهم و خدمات است. Wikimedia Commons

همچنین بخوانید: مشکلات ارائه شده در هنگام سواری برقی روروک مخصوص بچه ها

"ما همچنان به کار بر روی تعدادی از پیشرفت در پلت فرم ها و زیرساخت های آن را آسان تر برای توسعه دهندگان و کاربران برای بهره مندی از آخرین نسخه های اندروید" گفت: Google.

گوگل 'تصادفی' نشان داد که آن را در حال آماده سازی برای انتشار اندروید 11 به مردم در 8 سپتامبر. آن را با یک میزبان از ویژگی های جدید از جمله طراحی و جایگزین اطلاعیه ها.

هم وجود دارد تعدادی از دسترسی به خانه های هوشمند و بهبود کلی امکانات در نسخه های بعدی نیز هست. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب