74.8% شرکت حرفه ای مشغول به کار ساعت های طولانی در طول مستند: بررسی

Over 74.8 درصد از شرکت های بزرگ از متخصصان معتقدند که آنها در حال کار در ساعت های طولانی با این کار از صفحه اص

توسط ABDOOSNEWS در 31 تیر 1399

Over 74.8 درصد از شرکت های بزرگ از متخصصان معتقدند که آنها در حال کار در ساعت های طولانی با این کار از صفحه اصلی روال در طول این مستند گفت: یک بررسی.

با توجه به مطالعه انجام شده توسط ZingHR جهانی HR نرم افزار راه حل پلت فرم حدود 50 درصد از پاسخ دهندگان اذعان کرد که آنها قادر به گرفتن استراتژیک استراحت در طول کار از خانه و 34.5 درصد گفت که آن را گرفته و تلفات در سلامت جسمی و روانی.

هدف از این بررسی ارزیابی چگونه حرفه ای شرکت ها در حال مقابله با چالش های از راه دور کار در سطح جهان است.

دنبال NewsGram در توییتر به ماندن بگیرید به روز در مورد اخبار جهان.

حدود 42.8 درصد از زنان گفت: آنها در مواجهه با چالش ها در غیاب داخلی کمک کند با توجه به lockdown; در حالی که 54.6 درصد از کار حرفه ای ذکر شده است که آنها قادر به مدیریت زمان و در همه به دنبال سرگرمی های خود را در حالی که کار از خانه.

75% professionals work extra hours during lockdown: Survey
حدود 42.8 درصد از زنان گفت: آنها در مواجهه با چالش ها در غیاب داخلی کمک کند با توجه به مستند. Pixabay

هر چند COVID-19 همه گیر است و زمان سختی برای کل خانواده 53.3 درصد از مردم کمک گرفتن از همسر/ شریک زندگی روزانه در کارهای خانه. در مورد 76.3 درصد از کار حرفه ای اذعان کرد حمایت از مافوق خود و هم تیمی در طول این زمان بحرانی.

در حال پرسید: اگر آنها قادر به دنبال یک ساعت انجام مراسم به compartmentalise مغز خود را در حالی که کار از خانه تنها 27.3 درصد از آنها اعتراف کرد این بود که گاهی اوقات در حالی که 27.3 درصد گفت: واقعا نمی شوید و 22 درصد گفت: "نه".

حدود 70 درصد از پاسخ دهندگان خواستار آن شدند که وجود دارد باید شخصی دستورالعمل توسط شرکت در محل کار از خانه مدل برای هر فرد است. این دستورالعمل باید gender-neutral دادن فرصت برابر برای مردان به کمک در کارهای خانه صرف نظر از اینکه آیا آنها کار کرده و یا غیر کار ،

دستورالعمل ها باید به طور کلی برای سلامتی کلی و یا می تواند شخصی برای هر یک از کارکنان مورد توافق توسط مدیران مربوطه برای افزایش تعهد کارکنان.

بررسی های انجام شده در میان 300 کار حرفه ای است. آن enlists دستورالعمل های خاص برای کارکنان در طول کار از خانه با ترکیب آموخته از پاسخ دهندگان.

برخی از آنها به شرح زیر است-

کار و زندگی تعادل باید تمرین و تشویق

مدیریت کار و زمان به طور خودکار فرآیندهای گردش کار که دستی هستند.

حفظ انگیزه کارکنان خود را و آنها را درک.

ارتباط بین مدیر و کارمند باید وجود داشته باشد.

75% professionals work extra hours during lockdown: Survey
ایجاد یک لیست کار کنید و سعی کنید به آن چسبیده اند. Pixabay

همچنین بخوانید: 91% سرخپوستان برای انتخاب جایگزین های سالم در حالی که وعده: نظرسنجی

برنامه خود را برنامه ریزی کنید و سعی کنید به آن چسبیده اند. همچنین نگاهی گذرا استوار / فعالیت هایی که استرس را کاهش می دهد به جای کار به طور مداوم.

کشف خود را در قله بهره وری دوره و طرح برنامه کار خود را در اطراف آن. ایجاد یک لیست کار کنید و سعی کنید به آن چسبیده اند.

پراساد Rajappan مدیر عامل شرکت ZingHR گفت: "کار از خانه می آید با مجموعه خود را از چالش است. این بررسی با هدف ارزیابی ضریب اطمینان شرکت های بزرگ و حرفه ای نسبت به کار از خانه مدل را قادر می سازد شرکت به منظور جلب استراتژیک بینش در مورد راه رو به جلو در میان COVID-19 بیماری همه گیر. این یافته ها نشان می دهد که وجود دارد یک نیاز برای شرکت به در محل قرار داده و دستورالعمل جامع برای کار از خانه به اطمینان حاصل شود worklife تعادل و سلامتی کلی از کارکنان." (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن