باید ماجراجویی سطل لیست

تیاو در سراسر جهان مستند با توجه به کروناویروس آورده توقف screeching به هر صنعت از جمله سفر و مهمان نوازی. با

توسط ABDOOSNEWS در 17 تیر 1399

تیاو در سراسر جهان مستند با توجه به کروناویروس آورده توقف screeching به هر صنعت از جمله سفر و مهمان نوازی. با محدودیت در مسافرت های بین المللی و عملکرد اجتماعی فاصله سفر از bunnies در سراسر جهان کمتر از حد هیجان زده به عنوان بسیاری وجود دارد محدود شده است. اما با کاهش مستند قوانین ماجراجویی معتادان دوباره می تواند به جلو نگاه به آدرنالین پمپ فعالیت در روزهای آینده.

دنبال کنید با ما در Facebook صفحه دریافت به روز رسانی های بیشتر از ما!!

در اینجا برخی از فعالیت هایی است که یک "باید" برای کسانی که به دنبال ماجراجویی:

Jetboat در بخش انترلکان.

لذت بردن از منحصر به فرد و هیجان قایق سواری در دریاچه ای زیبا از Brienz. قایق جت فوق العاده سریع قایق است که می توانید انجام دهید ناگهانی متوقف می شود و 360 درجه چرخش ترک شما exhilarated و گاهی خیس. سوار کامل با دوستان و خانواده خود را.

دریاچه زوریخ

دریاچه زوریخ دارای گزینه های بسیاری برای ورزش برای دوستداران ماجراجویی. شما می توانید شنا paddleboat سعی کنید پارو و یا سعی کنید wakeboarding و یا اسکی روی آب برای هیجان نهایی.

سورتمه دراز و باریک اجرا لوکرن

اگر شما عاشق سرعت های بالا سر به تن. Pilatus در لوسرن برای یکی دیگر از سرگرم کننده پر دراز تجربه. شما می توانید پیدا کردن آدرنالین خود را رفع در اینجا در حالی که مرور دیوانه منحنی Mt. Pilatus. دریافت در هیئت مدیره سوئیس طولانی تابستان سورتمه دراز و باریک اجرا در Mt. پیلاتوس خانه کوه لوسرن. در راه به تن. پیلاتوس شما می توانید در fr ½km ½ntegg که دو گزینه برای سرگرم کننده – یک طناب پارک و تابستان سورتمه دراز و باریک اجرا شود.

صخره پیاده روی تن. Titlis

A must have adventure experience.
TITLIS پیاده روی صخره است که در اروپا بلندترین پل معلق! عبور از این پل نیاز به اعصاب قوی به عنوان فولاد. فلیکر

تجربه هیجان نهایی در 3041 متر بالاتر از سطح دریا! TITLIS پیاده روی صخره است که در اروپا بلندترین پل معلق! عبور از این پل نیاز به اعصاب به عنوان قوی به عنوان کابل های فولادی که حمایت از آن باز در تمام طول سال این فعالیت هیجان به شما وعده نفس گیری دیدگاه های کوه برف دربسته در محیط و سرسبز دره سبز.

پاراگلایدر & چتربازی در بخش انترلکان

اگر شما می خواهید به تجربه کارت پستال-کامل سوئیس از منحصر به فرد را از چشم پرندگان مشاهده, go paragliding در بخش انترلکان. این دو دریاچه این شهر در میان و با شکوه کوه را در این تجربه هیجان فوق العاده و به یاد ماندنی. می خواهید برای انجام کاری حتی بیشتر هیجان سعی کنید چتربازی از یک هلیکوپتر. تجربه آغاز می شود با یک 10 دقیقه ای دیدنی پرواز در یک هلیکوپتر زمانی که شما در رسیدن به 14,000 ft پس از آن شما ایستاده در خارج از هلیکوپتر خود را با مربی و سپس پرش به سقوط آزاد تا چتر نجات باز می شود در 5500 ft گرفتن شما را به یک نسیم ملایم پرواز بیش از بخش انترلکان.

آلپ ذخیره یخچال 3000

سوار بر اتاقک ذخیره در یخچال 3000

520 ½ محافل 10 شیب منحنی امواج 6 و 3 جهش وعده عمل بسته بندی شده با سرعت بالا تا 40 متر در ساعت در یک کیلومتری کشش: آلپ ذخیره خواهد شد به سرعت افزایش سطح آدرنالین خود را و قلب خود را ضرب و شتم سخت!

اولین بروشور گریندلوالد

هوا چیزی جز هوا – بالاتر از زیر به سمت راست و به سمت چپ! آدرنالین ضربات و سرعت لرزش تقریبا تضمین شده در 800 متر طول اولین پرواز. شما می توانید سر خوردن آزادانه از طریق هوا در اولین بروشور – معلق بر روی یک طناب و سرعت بالا از 84 متر/ثانیه.

گریندلوالد اول به شما می دهد نمایش با شکوه از Eiger شمالی.

E-دوچرخه سواری در خیابان.

E-دوچرخه سواری در کوهستان به شما می دهد یک عجله آدرنالین به عنوان هوای تازه بازدید صورت خود را. فلیکر
می خواهم طبیعی بالا ؟

دوچرخه سواری در کوهستان در Engadin است که در یک کلاس خاص خود را دارد. چرخاندن مسیرهای پیاده روی هیجان تورهای طریق جنگل ها و دره ها به دریاچه کوه و یخچالهای طبیعی... شما مطمئنا برای انتخاب لوس!

همچنین بخوانید: عجیب و غریب نمایندگی در بالیوود

دوچرخه شیطان زرمات

اگر شما می خواهم به خود را از آدرنالین پمپ و می خواهید برای اضافه کردن هیجان خود را به سوئیس سفر پس از آن شیطان دوچرخه سواری است که باید انجام دهید. شما می توانید سعی کنید این در زرمات از Furi را به این روستا. هیجان سواری در سراشیبی با تاب و چرخش این سوار به یاد ماندنی بخشی از سفر خود به سوئیس.

با طناب از ارتفاع پریدن در Stockhom

این Stockhom bungy واقع در رشته کوه های آلپ سوئیس در یکی از خیره کننده ترین و ماجراهای غیر معمول bungy سایت در جهان. شما در حال برداشته 134m در کوه گوندولا, درب باز و شما را غوطه; جهش و freefalling نسبت بکر دریاچه کوه Stocksee. لذت بردن از با عجله از یک عمر و به یاد داشته باشید لبخند برای دوربین است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب