Aarogya Setu به روش شفاف و با همکاری صنعت ، دانشگاه ، توسعه یافته است ، دولت پس از ردیف روشن می کند

[ad_1] توضیحاتی در مورد برنامه Arogya Setu از طرف دولت ارائه شده استدهلی نو: پس از اختلاف با کمیسیون اطلاعات

توسط ABDOOSNEWS در 7 آبان 1399
[ad_1]
دولت پس از اختلاف با کمیسیون اطلاعات در مورد Arogya Setu App ، توضیح داد

توضیحاتی در مورد برنامه Arogya Setu از طرف دولت ارائه شده است

دهلی نو:

پس از اختلاف با کمیسیون اطلاعات (Aarogya Setu App) در مورد Arogya Setu App ، توضیحی از دولت ارائه شده است. دولت گفت که برنامه Arogya Setu با همکاری عمومی و خصوصی در یک زمان رکورد برای مبارزه با ویروس کرونو آماده شده است. دولت همچنین گفت که برنامه Arogya Setu در مدت زمان رکورد حدود 21 روز ساخته شده است. توسط دولت گفته شده است كه شك در مورد Arogya Setu App نباید وجود داشته باشد و این در جلوگیری از شیوع COVID-19 در هند نقش مهمی داشته است.

همچنین بخوانید

شایان ذکر است که کمیسیون مرکزی اطلاعات روز سه شنبه پاسخی را از مرکز ملی اطلاعات (NIC) دریافت کرد مبنی بر اینکه وقتی Arogya Setu نام برنامه در وب سایت خود است ، پس چرا آنها جزئیاتی درباره توسعه برنامه ندارند؟ کمیسیون در این زمینه به چندین افسر ارشد اطلاعات عمومی (CPIO) ، از جمله بخش ملی دولت الکترونیکی (NeGD) ، وزارت الکترونیک و فناوری اطلاعات و NIC ، اطلاعیه های علنی را در این زمینه ارسال کرده است.

در ادامه گفته می شود که برنامه Arogya Setu توسط دولت مرکزی برای استفاده برای ردیابی تماس بین ویروس های کرونا توسعه یافته است. اکنون از آنجا که وب سایت Arogya Setu App می گوید که توسط مرکز ملی انفورماتیک و وزارت فناوری اطلاعات توسعه یافته است ، اما در RTI که این برنامه را بر روی آن قرار داده است ، هر دو گفته اند که اطلاعاتی در مورد توسعه دهنده این برنامه ندارند. است.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن