قلبی که پیام همه Sushant طرفداران مایل به انتقال

توسط Muskan <url>گذشت زمان زیادی نیست پس ما از دست عزیز ما Sushant Singh Rajput. یک جوان خوب به دنبال مر

توسط ABDOOSNEWS در 1 تیر 1399

توسط Muskan <url>

گذشت زمان زیادی نیست پس ما از دست عزیز ما Sushant Singh Rajput. یک جوان خوب به دنبال مرد مطلق هوش است. طرفداران خود نشده اند قادر به در نظر با خبر مرگ نابهنگام او. هر یک از ما بود و تحسین از کار او سفر خود را از تلویزیون به سینما و لبخند طبیعت است. Rajput شروع به کار خود را از تلویزیون و از این رو او یک نام خانگی از آنجا آغاز شد که توسط هر عضو خانواده است. او بیش از 15 فیلم در صنعت فیلم در عین حال به سرعت در حال افزایش یافت و به شهرت دست آورد برچسب پیشرو در ستاره ایجاد چنین بزرگ پایه فن و تنظیم یک معیار برای تمام آینده استعدادهای جوان.

دنبال NewsGram در توییتر به ماندن بگیرید به روز در مورد اخبار جهان.

مرگ خود را شکسته است, غیر قابل شمارش و قلب او را ترک کرده است یک میراث گرامی تا پایان زمان. وجود دارد یک پوچی در درون قلب تمام طرفداران خود را به خصوص پس از دانستن است که او از نظر بالینی افسرده از 6 ماه گذشته. وجود دارد میلیون ها نفر از افرادی که می خواهید به گریه قلب خود را, اما متاسفانه هیچ یک از فریاد خواهد به او برسد و این زمان. حال طرفداران جان سخت از Sushant من مطمئن هستم که آنچه که هر یک از ما می خواهد به او بگویید. در اینجا من می نویسم به نمایندگی از بسیاری از دیگران:

عزیز Sushant ما امیدواریم که شما در یک مکان بهتر و صلح است. ما امیدواریم که شما از درد و غم این جهان قرار داده بود شما را از طریق. تا حالا شما باید ملاقات کردم مادر خود را که شما گم شده است به شدت برای 16 سال گذشته. ما کاملا مطمئن شوید که او باید با افتخار از شما برای اینکه یکی از بهترین بازیگران با ناب ترین روح اما او نیز باید به همان اندازه ناراحت با شما برای ترک ما همه مثل این.

Sushant ما متاسفم برای آنچه که ما رسانه ها را به خود بدن مرده و به خانواده خود را در روز شما را ترک ما. ما متاسفم برای ورود به خانه آبا و اجدادی و اخبار خارج از خانواده خود و عزاداری. ما متاسفم برای نشت و به اشتراک گذاری تصاویر از جسد شما. ما متاسفم برای sensationalizing خبر مرگ خود را. بله ما همه می خواستم ببینم شما برای آخرین بار اما نه مثل این. آن روز با شما رسانه ها در کشور ما بیش از حد درگذشت. ما امیدواریم که شما قادر خواهد بود تا ما را ببخش برای این شکست روزنامه نگاری.

The death of Actor Sushant Singh Rajput
تصاویری از Sushant جسد بودند به بیرون درز آنلاین. Wikimedia Commons

همه ما در اینجا در برابر خودکشی اما نمی تواند ما اشتباه است. ما شما را سرزنش نیست. شما ضعیف نیست شما نمی شد کسی که می خواهم از دست بدهند. شما را از دست دادن نیست Sushant. شما هرگز خواهد شد. ما واقعا درک آنچه شما را از طریق رفتن و ما حتی نمی توانید تصور کنید آنچه را که همه شما باید روبرو شود. و برای بسیاری از ما آن را همه در یک راز باقی می ماند. اما که نمی خواهد شما هر گونه کمتر از یک قهرمان در چشم ما. ما می دانیم که شما یکی از با استعداد ترین و فکری مردم در صنعت ما می دانیم که شما در مورد فکر خود و خانواده و طرفداران بندگان و دوستان و هر کس قبل از مصرف شدید این تصمیم. شما به خوبی می دانست که عواقب. شما می دانستید که طرفداران خود و عزیزان خواهد شد عمیق برای پیدا کردن دلیل درد خود را. هنوز مطمئن شوید که اگر ما در بر داشت آن را به طور کامل یا نه اما Sushant بسیاری از افرادی که ایم مشکل شما آورده شده است به نور. ما در آن Sushant. ما عدالت را به شما. ما مطمئن هستیم که شما آن را می دانستند خواهید همه اتفاق می افتد و از این رو شما قربانی زندگی خود را برای بسیاری از افراد جدید در صنعت به طوری که آنها نمی چهره همه آن را. و ما می دانیم که آسان نیست برای شما. این آسان نیست برای ما هم. اما ما با شما هستیم در این با هم.

در حالی که نوشتن این احساس می کند مانند شما در حال رفتن به توضیح دلایل خود را به رسانه ها مثل شما همیشه در مصاحبه های خود را. اما متاسفانه ما نمی قادر خواهد بود به دانستن سمت خود را از داستان تا کنون.

شما یک ذهن درخشان یک روح خالص یک بازیگر با استعداد با زیبا ترین و مسری است لبخند. Sushant ما می دانیم که شما تا به حال تنها 2 یا 3 درست است اما ما امیدواریم که شما می دانستم که شما تا به حال بی حد و حصر طرفداران واقعی است. ما یک بخشی از زندگی شخصی خود را, اما شما یک بخشی از زندگی ما است. شما هنوز هم هستند.

بسیاری است که در این کشور پس از شما باقی مانده است. هر روز وجود دارد برخی از به روز رسانی در مورد شما. شما در حال تماشای? شما در حال مشاهده همه ما شکستن با نگاه کردن به تصاویر خود را? شما در حال تماشای کشور سوگواری? شما در حال تماشای ما قادر به غلبه بر این ؟ شما در حال تماشای تعدادی از افرادی که شما را دوست دارم ؟

این خبر می گوید که شما خطاب به پدر خود و نوشیدن آب فقط چند ساعت قبل از خروج ما. آیا این درست است ؟ پس چطور است که پدر خود را و یا بندگان نمی تواند احساس درد در صدای خود را ؟ شما بازیگری وجود دارد بیش از حد ؟ با استفاده از با شکوه خود را مهارت های بازیگری به احمق همه ما از جمله آنهایی که نزدیک خود را? در غیر این صورت چگونه می توان یک پدر حس درد پسر خود را? ما آن را دریافت کنید در حال حاضر شما شده است فریب دهد و همه ما را با باور نکردنی اقدام مهارت های مخفی تمام غم و اندوه خود را پشت این لبخند زیبا از شما.

The death of Actor Sushant Singh Rajput
گزارش های رسانه ها نشان می دهد که Sushant افسرده بود از 6 ماه گذشته. پینترست

Sushant ما به عنوان طرفداران و بینندگان را تنها دیده می شود شما لبخند, خنده و عمل می کنند. ما دیده نمی شود طرف دیگر. و ما حتی نمی توانید تصور کنید آنچه در آن مانند به نظر می رسد. خبر مرگ خود را یکی از دلخراش ترین اخبار ما تا کنون در سراسر آمده است. هر روز هنگامی که ما از خواب بیدار ما دعا می کنیم و آرزو می کنم که این یک کابوس بود و شما در اینجا با ما. اما به نظر میرسد این خواب بد نیست به پایان برسد. به نظر می رسد مانند ما قادر به دیدن زیبا ترین لبخند هرگز دوباره. ما هنوز هم نمی تواند باور کند که شما بیشتر با ما که شما سمت چپ ما خیلی زود است.

شما نمی عمل برای به دست آوردن پول شما نیست عمل برای شهرت. شما عمل کرده و چون شما را دوست داشت ، شما نه تنها عاشق بازیگری, اما شما نیز عاشق می دانم که کار جهان. شما با استعداد فروتن کار خوب به دنبال و هوشمند همه در همان زمان. چگونه می توانید کسی بود به طوری کامل, Sushant?

شما می دانید که هیچ یک از فیلم های خود را و یا نشان می دهد همان باقی خواهد ماند. ما می خواهم گریه حتی در شادترین صحنه است. برای اولین بار ما گریه دیدن شما بر روی صفحه نمایش. اما خود را جادویی مسری است لبخند....آن را هنوز هم ما را به یاد داشته باشید شما با یک چهره شاد.

وجود دارد برخی از روزنامه نگاران که می گویید که شما بیمار روانی بنابراین شما در زمان این مرحله. ما متاسفم برای رفتار خود. ما می دانیم که این غلط است و همه ما آن را می دانم. نگران نباشید ما در حال رفتن به باور خود خبر جعلی قطعه چون ما واقعا به شما اعتقاد دارند. ما ايمان خود را خالص روح و قلب طلایی. معمولا افراد دوست هستند چرا که آنها به دنبال خوب و با استعداد در زمینه های مربوطه کار می کنند. اما Sushant از بازیگری و خوب به نظر می رسد, ما عاشق شما برای شخص شما بودند. شما یکی از کسانی که نادرترین و یا احتمالا تنها افراد مشهور استفاده می شود که به دنبال طرفداران خود را در سیستم عامل رسانه های اجتماعی. شما استفاده می شود برای پاسخ به همه نظرات ما. شما استفاده می شود برای اهدای پول برای علل خوب. شما هرگز به ما اجازه دهید احساس می کنید که ما صرفا یک فن از مال شما ما را مانند خانواده خود را. شما یک جنتلمن واقعی به خود منجر بانوان و یک همدم خوب برای شما نر co-stars.

ما بسیار متاسفم Sushant که این دنیا خیلی بی رحمانه به شما. ما متاسفم که ما نمی تواند نگه داشتن یک استعداد و یک مرد فوق العاده روح و ذهن تیز مثل شما. ما نمی تواند نگه داشتن شما مبارک. همه ما تعظیم و عذر خواهی برای قادر بودن به شما می دهد آنچه شما سزاوار. شما سزاوار نیست برای دیدار با این پایان است. با عرض پوزش چون ما موفق به عنوان یک صنعت ما شکست خورده به عنوان روزنامه نگاران ما شکست خورده به عنوان همکار بازیگران ما شکست خورده و به عنوان یک مخاطب. ما شکست خورده شما Sushant. و ما ببخشید.

Sushant شما بیش از حد خوب برای ما سزاوار نیست شما. پس از همه, angels don't زنده بر روی زمین است.

با تشکر از شما برای دادن به ما برخی از زیبا فیلم را نشان می دهد و با تشکر از شما برای نشان دادن ما چگونه به یک فرد خوب, با تشکر از شما برای ما الهام بخش thankyou برای ساخت ما معتقدیم در کار سخت و با تشکر از شما برای محبت ما را به عقب.

The death of Actor Sushant Singh Rajput
بازیگر Sushant Singh Rajput بود کنجکاو به دانستن عملکرد جهان است. پینترست

همچنین بخوانید: هند ممکن است شاهد یک حمله سایبری بزرگ از کره شمالی هکرها

ما می دانیم که شما عاشق فضا و ستارگان است دلیل که چرا شما رفت تا در آنجا تبدیل به جوانترین و درخشانترین ستاره? یا خدا بود در حال اجرا از لبخند زیبا به طوری که او به نام شما با الهام از بهترین لبخند او تا به حال ساخته شده است ؟

ما از دست شما Sushant و با گذشت هر روز ما از دست شما بیشتر است. ما امیدواریم که که شما در حال تولد به عنوان یک سیاه چاله, دقیقا مثل شما می خواستم به. اما شما باقی می ماند در دل ما به عنوان Sushant Singh Rajput, تا پایان زمان. میراث شما در پشت سمت چپ همیشه درخشش به عنوان روشن به عنوان ستاره در آسمان شب است. شما واقعا جاودانه برای ما باشد. ما شما را دوست دارم به همان اندازه که برای شما عزیزان به عمل می کنند. ما همیشه شما را دوست دارم. استراحت در صلح, Sushant Singh Rajput.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن