اکودو به ارمغان می آورد به جلو اعضای خانواده در افسر-درگیر تیراندازی به توضیح دهد که چرا هیچ تصویری منتشر

هوستون رئیس پلیس هنر اکودو دستخوش آتش سوزی از این مکان به عنوان به خوبی به عنوان رسانه ای برای انتشار بدن در ب

توسط ABDOOSNEWS در 18 خرداد 1399

هوستون رئیس پلیس هنر اکودو دستخوش آتش سوزی از این مکان به عنوان به خوبی به عنوان رسانه ای برای انتشار بدن در بادامک فیلم از هفت افسر-درگیر تیراندازی که رخ داده است در هوستون از آوریل 21, شش که کشنده است.

در یک کنفرانس مطبوعاتی روز شنبه, اکودو همراه با شهردار سیلوستر ترنر و اعضای خانواده از دو نفر که کشته شدند توسط ماموران نیکلاس چاوز و آدریان Medearis و اعضای خانواده از 80 سال Rosalie کوک بود که چاقو در 16 ماه مه در یک Walgreen پارکینگ او ادعا ضارب سفت Lewis, بعد, به ضرب گلوله توسط پلیس هر اعلام کرد که آنها نمی خواهند فیلم از این حادثه منتشر شد ،

وقتی پرسیده شد که اگر اعضای خانواده آیا می خواهید این فیلم منتشر خواهد شد اکودو و ترنر هر دو گفت و سپس آن را وابسته به طبیعت از این فیلم. ترنر اعلام کرد که نام شفافیت در ماه آینده یک شهروند محور نیروی کار در پلیس اصلاحات انتخاب شده توسط اعضای شورای شهر و خود را تشکیل خواهد به راه اندازی معیارهای زمانی که حساس فیلم را می توان منتشر شد. هنگامی که مونتاژ, او را وظیفه نیروی 90 روز زمان چرخش برای توصیه.

ترنر می گوید انگیزه های خود را به دیکته اما برای گوش دادن و دریافت توصیه از شهروندان است. "ما همه می خواهم به انجام بهتر" او گفت:. ترنر همچنین گفت: شورای شهرستان در کمیته امنیت عمومی و امنیت داخلی در حال حرکت رو به جلو در این موضوع خواهد شد و شروع به بحث این هفته از 15 ژوئن.

اکودو حفظ سه دلیل که چرا او نمی خواهید به انتشار فیلم از افسر-درگیر تیراندازی. اول اینکه این احتمال که در این رویداد از یک محاکمه جنایی چرا که مردم تا به حال دیده می شود یک تصویر کلی از این رویداد ممکن است باعث تغییر محل برگزاری و هیئت داوران از یک جامعه نه به عنوان متنوع به عنوان هوستون.

گرافیک طبیعت از این قتل نگران کننده است و از احترام به قربانیان و خانواده های آنها باید آن را در دسترس عموم ساخته شده او گفت:.

و در نهایت به دلیل یک تحقیق انجام شده توسط HPD FBI و هوستون دفتر دادستان منطقه هنوز هم ممکن است در جریان است. این درست است در مورد نیکلاس چاوز که در لحظات پایانی فیلم برداری شد از اطرافیان تلفن همراه او به ضرب گلوله توسط چند افسر در حالی که بر روی زانو های خود را مارس 21.

چاوز و همسر جسیکا که احساسی بود و قادر به صحبت در تریبون کمک کرده بود توسط ترنر و اکودو به رله که او دو دختر جوان در حال حاضر دیده می شود پوشش رسانه ای از پدر خود و او می خواست این فیلم را منتشر نمی شود.

Audrick Medearis برادر هوستون خواننده انجیل Adrian Medearis بود که به ضرب گلوله کشته و پس از فیزیکی اختلاف در مارس 8 با یک افسر که تلاش برای دستگیری او پس از Medearis تا به حال نشان داده شده است نشانه هایی از مسمومیت تا به حال در اصل خواستار HPD انتشار فیلم از این حادثه. شنبه, او اعلام کرد که به منظور محافظت از خانواده خود و برادران خود شهرت او نمیخواستند این فیلم منتشر خواهد شد.

در مورد این حادثه با Medearis, اکودو بارها اظهار داشت که رفتار Medearis بود سازگار با مردم می دانستند که "راه زندگی خود را به پایان رسید در یک مبارزه خشونت آمیز با اجرای قانون قطعا تعریف نمی کند تمام زندگی خود را."

چاک طبخ پسر Rosalie کوک بود که چاقو و سرقت در Walgreen پارکینگ و بعد از درگذشت همچنین نمی خواهم فیلم منتشر شد اما به جای آرزو برای جشن میراث با حمایت از پلیس و موثر بر تغییر در مورد آزادی از زندان از کسانی که با دستگیری اعتقادات و تاریخچه ای از مسائل مربوط به سلامت روان. به عنوان گزارش شده توسط هوستون کرونیکل او ضارب سفت لوئیس که بعدها به ضرب گلوله توسط یک افسر تا به حال سابقه 60, دستگیری نه نفر به اتهام جنایت و منتشر شده بود دو هفته قبل از یک بیمارستان روانی.

اکودو ذکر است که خانواده جو Castillanos بود که در حال حاضر نیز درخواست فیلم منتشر نمی شود. Castillanos به ضرب گلوله کشته شد در مارس 25, زمانی که او مطرح شده یک تفنگ دستی نیمه اتوماتیک در افسران که تا به حال بارها و بارها از او خواسته برای قرار دادن این سلاح با توجه به HPD آزادی مطبوعات. HPD افسران بود در پاسخ به یک تماس تلفنی از همسرش توصیف او را به عنوان مسلح بسیار عاطفی بود و فقط ترخيص سلاح خود را.

Nikia امت فرد نزدیک به Rayschard چارلز بود که به ضرب گلوله توسط یک افسر در 14 ماه مه هنگامی که او کشیده دیزی Powerline 340 درجه تپانچه BB gun از hoodie هنوز به بازدید از ایستگاه برای دیدن فیلم اکودو می گوید. در مورد کریستوفر آگور که به ضرب گلوله کشته شد در تاریخ 27 آوریل اکودو می گوید تنها وجود دارد هلیکوپتر فیلم و HPD شده است قادر به دریافت نگه از خانواده است.

گذشته شش مرگبار افسر-درگیر تیراندازی شده است شرایطی که در آن ده-تشدید و غیر کشنده روش استفاده شد قبل از سرویس تپانچه. در این شش ماه است که یک دانشجوی دانشکده افسری صرف در هوستون آکادمی پلیس و 12 تا 16 هفته به سر برد بعد از آن در یک زمینه مسئول آموزش برنامه اکودو خواسته بود اگر در آن زمان دانشجویان با قطار به استفاده از همه این مهارت ها در موقعیت های منحصر به فرد به عنوان آنها رخ می دهد در این زمینه است.

"کاملا هنگامی که وجود دارد منابع در دسترس است که چرا ما باید مردمی برای استقرار کمتر کشنده روش. من فکر می کنم زمانی که مردم در این آموزش ما انجام داده ایم از نظر د-تنش در شرایط مناسب استفاده از زور در شرایط تاکتیک های ما از نظر ما تقاضا و کنترل در پویا وضعیت من فکر می کنم هنگامی که جامعه دیدن آن است." اکودو بعدی اعلام کرد که آنها در مورد به دریافت کلید به زودی پرده برداری تاکتیکی ایجاد کرد که کمک قابل توجهی در آموزش افسران.

وقتی پرسیده شد که اگر افسران آموزش دیده بودند به شلیک برای خلع سلاح و یا ساقه به کشتن او گفت: آنها آموزش دیده برای شلیک در مرکز جرم و که گاهی اوقات با توجه به حرکت از یک قربانی یک شات نیست و آمار آن در نظر گرفته شده را علامت.

اکودو اعلام کرد که هزاران نفر از نتایج خوب با استفاده از حداقل زور که نیست برجسته در بین نتایج بد آن هستند. او امیدوار به انتشار بیشتر این حوادث به مردم در تلاش برای ایجاد اعتماد. اکودو همچنین اعلام کرد که اوباما و مغلوب ساختن پیشی جستن دولت از HPD یک سایت آموزشی برای مداخله در بحران های آموزشی و همچنین جامعه محور.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن