یک تماس برای تنوع بیشتر در داخل و اطراف هوستون مراحل

اگر شما یک تئاتر رونده در هوستون شما احتمالا دیده می شود Candice D'Meza. او به نظر می رسد در تولیدات در کوچه ف

توسط ABDOOSNEWS در 21 خرداد 1399

اگر شما یک تئاتر رونده در هوستون شما احتمالا دیده می شود Candice D'Meza. او به نظر می رسد در تولیدات در کوچه فاجعه بار خیابان اصلی مراحل Rec اتاق و این گروه به نام تنها چند.

در حال حاضر آنچه که او می خواهد برای پیدا کردن دقیقا چه مقدار از آنومالی او و دیگر بازیگران از رنگ در مراحل در این شهر یک شهر به طور مداوم برای تبلیغ خود تنوع قومی. نه قول. نه با چشم balling آن است. اما با داده های بتن.

تلاش های او در پشت سر هم با چند ملی تلاش های سراسر کشور به دنبال تنوع بیشتر در تئاتر زنده هستند و نه فقط با هدف بازیگران بلکه نویسان, هنری, مدیران, اعضای هیات مدیره, مرحله مدیران و خدمه است. این است که نه تنها برای اطمینان از اقلیت های نشان داده شده در این مناطق و همچنین, اما برای درک بهتر ممکن است تعصب است که ممکن است زمانی رخ می دهد که اقلیت های بازیگران روبرو می شوند هیچ کس که به نظر می رسد مانند آنها در میان افرادی که در حال اجرا یک نمایش خاص.

"اگر شما لازم نیست که مدیران هنری که مردم از رنگ تعصبات ناخودآگاه تاثیر می گذارد نقش هایی که انتخاب کرده اند; آن را تحت تاثیر قرار چگونه آنها را در نظر مردم آنها مصاحبه," او گفت:. "اگر شما لازم نیست که مردم از رنگ در تیم بازاریابی خود, سپس شما باید افرادی که آگاه هستند از دیگر جوامع است."

دو نفر که D'Meza گفت: به او "ثابت پشتیبانی و بازخورد مربوط به سازماندهی که در حال انجام است مربوط به مسابقه و تئاتر صحنه" هستند Shayna Schlosberg مدیر عامل فاجعه بار تئاتر و بازیگر Jarred Tettey که در زمین قند انجام شده در هوستون شکسپیر جشنواره و در حال حاضر با این نسخهها کار در لس آنجلس.

علاوه بر دادن D'Meza مشاوره خود Schlosberg کمک به ایجاد و بررسی فرم های جمع آوری اطلاعات و ارسال اطلاعات در حالی که Tettey به سازماندهی اولیه نشست هنرمندان کمک بررسی گرافیک و کمک به ارسال آن.

بنابراین در روز سه شنبه در ظهر D'Meza ارسال این گرافیک به پنج تن از دوستان که پس از ارسال آن را به دوستان دیگر. علاوه بر این او است که در روند تماس با پیشرو تئاتر در هوستون به درخواست آنها را به او ارائه داده است او به دنبال. او خواهد آن را کامپایل و سپس ارسال آن را به عقب به تئاتر برای آنها به بیش از نگاه و او امیدوار است که فکر می کنم در مورد.

تا کنون او می گوید: تئاتر شده اند پاسخگو و تشویق به او در مورد پروژه خود را.

او است که به دنبال داده های نجومی و با تولید. بنابراین یک تئاتر قرار می دهد که در آن یکی از سیاه مضمون نشان می دهد از سال با همه یا بیشتر اقلیت های بازیگران, هنوز هم می خواهد پاسخگو نشان می دهد که دیگر با هیچ عضو اقلیت. موجود در سوال او ارسال تئاتر عبارتند از:

چگونه بسیاری از غیر نژاد-نقش های خاص وجود دارد در این بازی خاص و یا موسیقی? چگونه بسیاری از سهام بازیگران وجود دارد در تولید ؟ آیا نمایشنامه نویس است که یک فرد از رنگ ؟ تعدادی از نقش های خود که در تولید. چگونه بسیاری از بازیگران ریخته شد? چگونه بسیاری از کسانی که بازیگران بودند خود شناسایی افراد از رنگ ؟ تعدادی از بازیگران سهام نقش در آن تولید و تعدادی از بازیگران سهام نقش که رفتم برای مردم رنگ.

D'Meza همچنین امیدوار است به راه اندازی یک ناشناس ارسال فرم برای بازیگران مورد تجارب خود را بگویید در هر خاص تئاتر در شهر — اطلاعات خواهد بود که پس از آن تبدیل به تئاتر است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن