7 فورت مایرز takeout رستوران است که شما را دور از اینجا — JLB میدارد

ژان لو Boeuf JLEBOEUF@NEWS-PRESS.COMمنتشر شده 11:00 AM EDT May 30, 2020من لغو سفر به نیواورلئان در اوایل ماه آ

توسط ABDOOSNEWS در 12 اردیبهشت 1399

من لغو سفر به نیواورلئان در اوایل ماه آوریل همراه با رزرو به صبا در خیابان مجله. من در زمان "در خط در ترکیه و گرگ" من تقویم. من سعی کردم برای قرار دادن کافه du Monde را beignets خارج از ذهن. و من سعی کردم به گریه بیش از حد.

گریز آخر هفته به اورلاندو لغو شد بعدی همراه با رزرو به Bem Bom.

من بلیط هواپیما به ونکوور در ماه ژوئن که من نیاز به برنامه ریزی مجدد همراه با رویاهای از خوردن geoduck sashimi در Tojo است. من تا به حال صرفه جویی شده برای سفر به, شامپاین کشور در ماه سپتامبر یکی دیگر از رویای به تعویق افتاده است.

به عنوان غذا و عاشق سفر, اجازه دهید من روشن شود: این بمکد.

این یک امتیاز به می گویند که من می دانم. اما آن تغییر نمی کند احساسات من در مورد این موضوع. من امن تر در صفحه اصلی در حال حاضر. همه ما هستند. یک منتقد می تواند رویای هر چند.

زیبایی ها و رستوران ها است که توانایی خود را برای حمل و نقل ما. آنها ما را به دور از mundanities از پخت و پز و خدمت و تمیز کردن برای خودمان. به آنها اجازه دهید ما طعم جهان بدون ترک ما زادگاه. اگر شما نیز مبتلا به عدم سفر و یا قرنطینه ناامیدی در کل این هفت فورت مایرز بایگانی اطلاعات رستوران ها کمک می کند.

بررسی بازگشت در هفته های آینده برای گریز رستوران در شهر ناپل در کیپ کرال و جاهای دیگر در جنوب غربی فلوریدا.

بیشتر: 8 SWFL drive-thru رستوران ها که نمی مگا غول پیکر-زنجیر

و: پاک کردن رستوران خود را تحویل برنامه های ... در حال حاضر — JLB در 3 توییتهایی

ال Pilon

عشق من برای ال Pilon می توان خلاصه در سه هجا: mofongo. این پورتوریکو راحتی ظرف سرخ شده plantains شکست با سیر, سوپ و گوشت خوک cracklings و اغلب صدر با میگو — من می خواهم یک سفر به کارائیب. آن را ترد و نرم و خوش طعم و پر کردن. ال Pilon باعث می شود چیزهای دیگر: روح-تسکین دهنده مرغ, سوپ, کوبا-سبک ملایم پخته شده گوشت. اما این mofongo من را نگه می دارد به آینده را.

(4650 S. کلیولند Ave. فورت مایرز; 239-936-0057; facebook.com/elpilonfortmyers)

ال Gaucho اینکا

من یاد گرفته ام چند چیز در حالی که اجتماعی دورى از جمله چگونه تکان دهنده خوب ال Gaucho اینکا را ceviche به عنوان takeout. صفحه گرامافون وارد چندپاره و فاقد تأثیرگذاری اما refreshingly سرد است. این slivers ماهی و فر میگو بودند مناقصه و دارای مزه تند روشن با آهک و نمک. ال Gaucho را picanha سفر خوبی بیش از حد, به عنوان انجام آن arroz chaufa. این یک پرو-آرژانتینی جشن منهای سفر طولانی جنوبی.

(4383 استعماری Blvd. فورت مایرز; 239-275-7504; elgauchoinca.com)

بیشتر: فورت مایرز رستوران ها: این مواد غذایی خوب و بخت خوب از ال Gaucho اینکا

زنجبیل اغذیه فروشی و مشروب فروشی

این هنگ کنگ-سبک تار مجموع رستوران بازگشایی دوشنبه و من نمی تواند بیشتر هیجان زده. وجود دارد هیچ چیز مانند یک تحریک پیراشکی یا جویدنی-واضح پیازچه, نان شیرین و پهن برای کمک به شما در مورد یک بیماری همه گیر برای نیش یا دو. رویه در برخی از اردک سوپ رشته فرنگی, برخی, شومای برخی از برنج glutinous و آن را به یک حزب. Coronavirus که ؟

(4650 S. کلیولند Ave. شماره 8, Fort Myers; 239-689-3113 (همچنین یک محل در کیپ کرال); gingerbistrousa.com)

هند کوره

هند کوره خود را از دست آشپز به یک رقابت رستوران در سال گذشته است. من نگران این ممکن است همه چیز را تغییر دهید و به اعتقاد من این است — برای بهتر. آشپز-صاحب Suman Chaniyil بازگشت به هند را در آشپزخانه نگه داشتن این ادویه کاری و masalas به عنوان تسکین دهنده (و به عنوان اختیاری آتشین) به عنوان همیشه. این است که آشپزی می کند که به خوبی به عنوان takeout و این یکی من دوست دارم از طریق زمان های خوب و بد.

(724 S. کلیولند Ave. فورت مایرز; 239-931-6751; indiasgrillfortmyers.com)

کباب کوبيده ایجاد کرد

زیبایی کباب روستا می رود و فراتر از آن فلافل و حموس. این فقط تف بو کباب ترکی و کباب ادویه. آن را نه تنها برگ انگور و بابا ghanoush. آن را طعم این آشپزخانه ماهرانه بسته به هر ظرف: که نم سماق پودر که spritz لیمو یک تعداد انگشت شماری از آجیل کاج برای نرم بحران. شما طعم این لایه خوبی در هر یک از ظاهر و مستقیم رو به جلو بشقاب. آنها چه چیزی باعث می شود این محل به زیبایی خوب است.

(4805 S. کلیولند Ave. فورت مایرز; 239-335-2222; mykababvillage.com)

بنت تازه کباب

من امیدوار یک بنت beignet ممکن است به سهولت از دست رفته من-را-در-جدید-Orleans ضعف. وقتی که من آن را در حال حاضر ارائه beignets من حل و فصل برای بهترین چیز بعدی: یک دوجین از بنت کرکی cakey و مخمر افزایش یافته است دوناتها و سوخت موشک است که بنت سرد-دم کردن قهوه — همه سفارش و پرداخت به صورت آنلاین. آن چیزی بود مثل کافه du Monde. که خوب است. بنت است که نوع خود را از pick-me-up.

(2011 بیسید پارک وی, Fort Myers; 239-332-0077; bennettsfreshroast.com)

ال اکجوتلا

وجود دارد مقدار زیادی از "Els" در این لیست اما من را نجات داد یکی از مورد علاقه های من برای آخرین بار. ال اکجوتلا ارائه می دهد نادر طعم السالوادور و هندوراس دو کشور که غذاهای ما نمی بینیم تقریبا به اندازه کافی در این شهر (دولت کشور). اگر از جمله مواد غذایی است که به شما, شروع با pupusas مرکزی آمریکا را در quesadilla. ال اکجوتلا بتس خود pupusas با دست از نرم ذرت خمیر نورد در اطراف پنیر و یا نیشگون از گوشت. آن را در خدمت آنها با slaws و مورد پسند خفیف سس قرمز. دو pupusas را برای یک وعده غذایی بزرگ سه یک جشن. به عنوان من گفت: pupusas فقط شروع است. من قصد نگه داشته و هرگز نا امید شده است.

(3226 فاولر سنت, Fort Myers; 239-277-0611; facebook.com/elacajutlarestaurant)

ژان لو Boeuf است نام مستعار استفاده شده توسط یک غذای محلی عاشق که dines در رستوران به صورت ناشناس و بدون هشدار با وعده های غذایی برای پرداخت های خبری-مطبوعات. دنبال منتقد در facebook.com/jeanleboeufswfl یا @JeanLeBoeuf در Twitter و Instagram.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن