95% Covid-19 بيمار در گوا همراه نشان می دهد آمار سلامت

95 درصد از بیماران در گوا که آزمایش مثبت برای Covid-19 بدون علامت هستند. Pixabayتیاو گوا دولت آغاز شده است ویژ

توسط ABDOOSNEWS در 19 خرداد 1399
Goa
95 درصد از بیماران در گوا که آزمایش مثبت برای Covid-19 بدون علامت هستند. Pixabay

تیاو گوا دولت آغاز شده است ویژه Covid-19 مراکز آزمون به نگاه پس از بیمارانی که بدون علامت و یا کسانی که علائم خفیف از Covid-19 دولت وزیر بهداشت Nila Mohanan گفت: حتی به عنوان وزارت بهداشت آمار نشان می دهد که 95 درصد از این بیماران در گوا که آزمایش مثبت برای Covid-19 همراه با توجه به کروناویروس اخبار.

Mohanan همچنین گفت که دولت دولت با تمرکز بر تست افرادی بودند که یا شهروندان ارشد و یا زنان باردار و یا asthamatic یا علامتی بیماران و یا کسانی که به بیماری انسدادی مزمن ریوی در دولت تنها مهار منطقه در Mangor تپه در جنوب گوا که حساب برای بخش عمده ای از دولت 235 فعال Covid-19 بيمار.

دنبال NewsGram در Quora برای دریافت پاسخ به تمام سوالات خود را.

"ما شروع کرده اند مفهوم Covid مراکز آزمون که مراقبت از بدون علامت و یا خفیف بیماران علامت دار که می تواند برای مراقبت, بدون نیاز به درمان در بیمارستان. در حال حاضر, عمومی مرکز بهداشت در Shiroda (در جنوب گوا) تعیین شده به عنوان یک Covid مرکز مراقبت" Mohanan روز دوشنبه گفت:.

هر دولت و وزارت بهداشت آمار تنها پنج درصد از Covid-19 بيمار در گوا باید علامتی هستند در حالی که بقیه 95 درصد بدون علامت هستند.

اظهار نظر در کاهش سرعت در این تست از افراد در دولت را تنها مهار مرکز در Mangor تپه در جنوب گوا Mohanan گفت که چندین وزارت بهداشت کارگران که نوشته شده بودند به این منطقه تا به حال آزمایش مثبت برای Covid-19 اما افزود که دولت تصمیم گرفته بود برای تست تمرکز از افراد آسیب پذیر در منطقه برای Covid-19.

"ما باید دوباره یک OPD در مهار منطقه ... ما متمرکز بر تست در اولویت بالا آسیب پذیر دسته کسانی که 65-به علاوه زنان باردار, کودکان مبتلا به آسم COPD و البته کسانی که با علائم" MOhanan گفت.

autumn Goa
گوا دولت شد تمرکز بر تست افرادی بودند که یا شهروندان ارشد و یا زنان باردار است. Pixabay

هشت وزارت بهداشت کارگران متصل به دولت شهری مرکز بهداشت در واسکو که واقع شده است در مجاورت نزدیک از مهار منطقه باید آزمایش مثبت است.

همچنین بخوانید: نه همه معابد رفتن به خوبی با استفاده از الکل بر اساس عفونی

به وزیر بهداشت همچنین گفت که گوا دولت در حال تکامل یک استراتژی جدید در جایی که تنها پزشکان متخصص در امر درمان بیماران علامت دار.

"این یک بیماری جدید نیست و فقط در گوا اما در هند و در سراسر جهان است. ما را تکامل استراتژی ما از آنجا که ما می خواهم به نگه دارید تا تاریخ. ما نیاز به متخصص ما پزشکان به درمان علامتی و جدی بیماران" Mohanan گفت.

"بقیه ما حتی نمی تواند آنها را بيماران چرا که آنها بدون علامت است. ما باید آماده برای افزایش ممکن است در بيماران علامت دار. ما باید آماده" او همچنین گفت. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب