ابوت کشی قدرت خود را باز می شود برخی از کسب و کار و نه دیگران و کشته شدن جریمه های نقدی برای, شهرستان هریس, سفارش ماسک نقض

در یک آدرس است که شامل بیش از چند شگفتی — او نبود باز کردن سالن مو پس از همه رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت دوشن

توسط ABDOOSNEWS در 12 اردیبهشت 1399

در یک آدرس است که شامل بیش از چند شگفتی — او نبود باز کردن سالن مو پس از همه رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت دوشنبه مشخص شده طرح خود را برای en-انرژی تگزاس اقتصاد در راه است که برخی را ببینید که بی پروا و دیگران به عنوان کافی نیست.

زمانی که اقامت خود را در خانه فرمان اجرایی منقضی می شود در روز پنج شنبه, آوریل 30 او خواهد بود نه گسترش آن. "که منظور اجرایی انجام داده است کار خود را به سرعت گسترش COVID-19 و من به شما اجازه آن منقضی شده به عنوان برنامه ریزی شده." در همان زمان او را حذف تمام محدودیت یا نه.

شروع این جمعه, مه 1, تمام فروشگاه های خرده فروشی و رستوران ها. سینما و مراکز می تواند بازگشایی اما باید تمرین های اجتماعی فاصله اقدامات و خود را محدود به بیش از 25 درصد از نرمال خود را اشغال. اگر که با این نسخهها کار است و یک عود coronavirus موارد و مرگ و میر پس از آن در یا در اطراف مارس 18, فاز دوم دوباره باز خواهد آمد به بازی اجازه می دهد 50 درصد اشغال است.

"زندگی را نجات داد بی بها هستند اما قیمت شده است و شیب دار است. بسیاری از مشاغل از دست رفته دیگران را از دست داده و کسب و کار بسیاری از آنها در تلاش برای پرداخت صورتحساب خود را.من می خواهم آن تگزاسی به دانستن آنها نه تنها در این مبارزه است. فقط به عنوان ما به ایران به عنوان یک دولت به سرعت COVID-19 ما نیز باید گرد هم می آیند در بازسازی زندگی و معیشت ما همکار تگزاسی," ابوت گفت. .

به عنوان او روشن ساخته شده است یک بار دیگر همه از فرماندار دستور اجرایی جایگزین هر محلی سفارشات. به عنوان یک نتیجه, اگر چه, شهرستان هریس, قاضی لینا هیدلگو اجباری ماسک سفارش به اثر رفت امروز ابوت می گوید می تواند وجود داشته باشد هیچ جریمه ارزیابی در برابر متخلفان.

و در حالی که ابوت اصرار داشت که همه چیز را او انجام شده بود انجام شد برای اطمینان از ایمنی تگزاسی در حالی که در همان زمان ارائه شده برای کمک به افرادی که شغل خود را از دست ها و کسب و کار در پریشانی مالی — روشن بود خود را در کنفرانس مطبوعاتی که به دنبال فرماندار که هوستون شهردار سیلوستر ترنر بود بنابراین مطمئن شوید که.

Mayor Turner voicing concerns.

شهردار ترنر ابراز نگرانی.

تصویر

"فقط یک هشدار توجه داشته باشید که هیچ واکسنی وجود دارد که برای ما در دسترس است در حال حاضر" ترنر گفت. اجتماعی فاصله و اقامت در خانه اقدامات کار کرده اند همراه با لغو مگا کنفرانس در ماه مارس و آوریل "اما این ویروس هنوز هم در اینجا."

در واقع شهردار گزارش چهار مرگ و میر بیشتر امروز آوردن مجموع در شهر هوستون به 42 COVID-19 مربوط به مرگ و میر و همچنین 74 مورد جدید. چند لحظه بعد در حال رشد عاطفی و شهردار برگزار شد صفحه اول هوستون کرونیکل با آن منجر تیتر "محلی از موارد شایع تر در معرض خطر محله" گفت که او در یکی از این محله ترنر گفت که سوال اصلی در ذهن مردم وجود ندارد مشاغل است اما "شهردار, به من بگویید چه شما در حال رفتن به به به ما امن نگه دارید."

علاوه بر مو و ناخن سالن ابوت گفت: در مشاوره از کارشناسان پزشکی او نیز اجازه می دهد بارها و ورزشگاه برای باز کردن در این زمان. تفاوت در مورد مو و ناخن سالن او گفت که حتی اگر تعدادی از مشتریان محدود شد و فیزیکی نزدیکی بین مشتریان و سبک بیش از حد در مورد.

ابوت آیا راه اندازی یک شرط که تگزاس شهرستانهای با کمتر از پنج فعال COVID-19 موارد می تواند در مارس 1, رزومه, کسب و کار با 50 درصد ظرفیت است. با این حال که می تواند لغو اگر تعداد موارد افزایش می یابد, او گفت:.

"پزشکان و پرستاران و دندانپزشکان نیاز به بازگشت به کار" ابوت گفت: "ظاهرا اشاره به غیر COVID-19 فعالیت است. او گفت: وجود دارد هنوز هم می تواند یک محدودیت در بیمارستان برای رزرو 15 درصد از تخت خود را برای COVID-19 بيمار.

موزه ها و کتابخانه ها خواهد بود قادر به دوباره باز کردن در مارس 1 با 25 درصد ظرفیت محدودیت, او گفت:, و اضافه کرد با این حال که هیچ تعاملی نمایشگاه در موزه ها اجازه داده می شود. او همچنین گفت که اگر خصوصی, موزه ها و کتابخانه ها نمی خواهید برای باز کردن آنها نیست که.

فعالیت های ورزشی که شامل چهار یا تعداد کمتری از مردم در یک زمان — فکر می کنم تنیس و گلف خواهد بود و تنها کسانی مجاز به رزومه در این زمان (به غیر از دویدن و در حال اجرا است که در حال انجام است.)

کلیساها می تواند باز کردن درهای خود را با اجتماعی فاصله در pews. آن را هنوز رتبهدهی نشده است تصمیم گرفت که آیا اردوهای تابستانی خواهد بود قادر به باز کردن ابوت گفت.

آخرین فرمان اجرایی را می توان آنلاین.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن