69 درصد پدر و مادر مخالفت با صفحه نمایش محدودیت زمان برای کلاس های آنلاین

69 درصد پدر و مادر مخالفت با صفحه نمایش محدودیت زمان برای کلاس های آنلاین ارائه شده توسط دولت طبق یک نظرسنجی ک

توسط ABDOOSNEWS در 4 مرداد 1399

69 درصد پدر و مادر مخالفت با صفحه نمایش محدودیت زمان برای کلاس های آنلاین ارائه شده توسط دولت طبق یک نظرسنجی که توسط LocalCircles.

بسیاری از والدین پیشنهاد کرده اند که این محدودیت باید بالاتر باشد و یک دسته جداگانه باید برای ایجاد کلاس 6-8 به عنوان برنامه درسی و نیازهای این گروه متفاوت است از کسانی که در مدرسه ابتدایی. بسیاری از والدین می خواهند افزایش پیشنهاد صفحه نمایش محدودیت زمان برای کلاس های آنلاین.

18 درصد پدر و مادر گفت که بهینه محدودیت زمانی برای کلاس های آنلاین برای کلاس 9-12 است 5 ساعت 31 درصد گفت: در 4 ساعت, در حالی که 49 درصد گفت: 3 ساعت. دولت در حال حاضر توصیه می شود 3 ساعت که بدان معنی است که 49 درصد از والدین می خواهند محدودیت افزایش یافته است.

دنبال NewsGram در توییتر به ماندن بگیرید به روز در مورد اخبار جهان.

مدارس سراسر کشور بسته شده اند و برای بیش از 4 ماه در حال حاضر با هیچ برآورد در زمانی که آنها خواهد بازگشایی شده است. به پل شکاف مدارس از سراسر کشور آغاز شده و برگزاری کلاس های آنلاین برای دانش آموزان که در حال اجرا است و برای اکثریت مدرسه. افزایش زمان روی صفحه نمایش و اثرات آن بر کودکان است با این حال مسئله ای است که برخی از پدر و مادر شده اند نگران است.

69% parents oppose screen time limits for school activity
مدارس سراسر کشور بسته شده اند و برای بیش از 4 ماه در حال حاضر با هیچ برآورد در زمانی که آنها خواهد بازگشایی شده است. پینترست

وزارت توسعه منابع انسانی به تازگی بیرون آمد و با مجموعه ای از دستورالعمل ها برای کلاس های آنلاین انجام شده توسط مدارس محدود کردن بر روی صفحه نمایش زمانی و همچنین تعداد جلسات در هر روز.

به پدر و مادر چشم انداز در چه مدت این کلاس های آنلاین باید محلی محافل انجام یک نظرسنجی در سراسر کشور و دریافت 21,322 آرا که شامل پاسخ از 239 منطقه از کشور است. MHRD دولت هند توصیه متحده برای محدود کردن روزانه زمان روی صفحه نمایش به صورت آنلاین کلاس های مدرسه به کلاس 9-12 در 3 ساعت کلاس 1-8 در 1.5 ساعت پیش دبستانی در 30 دقیقه با پدر و مادر. پدر و مادر خواسته شد آنچه که به گفته آنها بهترین راه حل برای این.

برای کلاس 6-8 18 درصد پدر و مادر گفت: بهینه زمان محدود باید 4 ساعت 31 درصد گفت: 3 ساعت و 2 درصد گفت: 2.5 ساعت و 29 درصد گفت: 1.5 ساعت. دولت در حال حاضر پیشنهاد 1.5 ساعت و 69 درصد پدر و مادر احساس می کنید که آنها باید تمدید شود.

برای کلاس های 1 تا 5 18 درصد پدر و مادر گفت: زمان محدود باید 3 ساعت 38 درصد گفت: 2 ساعت و 42 درصد گفت: 1.5 ساعت. در اینجا دوباره به دولت پیشنهاد کرده است 1.5 ساعت و 56 درصد از والدین می خواهند این مدت از کلاس های آنلاین برای تمدید شود.

برای پیش دبستانی, دانش آموزان, 56 درصد والدين احساس مطلوب در مدت زمان خواهد بود 1 ساعت در حالی که 42 درصد گفت: این امر می تواند 30 دقیقه. دوباره در اینجا دولت پیشنهاد کرده است که 30 دقیقه و 56 درصد آن را می خواهم تمدید شد.

69% parents oppose screen time limits for school activity
برای پیش دبستانی, دانش آموزان, 56 درصد والدين احساس مطلوب در مدت زمان خواهد بود 1 ساعت. (بازنمودی تصویر). Pixabay

همچنین بخوانید: آمازون به نظر می رسد به جلو به ایجاد هزاران فرصت شغلی در هند

زودتر نظرسنجی انجام شده توسط محلی محافل بود نشان داد که اکثر والدین نمی خواهند مدارس را راه اندازی مجدد تا حداقل خود را در منطقه و آن 20 متر شعاع گزارش صفر موارد برای 21 روز. 76 درصد والدین نیز گفت که آن را خام و یا بسیار دشوار است برای کودک خود را در مدرسه به کار اجتماعی فاصله.

این MHRD دستورالعمل الزام آور نیست اما دولت می تواند به اجرای آنها و قبل از آن اتفاق می افتد این ورودی را کمک به دولت در rationalising آنها. ایده پشت کلاس های آنلاین با توجه به اکثریت پدر و مادر باید برای پوشش برنامه درسی در حالی که اطمینان حاصل کرد که صفحه نمایش زمان است بیش از حد نیست. برخی از والدین احساس می کنید که وجود دارد باید استانداردهای چگونه این کلاس های آنلاین انجام شده به طوری که استفاده از صفحه نمایش یک بار در این کلاس ها بیش از حداقل رسیده است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن