یک نگاه: ضرب و سلطنت در 2011-12 همه-منطقه ستاره ضیافت

اد نی فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 8, 2020به عنوان اخبار مطبوعات آماده برا

توسط ABDOOSNEWS در 19 خرداد 1399

به عنوان اخبار مطبوعات آماده برای آن 10 سالانه منطقه ستاره جوایز ما نگاهی به گذشته نه سال است. در اینجا نگاهی به آن مراسم و ورزشکاران که در زمان خانه ما بالا جوایز. برای تماشای این سال را نشان می دهد ورود به news-press.com شروع در 6 p. m. روز شنبه, ژوئن 18.

اخبار مطبوعات برگزار می شود دوم آن سالانه منطقه ستاره ها در ضیافت JetBlue پارک در مه 21, 2012. حدود 250 شرکت کنندگان جمع آوری شده به افتخار بازیکنان ما از سال در 24 تیم اول دانشگاه یا دانشکده ورزش به عنوان بولینگ و چوگان سرپهن اضافه شد به جوایز.

بازیکنان بسکتبال حکومت روز به عنوان دانبار بسکتبال دختران دانشجوی سال اول Kiara Desamours نامگذاری شد ورزشکار زن سال در حالی که مارینر پسران بسکتبال ارشد Kendric فرارا بود به نام ورزشکار مرد سال.

این دانبار tri-کاپیتان ارسال شده 16th او دو دو فصل به ثمر رساند 17 امتیاز و پایین کشیدن 13 ریباند را برای رهبری تیم خود را به یک 50-41 پیروزی جکسون Ribault درآمد ببر اول بسکتبال دختران دولت عنوان در Lee County تاریخ است. در طول راه Desamours led دانبار در به ثمر (14.8 امتیاز در هر بازی) میدان هدف تیراندازی (67 درصد) و بازگشت (9.7).

"من سال اول من انتظار برای آمدن به مدرسه و انجام همه این کارهای بزرگ" گفت: Desamours که فارغ التحصیل در سال 2015 و در ادامه به بازی در Lamar University, پس از سال 2012 ضیافت. "همه این چیزها را فقط اتفاق افتاده است. من انتظار ندارد آنها را در همه. اما این بار می تواند هرگز بیش از حد بالا تنظیم. من فقط باید برای نگه داشتن کار و کار و امید به آینده را در اینجا در سال آینده برای این رویداد است."

فرارا مجموعه سه واحد-فصل مدرسه سوابق Tritons – اکثر بلوک (158) بسیاری از بلوک در یک بازی (11) و بهترین زمینه-هدف تیراندازی (62 درصد). علاوه بر این او در رهبری تیم در امتیاز (16.9 امتیاز در هر بازی) و بازگشت (10.9), پرتاب مارینر (24-7) به اولین قهرمانی منطقه و دولت های منطقه ای نهایی ظاهر از سال 2003. فرارا مشغول خاموش دادگاه داوطلبانه به عنوان یک معلم جلو دفتر مشاور عضو از دولت و در برنامه afterschool در Hector A. کففرتا مدرسه ابتدایی.

"من رزومه بسیار سنگین گفت:" فرارا که در ادامه به بازی در کتل فالز "من نمی دانستم که من قرار است که چیزهای زیادی در آن وجود دارد. اما زمانی که آنها خواستار آن این بود که بسیاری از مسائل است."

یک جفت المپیک مشترک این مرحله به عنوان سخنرانان مهمان با افسانه ای بلند بلوز و 1968 مدال طلا باب Beamon و ایالات متحده جفت اسکیت باز شکل آماندا اوورا هر دو شرکت.

ورزشکاران افتخار ورزش در 2011-12 All-Stars ضیافت بودند از:

"دختران صلیب کشور: Kacy اسمیت استروئ

"پسران صلیب کشور: Aaron Rojas, استروئ

"فوتبال جرم: Tshumbi جانسون ایممکلی

"فوتبال دفاع: Ta'Jarvis فولر دانبار

"دختران گلف: Kaitie صلیب ریوردیل

"پسران گلف: جیک شروین انجیلی مسیحی مدرسه

"دختران شنا: اولیویا لانگفورد کیپ کرال

"پسران شنا: Michael Messuri فورت مایرز

"والیبال: جسیکا واگنر شمالی فورت مایرز

"دختران بازی بولینگ: جسیکا Davies, جزیره, ساحل

"پسران بولینگ: Austin آبجو شمالی فورت مایرز

"دختران بسکتبال: Kiara Desamours دانبار

"پسران بسکتبال: Kendrec فرارا مارینر

"کشتی: Chuckie Kerkesner سرو دریاچه

"دختران فوتبال: Amanda Kopale ایدا بیکر

"فوتبال پسران: اندرو آلبرایت انجیلی مسیحی مدرسه

"بیس بال: Kyle میلر استروئ

"سافتبال: Maddy پرز ایدا بیکر

" پسران چوگان سرپهن: James Renner, استروئ

"Girls lacrosse: Joanna راسل, کیپ کرال

"پسران تنیس: پارکر راهنمایی Woodall کیپرس لک

"دختران تنیس: Thandiwe Kangwa فورت مایرز

"پسران Track & Field: بن Bocio ایدا بیکر

"دختران Track & Field: سارا Candiano انجیلی مسیحی مدرسه

همه منطقه ستاره جوایز نشان می دهد

همه منطقه ستاره جوایز تجلیل از برترین ورزشکاران دبیرستان از اخبار مطبوعات و ناپل اخبار روزانه منطقه تحت پوشش برتر خواهد شد در 6 p. m. روز شنبه, ژوئن 18 و رایگان برای پخش در news-press.com و naplesnews.com.

یک گروه از لیست ارایه خواهد شد و ما اعلام برندگان جایزه برای خلاصه 2019-20 دبیرستان فصل. کسانی که مجری در حال بیل Belichick, Stephen Curry, پاتریک Mahomes, مایکل فلپس, Drew Brees جکی جوینر-Kersee, Gary, جنگل, Misty May-Treanor, Jordan Burroughs هنجار دوک و رز Lavelle. ورزشی پخش جسی پالمر, مریم گلی, استیل, دکتر جری پانچ و کورتنی Cronin برگزار خواهد شد جوایز نشان می دهد.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب