ابوت با هشدار نسبت به افزایش COVID-19 موارد به عنوان Fort Bend County حکم ماسک

تگزاس وزارت امور خارجه خدمات بهداشتی و درمانی گزارش شده 5,489 موارد جدید COVID-19 روز سه شنبه تعیین یک روز ضبط

توسط ABDOOSNEWS در 4 تیر 1399

تگزاس وزارت امور خارجه خدمات بهداشتی و درمانی گزارش شده 5,489 موارد جدید COVID-19 روز سه شنبه تعیین یک روز ضبط و باعث Gov. گرگ ابوت به اصرار تگزاسی به ماندن در خانه اگر در همه ممکن است.

ابوت در گفتگو با رسانه های محلی در آستین قبل از DSHS جدید مورد آمار شده و در اوایل روز شنبه تنها اعلام کرد که در آن زمان که دولت خواهد بود گزارش بیش از 5000 موارد است. قبلی تک روز ثبت شد 4,430 مورد جدید گزارش شده در شنبه, ژوئن 20.

در مصاحبه با آستین KBTX ابوت صدا حتی بیشتر احساس خطر نسبت به او در طول یک شنبه در کنفرانس مطبوعاتی زمانی که او هشدار داد که COVID-19 پخش شد "در یک رای غیر قابل قبول" در سراسر تگزاس.

"ما می خواهیم به مطمئن شوید که هر کس تقویت امن بهترین شیوه پوشیدن ماسک, دست, بهسازی حفظ فاصله امن" ابوت گفت: "اما از همه مهمتر به دلیل گسترش بسیار شایع در حال حاضر وجود دارد هرگز یک دلیل شما را مجبور به ترک خانه خود را."

"مگر در مواردی که شما نیاز به بیرون رفتن" او ادامه داد: "امن ترین مکان برای شما است در خانه خود را."

علاوه بر تکان دهنده چشم انداز مثبت در موارد COVID-19 بستری شدن در بیمارستان همچنان به موشک وار رفتن در هفته های اخیر. در روز سه شنبه DSHS گزارش 4,092 تایید COVID-19 بیماران در بیمارستان تگزاس, ساخت 12 روز مستقیم از رکورد بستری شدن در بیمارستان.

بعد که بعد از ظهر ابوت با انتشار یک بیانیه رسمی اعلام که به شهرداران و شهرستان قضات قدرت به اعمال محدودیت در خارج از گردهمایی بیش از 100 نفر است. آنها تنها می تواند تنظیم وقایع در فضای باز از 500 شرکت کنندگان و یا بیشتر.

در این اعلامیه همچنین تصویب جدید قوانین اضطراری ارائه سختگیرانه استانداردهای سلامت و ایمنی برای مراکز مراقبت از کودکان در تگزاس است. این اقدامات شدند "بر اساس داده ها نشان می دهد افزایش در COVID-19 انتقالات ناشی از اجتماعات بزرگ و مراکز مراقبت از کودکان" با توجه به بیانیه نوشته شده است از فرماندار ،

Fort Bend County Judge KP George announced an order requiring county businesses to enforce the use of face masks by customers and employees in a Tuesday evening press conference.

Fort Bend County قاضی KP جورج اعلام کرد به منظور نیاز شهرستان کسب و کار برای به اجرا درآوردن استفاده از ماسک صورت با مشتریان و کارکنان در یک شنبه شب در کنفرانس مطبوعاتی.

تصویر

بعد سه شنبه فقط در جنوب شرقی هوستون, Fort Bend County قاضی KP جورج اعلام کرد در 5 p. m. در کنفرانس مطبوعاتی که او دستور داده بود کسب و کار خود را در شهرستان به خود را نیاز مشتریان و کارکنان به پوشیدن ماسک صورت آغاز چهار شنبه, ژوئن 25 در 12:01 a. m. (فقط بعد از نیمه شب روز جمعه). او گفت: منظور شد در پاسخ به Fort Bend County عبور از "تیره نقطه عطف" از بیش از 50 مرگ و میر ناشی از COVID-19 و "رشد نمایی" جدید COVID-19 مورد در منطقه است.

جورج ماسک دستور مشابه دستور تصویب شده توسط, شهرستان هریس, قاضی لینا هیدلگو و دیگر شهر و مسئولان شهرستان در سراسر کشور در روز های اخیر. اما Fort Bend County منظور می آید با یک شدت کمتر مجازات برای عدم انطباق با کسب و کار تنها رو 500 دلار جریمه به ازای هر تخلف به عنوان مخالف به 1000 دلار جریمه تهدید هیدلگو را نظم و ترتیب در محل در Bexar County است.

این Fort Bend County منظور نیز شامل زبان است که به صراحت تشویق کسب و کار برای ارائه به صورت ماسک به مشتریان خود را اگر از نظر مالی امکان پذیر است. آن را نیز محدود به نهادهای تجاری به این معنی است که کلیساها و دیگر اماکن عبادت لازم نیست به آن عمل کند. اما جورج خواندن یک بیانیه امضا شده توسط 42 محلی و رهبران مذهبی در حمایت از "ساده حس مشترک اقدامات" مانند افزایش استفاده از ماسک های صورت توسط ساکنان منطقه در مکان های عمومی.

این نظم جدید می آید فقط خجالتی از دو روز پس از جورج درخواست شده است که Fort Bend County ساکنان پر کردن یک نظرسنجی آنلاین برای به اشتراک گذاشتن نظرات خود را در مورد پتانسیل ماسک سفارش. هفتاد و پنج درصد از 17,500 پاسخ دهندگان گفتند که حمایت از یک ماسک صورت دستور است که کسب و کار جریمه برای عدم رعایت به جای افراد گفت: جورج.

جورج ساخته شده روشن است که نظم جدید نیست که ساخته شده به آرامی و آمد در بخش های بزرگ به دلیل درخواست های خود را از دفتر دریافت کرده بود از منطقه کسب و کار که می خواستم پوشش داشتن به پیروی از نظر قانونی الزام آور شهرستان برای کمک به آنها در اجرای استفاده از ماسک صورت در محل خود.

"همه ما سهامداران بر این باورند که زمان برای ما برای انجام کاری به دلیل این موضوع این است که نوع فزاینده از کنترل" جورج گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب