60,000 فراگیر جورج فلوید خانواده در ماه مارس به شهر سالن

شصت هزار نفر عضو خانواده جورج فلوید و همچنین مقامات منتخب و رهبران مذهبی امروز در صلح هوستون آوریل از کشف سبز

توسط ABDOOSNEWS در 14 خرداد 1399

شصت هزار نفر عضو خانواده جورج فلوید و همچنین مقامات منتخب و رهبران مذهبی امروز در صلح هوستون آوریل از کشف سبز به تالار شهر برگزار شده توسط خواننده های رپ و فعالان مدنی Trae tha Truth, Bun B و فلوید برادرزاده براندون ویلیامز.

فلوید, 46 بومی Houstonian از سوم Ward, درگذشت, در دستبند هفته گذشته پس از پس از آن-مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین زانو در گردن او برای نزدیک به نه ساعت. چوین که اخراج شد و بلافاصله پس از این حادثه متهم شده بود با سوم قتل درجه و درجه دوم در قتل نفس چهار روز بعد.

آن روز دوشنبه منتشر شد که هر دو خصوصی کالبد شکافی انجام شده توسط دکتر مایکل بودن و دکتر Allecia Wilson استخدام فلوید خانواده به عنوان به خوبی به عنوان Hennepin County Medical Examiner حکومت فلوید مرگ یک قتل هر چند هر دو گزارش متفاوت در علت مرگ. به پزشکی قانونی حکومت آن نارسایی قلب در حالی که خصوصی کالبد شکافی حکومت خفگی. هر دو گزارش توافق فلوید درگذشت در سایت و نه بعد از آن در یک آمبولانس.

ماه مارس آغاز شد و پس از پایان نماز به عنوان به خوبی به عنوان فلوید خانواده خواسته است که روز صلح آمیز باقی می ماند و آن را انجام داد. گزارش شده است که قبل از ماه مارس هوستون اداره پلیس حذف آجر و توپخانه بود که stashed در اطراف مرکز شهر و هوستون هشدار خواسته هر کس به در مواظب برای فعالیت های مشکوک.

یک عضو خانواده فلوید صحبت عمدا بیان کرد "این است که ما در خانه ما را پیدا خواهد کرد عدالت در خیابان هوستون ما در حال رفتن به مارس در صلح و نشان می دهد کشور جهان نشان می دهد آنچه جورج فلوید مورد تمام شده است." او تشکر Bun B و Trae tha Truth برای کمک به سازماندهی این رویداد است.

اگر چه این شهرستان حمایت مارس هوستون شهردار سیلوستر ترنر معلوم شد و خطاب به جمعیت یک بار دیگر کف آنها را به صورت ایستاده برای جورج فلوید و نیاز به تغییر دهید, اما دوباره هشدار داد که اقدامات خشونت آمیز تضعیف می شود ،

قبل از مارس استیو Wiltz یکی از راهپیمایان در میان جمعیت آمد و با مادر خود گفت: "چند دهه و چند دهه نگه می داریم راهپیمایی و اعتراض به همین علت است. به نظر من آن را به مردم سیاه و سفید برای پایان دادن به نژاد پرستی آن را شروع کردم با مرد سفید. مردم سفید را مجبور به ایستادن و در نهایت این آنها هستند که کنترل همه چیز است."

Wiltz گفت: بخشی از سرخوردگی خود را به این واقعیت است که آنچه را نوشته شده در کتاب های تاریخ و تدریس در مدارس است انعکاسی از تاریخ آمریکا است. "بسیاری از اوقات ما باید به یاد بگیرند که ما تاریخ سیاه از مادران ما پدر و مادر ما ما بزرگ و پدر بزرگ," او گفت:.

"ما باید برای شروع آموزش کودکان و نوجوانان ما به اقامت در خارج از مشکل" او گفت:. "بسیاری از بار سفید مردم ما زمانی که ما جوان— وجود دارد می رود شانس بودن در کنگره و یا قانون برای کمک به تغییر سیستم."

بسیاری از رهبران جامعه مذهبی نشان داد تا برای نشان دادن حمایت استیو ولز پاستور جنوبی اصلی کلیسای باپتیست گفت: "[هوستون] در حال رفتن به رهبری راه را برای این کشور به شکل از چگونه مردم می توانند گرد هم می آیند و امروز یک تظاهرات از شهر ما با هم به مراقبت از یکدیگر به صحبت می کنند برای صلح به تماس برای عدالت و به حل و فصل کمتر از نه."

به عنوان هزاران نفر حل و فصل را به هرمان مربع در سالن شهر Bun B و Trae لگد کردن برنامه با تشکر از رهبران مذهبی و مقامات شهرستان و هوستون اداره پلیس. Bun B صحبت از نیاز فوری برای عدالت و قانون و برگزاری افسران پلیس پاسخگو و همچنین شفافیت در ادارات پلیس.

شهر نیویورک فعال Tamika مالوری (شناخته شده برای یکی از سازمان دهندگان 2017 انقلاب و پس از آن خروج از این سازمان به دلیل اتهام یهودی ستیزی) در پرواز به اصرار همه را به خیابان ها هرگز مانند قبل از دیده می شود. "ما باید مراقب باشید زیرا همه که راهپیمایی با ما نیست با ما, آنها می خواهند به شما در گرفتن دوربین پرتاب یک آجر تبدیل بیش از یک ماشین به طوری که آنها می تواند توجیه قتل اما ما لازم نیست به پرتاب یک آجر — ما باید به سازماندهی" او گفت:.

به عنوان خانواده جورج فلوید دور سکو برادران خود را به عنوان به خوبی به عنوان دیگر اعضای خانواده شدت با تشکر از همه برای آینده. آنها تصریح کرد نیاز به ایجاد تغییر "راه حق" و اگر مردم تو را دیدم آن ایجاد تخریب به آنها بگویید که "شما با ما نیست."

کنگره شیلا جکسون لی و " سبز در زمان هر دو مرحله اعلام آنها خواهد بود معرفی قوانین جدید برای مبارزه با خشونت پلیس. لی اظهار داشت: "من پنج شنبه معرفی خواهد شد انقلابی قانون است که مذاکرات در مورد یک فرهنگ جدید برای پلیس, استخدام د-تنش و حفظ است که پلیس در اینجا به محافظت و خدمت می کنند."

دوشنبه, هوستون, رئیس پلیس هنر اکودو در پاسخ به یک کنفرانس تلفنی مغلوب ساختن پیشی جستن به حال با فرمانداران است که در آن او نام آنها را ضعیف و مشاوره آنها را به "تسلط" سی ان ان گفت: "این نه در مورد تسلط بر آن را در مورد برنده شدن قلب و ذهن." اکودو شد و در حال حاضر در سراسر روز دوشنبه مارس تکان دادن دست پاسخ دادن به سوالات و نوازش چند نفر در پشت.

به عنوان مردم شروع به متفرق کردن حدود دو ساعت پس از رویداد روز دوشنبه آغاز شده هوستون افسران پلیس به انتظارنشسته بودند تا همراه واکر در یک تلاش آشکار برای کمک به مسیر راهپیمایان بازگشت به سوی کشف سبز و برای جلوگیری از متلاشی شدن گروه هایی که از شکست در آخرین جمعه ماه مارس است. جمعه گذشته یکی از این گروه مسدود شده بین 10 در حالی که دیگران در مواجهه با ماموران پلیس در مکان های دیگر. وجود دارد بیش از 100 دستگیری آن روز با خرابکاری از ماشین های پلیس و غارت رخ داده است که بعد از آن شب.

با سخنرانان متعدد دفاع از صلح و عدم خشونت دوشنبه به نظر می رسید حداقل در اوایل شب وجود دارد که نمی توان از تکرار مشکلات گذشته در شب جمعه.

Things got tenser later in the evening.

همه چیز رو tenser بعد در شب.

عکس کیت مک لین

به روز رسانی 7 p. m. همه چیز رو tenser در برخی از نقاط. در واکر و کرافورد معترضان شروع به جیغ در افسران که همچنان ایستاده در خطوط خود را.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب