دوازده سال پس از سقوط Lee County, ارزش ملک, بازگشت به قبل از رکود اقتصادی در سطح

بیل اسمیت فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 4:19 PM EDT Jun 8, 2020آن را در زمان بیش از یک دهه است, اما ارزش ا

توسط ABDOOSNEWS در 20 خرداد 1399

آن را در زمان بیش از یک دهه است, اما ارزش املاک و مستغلات در لی کانتی در نهایت به سطح آن در سال 2007 برگزار هنگامی که بازار مسکن محلی سقوط کرد و در میان رکود اقتصادی ،

برآورد ارزش کل املاک و مستغلات در لی شهرستان منتشر شده توسط املاک شهرستان ارزیاب Kenneth ویلکینسون و آمار حدود 119 میلیارد دلار به عنوان Jan. 1.

"ما به سختی آن را انجام داد اما آن است و در تمام زمان بالا در لی کانتی" ویلکینسون گفت. "آن 119 دلار (میلیارد دلار) در '07 زمانی که بازار چهار. آن را گرفته است ما که طولانی برای بازیابی آنچه که ما از دست داده است."

ارزش ملک تعیین می ارزش زمین و ساختمان به عنوان Jan. 1. که بدان معنی است که ارزش ها بر اساس آنچه از اموال به ارزش قبل از زمان رکود اقتصادی که یک اداره ملی تحقیقات اقتصادی کمیته روز دوشنبه گفت: در ماه فوریه آغاز شد.

نهایی تعیین ارزش ملک منتشر خواهد شد توسط 1 جولای. شهرستان وبزرگترین نیاز به ارائه یک برآورد از ژوئن 1 تا دولت های محلی می تواند شروع بودجه آماده است.

تنظیم یک رکورد جدید برای ارزش ملک است نه به این دلیل که املاک و مستغلات به دست آورد همه از ارزش آن است. به این دلیل است که ساخت و ساز جدید است و جایگزین بسیار از ارزش است که از دست داده بود و باقی مانده است از دست داده, در املاک و مستغلات در بالا پرواز دهه اول قرن 21, او گفت:.

میزان افزایش را کند کرده است: مجموع ارزش رشد 5.59% در سال 2018 و با کمتر از 3 درصد سال گذشته است.

مالیات بر اساس مشمول مالیات ارزش املاک و مستغلات. برخی از اموال از جمله کلیساها و مدارس و ساختمان های دولتی معاف از مالیات بر املاک.

بیشتر: به تازگی منصوب کیپ کرال شهر مدیر می گوید: مدیریت رشد یک اولویت است

بسیاری از مالکان مشمول مالیات نیست در ارزش خانه خود را به دلیل وضعیت معافیت حیاط از $25,000 به $50,000. خانه ها نیز محافظت شده توسط یک درپوش در ملک ارزیابی از 3% و یا تغییر در شاخص قیمت مصرف کننده هر کدام که کمتر است. شاخص تورم مصرف کننده افزایش 2.3 درصد در سال 2019 با توجه به فدرال اداره آمار نیروی کار.

صاحبان املاک باید با ارسال یک حقیقت در Millage و یا تر و تمیز اطلاع Aug. 4. دولت قانون نیاز به توجه به مقدار فردی ملک لایحه برای سال گذشته و دو نرخ ممکن است برای این سال است. مالیات دهندگان باید گفت آنچه آنها پرداخت خواهد شد اگر دولت بودجه همان باقی می ماند و آنچه را در لایحه مالیات خواهد بود اگر پیشنهادی بودجه تغییراتی به تصویب رسید.

2018: Lee ارزش ملک افزایش 4%; نشانه هایی از کاهش سرعت در هوا

2017: Lee County, ارزش ملک, اما کمتر از انتظار

2016: Lee County ارزش ملک افزایش 6 درصد

مالیات دهندگان فردی دریافت خواهید کرد می توانید تر و تمیز اطلاع با یک دوجین یا بیشتر اشخاص وضع مالیات. این شامل یک countywide شهرستان مالیات مالیات برای ثبت جوامع یا عمومی شهرستان مالیاتی در unincorporated areas.

علاوه بر این وضعیت متوجه آهنگ های جداگانه مالیات بر املاک ارزیابی برای مدارس, آتش مناطق, پشه, کنترل کتابخانه ها و آب منطقه مدیریت منطقه, در میان دیگران.

شهرستان بزرگتر جوامع شاهد بزرگترین افزایش در ارزش. مشمول مالیات ارزش در فورت مایرز افزایش 7.34%; کیپ کرال مشمول مالیات ملک بود تا 5.75% و بونیتا اسپرینگز افزایش حدود 2.5%.

اما در این جزیره جوامع آن یک داستان متفاوت با توجه به این جوامع داشتن کمی زمین در دسترس برای ساخت و ساز جدید.

در استروئ ارزش بودند توسط یک پنجم از یک در صد نقطه از $6.81 میلیارد دلار 6.79 میلیارد دلار است.

ایجاد کرد عضو شورای Howard Levitan گفت: ساخت و ساز جدید در استروئ کاهش پیدا کرده است و پس از بزرگتر افزایش سالانه ارزش کل پس از چند جوامع مسکونی ساخته شد پس از این روستا به حال خود را بررسی و فرایند اجازه در محل.

"ما فقط لازم نیست که مقدار زیادی از زمین به سمت چپ برای توسعه مسکونی" Levitan گفت.

Sanibel نیز شاهد افزایش اندکی در آن پایه های مالیاتی است که افزایش 1.1 میلیون دلار یا حدود دو یک صدم از یک درصد است. پایدار ارزیابی در Sanibel نسبت به جامعه جزیره که بسیار زیبا ساخته شده است.

Fort Myers Beach شاهد افزایش از مبلغ 84 میلیون دلار در مالیات بر ارزش 2.37% بالاتر از سال گذشته ارزش ملک.

به 5.75 درصد افزایش در اموال مشمول مالیات ارزش در لی شهرستان بزرگترین شهرستان کیپ کرال آن شهردار صحبت کردن در مورد احتمال یک کاهش در نرخ مالیات.

بالاتر از ارزش ملک به معنی همان مقدار از مالیات بر درآمد به دست آمده می تواند با کاهش نرخ مالیات.

شهردار جو Coviello گفت: اولین بودجه از ورودی شهر مدیر راب هرناندز می تواند انجام است که دوباره در این سال.

"ما باید نگاه کنیم که دوباره در این سال ما باید برخی از تغییر کردن در این شهر مدیر و به نظر می رسد به برخی از اتاق به انجام برخی از عقبگرد رای که ما در سال گذشته نورد آن را به عقب و نگه داشتن درآمد مقدار همان" Coviello گفت.

در سال گذشته این افزایش در مقادیر مجاز کیپ مرجان به کاهش نرخ مالیات از $6.75 هر هزار دلار مشمول مالیات ارزش به $6.50 و بالا بردن همان مقدار از پول است.

جدید بودجه سال آغاز می شود در ماه اکتبر. سال جاری را شامل کاهش گاز و فروش مالیات بر درآمد برای شهرستان به عنوان نتیجه coronavirus بیماری همه گیر. Coviello نگرانی در مورد اینکه آیا کاهش درآمد شهر درآمد خواهد شد به نوبه خود در اطراف به سرعت.

"رزرو من است چه اثر از COVID-19 در حال رفتن به در, درآمد," او گفت:. "ما باید به نگاه کنید و ببینید که چه نوع از تغییرات ما باید یا در برخی دیگر وسیله لاغری و کاهش در دیگر مناطق به منظور کاهش (مالیات) هستند."

فراتر از شهرستان و شش گنجانیده جوامع اموال ارزیاب نیز محاسبه مالیات پایه ای برای این شهرستان را 17 آتش منطقه 16 که با استفاده از مالیات بر املاک برای بالا بردن درآمد. بزرگترین هشتم منطقه به حال بیشترین افزایش ارزش ملک در طول 2019.

فورت مایرز سواحل آتش نشانی شاهد افزایش دلار 766 میلیون دلار ارزش املاک نزدیک به 40% افزایش می دهد.

ویلکینسون گفت که او معتقد است این افزایش به دلیل افزایش ارزش برای فلوریدا قدرت و نور امکانات.

دو جزیره مناطق نشان داد کاهش در ارزش املاک Captiva و بالا Captiva کنترل آتش ولسوالی دیدم اموال مشمول مالیات افت حدود 2 درصد.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب