بازیگر Richa Chadha خود را نشان می دهد عشق به طبیعت

Rishi Kapoor رفته است اما فیلم های او هستند برای همیشه لطفا برای. IANS در طول کار خود را از نزدیک به پنج دهه ا

توسط ABDOOSNEWS در 24 اردیبهشت 1399
Rishi Kapoor actor
Rishi Kapoor رفته است اما فیلم های او هستند برای همیشه لطفا برای. IANS

در طول کار خود را از نزدیک به پنج دهه است که عمدتا تعریف شده توسط loverboy, تصویر, Rishi Kapoor است romanced بیش از 45 بازیگران بر روی صفحه نمایش. او سحر و جادو زده با هر رمانتیک و موفق به بافتن یک رویا با هر آهنگ مخالف هر یک از پیشرو خانمها.

هنوز وجود دارد و آنهایی که به نظر می رسید کمی خاص تر از دیگران رو به دوربین با او.

DIMPLE KAPADIA

Rishi کاپور در نقش اول به عنوان یک قهرمان در بالیوود شد در "بابی" مخالف Dimple Kapadia و او آن را در اولین فرصت. او ثابت کرد او می تواند پسر عاشق هر ریز! تاب شیمی با 16 سال Dimple Kapadia در فیلم باقی می ماند اچ در آهنگ ها و صحنه های عاشقانه.

Rishi Kapoor actor
Rishi کاپور و همسرش, Neetu Singh باید با هم کار کرده و در فیلم هایی مانند "Kabhi Kabhie", "Khel Khel Mein", "Amar Akbar Anthony" و "Zehreela Insaan". فلیکر

NEETU SINGH

آنها را حمل عاشقانه خود را بر روی زندگی واقعی اما نه قبل از ارائه فیلم هایی مانند "Kabhi Kabhie", "Khel Khel Mein", "Amar Akbar Anthony" و "Zehreela Insaan" در میان دیگران است. خود را بسیار گرم بر روی صفحه نمایش شیمی بیرون به خارج از صفحه نمایش عاشقانه و Neetu Singh در نهایت ترک اقدام به تبدیل شدن به Rishi کاپور, همسرم, Neetu کاپور. آهنگ خود را "Ek main aur ek tu" در "خیل Khel Mein" در ادامه به یک مورد علاقه در سراسر دنيا ،

شايد

Rishi کاپور و شايد خواهد شد و شاید در بالیوود به عنوان یکی از بهترین و به دنبال جفت! اگر چه "نگینا", "Chandni" و "بنجرن" شد و قهرمان محور فيلم شايد در عنوان نقش خود را در شیمی به ارزش کف. آهنگ خود را "Chandni o meri chandni" – اتفاقا تنها آهنگ شايد سنگ — بی انتها رسید.

جایا پرادا

او مکرر شرکت ستاره. جایا. مانند Dimple Kapadia ساخته شده او بالیوود اولین مخالف Rishi Kapoor. اولین فیلم خود را با هم بود که در سال 1979 با عنوان "Sargam". Rishi و جایا پرادا را با هم ظاهر شد و در چند فیلم از جمله "Sindoor", "Ghar Ghar Ki Kahani", "Gharana" و "Dhartiputra". آهنگ "Dafaliwale dafali باجا" در "Sargam" بود .

تینا MUNIM

"Karz" بازیگران Rishi Kapoor مخالف تینا Munim. هر آهنگ از این فیلم superhit. و خود فیلم ظهور یک بمب دارای قدرت تخریبی. فیلم های این جفت شامل "Yeh Vaada Raha", "Bade Dil Wala" و "Aap Ke Deewane" در میان دیگران است.

MOUSHUMI CHATTERJEE

برخی از فیلم های محبوب شامل Rishi Kapoor-Moushumi Chatterjee جفت شامل "Zehreela Insaan", "Phool Khile Hain گلشن گلشن" و "فراموش Premee". "Zehreela Insaan" هم ستاره دار Neetu Singh. این Kishore Kumar آهنگ "O hansini" شامل Rishi و Moushumi ضربه تبدیل شد و هنوز شمارش در میان یکی از بالیوود بهترین عاشقانه اعداد. Moushumi Chatterjee بعد در شغلی نیز مشغول به کار در Rishi کاپور یکی و تنها کارگردان تلنگر "Aa Ab Laut Chalen".

POONAM DHILLON

Poonam Dhillon و Rishi کاپور ساخته شده یکی دیگر از بسیار محبوب جفت از دهه هشتاد. آنها ستاره دار هم در فیلم هایی مانند "Sitamgar", "Yeh Vaada Raha", "زمان", "Biwi O Biwi", "Ek Chadar Maili سی" و "Tawaif".

Rishi Kapoor
Rishi Kapoor است romanced بیش از 45 بازیگران بر روی صفحه نمایش. فلیکر

MEENAKSHI SESHADRI

به غیر از چند برنده جایزه "Damini" Rishi کاپور و Meenakshi Seshadri باید با هم ظاهر شد و در فیلم هایی مانند "Ghayal", "قهرمان", "Shahenshah" و "Ghatak". این بازیگر که در حال حاضر ساکن در آمریکا پرداخت یک سفر به Rishi Kapoor چند سال پیش. این بازیگر در زمان به توییتر به اعتراف است که او نمی تواند تشخیص خود Damini شرکت ستاره برای یک لحظه! آهنگ "Jab se tumko dekha hai sanam" و "Gawah hain چند تار" در "Damini" شامل این jodi همیشه سبز باقی می ماند.

MADHURI DIXIT

Madhuri Dixit و Rishi کاپور به نظر می رسد در فیلم هایی مانند "Sahibaan", "Yaraana" و "Prem گرانت". آهنگ "Dil dene کی اموزش ayee" از "Prem گرانت" برخوردار است و تعداد زیادی از نمایش ها در یوتیوب حتی امروز. سال گذشته زمانی که Madhuri Dixit توییتی که مایل Rishi کاپور در روز تولد او بازیگر بود پاسخ داد: "با تشکر از شما Madhuri. من را به یک ضربه فوق العاده فیلم با شما که ماموریت من. عشق به خانواده است."

همچنین به عنوان خوانده شده - Irrfan Khan نه تنها یک هنرمند بلکه یک افسانه: Fanboy Priyanshu Chatterjee

JUHI CHAWLA

Rishi کاپور و Juhi Chawla برجسته اند با هم در چند فیلم مانند "بولو رادا بولو", "Rishta به هو آیسا", "Ghar Ki عزت" و "Saajan Ghar Ka" در میان دیگران است. این jodi شایسته ذکر ویژه به دلیل Rishi Kapoor تیراندازی شد آخرین فیلم از زندگی خود را با Juhi که او نمی تواند کامل باشد. این فیلم با عنوان "Sharmaji Namkeen" بود که به کارگردانی Hitesh Bhatia. بازیگر بیمار در حالی که تیراندازی برای فیلم در دهلی نو به تازگی.

Rishi Kapoor کار کرده با بسیاری دیگر از بازیگران محبوب از جمله Rakhee, Rekha, Hema Malini, شبانه Azmi, Raveena Tandon, دیویا بهاراتی, Manisha Koirala و Tabu. این بازیگر با او به نظر می رسد و الهی لبخند برنده قلب خانم ها از هشت تا هشتاد. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن