81% هند مصرف کنندگان احساس شرکت های خصوصی می توانید انجام دهید برای کمک به جامعه: گزارش

یکدور 81 درصد مصرف کنندگان هند احساس می کنید که سازمانهای خصوصی می تواند انجام بیش از آنها در حال حاضر در حال

توسط ABDOOSNEWS در 30 خرداد 1399

یکدور 81 درصد مصرف کنندگان هند احساس می کنید که سازمانهای خصوصی می تواند انجام بیش از آنها در حال حاضر در حال انجام برای کمک به جامعه و بشریت در بزرگ با توجه به یک گزارش توسط Capgemini موسسه تحقیقات.

در سطح جهان 74 درصد مصرف کنندگان بر این باورند همان و در اقتصادهای بزرگ از آمریکا و آلمان حدود 66 درصد سهم ،

مصرف کنندگان به طور فزاینده ای می خواهید به نگه داشتن شرکت های پاسخگو برای انجام درست از موضع تغییر آب و هوا به رانندگی نیروی کار تنوع طبق گزارش. وجود دارد در حال رشد است انتظار از شرکت ها برای باقی می ماند درست به مجموعه ای روشن از باورها و ارزش ها است.

دنبال NewsGram در LinkedIn به دانستن آنچه اتفاق می افتد در سراسر جهان است.

"ما در بر داشت شدید که مصرف کننده توجه به هدف خاص به بحران امروز – این یک تمایل است که درست باقی می ماند برای مدت طولانی" گفت: این گزارش.

در بحران کنونی وضعیت مصرف کنندگان انتظار می رود سازمان ها و رهبران خود را به یک نقش فعال در پرداختن به چالش های بزرگ رو به جامعه است.

81% Indian consumers feel pvt firms can do more for society
69 درصد مصرف کنندگان نیز انتظار می رود سازمانهای خصوصی به پشت در طول بحران مانند ما امروز با آن مواجه است. (بازنمودی تصویر) Pixabay

حدود 69 درصد از مصرف کنندگان در سطح جهان گفت: امروز بحران به آنها کمک کرد تا درک کنند که دولت باید به کمک بخش خصوصی برای حل عمده مسائل اجتماعی. علاوه بر 69 درصد نیز گفت که آنها انتظار می رود سازمانهای خصوصی به پشت در طول بحران مانند ما امروز با آن مواجه است.

در میان هندی مصرف کنندگان 79 درصد از پاسخ دهندگان گفته است که این بحران بهداشتی به آنها فهماند که دولت نیاز به کمک سازمانهای خصوصی برای حل و فصل مسائل اجتماعی.

همچنین بخوانید: 1.7 میلیارد نفر را شرط اساسی برای افزایش شدید Covid-19 خطر: نیشتر مطالعه

در این گزارش پیشنهاد شده است که شرکت ها باید به کمک عملی است که بیشتر تراز وسط قرار دارد به قابلیت های خود و باید به فکر می کنم خلاقانه در مورد راه های جدید به اهرم قابلیت های خود را. همچنین گفت که در برخورد با تهدیدات بالقوه و یا بلایای طبیعی به شرکت شما بسیار مهم است برای سازمان به بالاتر از خود علاقه و لینک خود را در پاسخ به بحران به هدف خود را.

"این دیگر صرفا در مورد حصول اطمینان از عملیات و وظایف اصلی کسب و کار هستند به شدت تحت تاثیر یک حادثه ناخواسته به جای مصرف آن در اورژانس اقدامات به نفع جامعه گسترده تر ، (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب