60% کاهش در کودکان شکستگی در طول همه گیر: مطالعه

هیچ بحران می تواند تعیین هند در آینده می گوید PM مودی. Pixabayتوسط نارندرا PM دوستان عزیزیک سال پیش یک طلایی ف

توسط ABDOOSNEWS در 12 خرداد 1399
PM Modi
هیچ بحران می تواند تعیین هند در آینده می گوید PM مودی. Pixabay

توسط نارندرا PM

دوستان عزیز

یک سال پیش یک طلایی فصل اضافه شد به تاریخ دموکراسی هند است. پس از چند دهه مردم این کشور به یک دوم فرصت را به یک دولت منتخب با اکثریت. شما باید نقش عمده ای در نوشتن این فصل. امروز ارائه فرصت برای من به تعظیم به شما و افتخار شما برای تعهد خود را به هند و دموکراسی است.

تا به حال وضعیت عادی شده است من می خواهم که پر برکت خود را در میان. اما شرایط آورده جهانی coronavirus همه گیر باید مرا به نوشتن این نامه و به دنبال نعمت خود را. در یک سال گذشته خود و محبت و نعمت و مشارکت فعال به من داده اند تازه انرژی و الهام بخش است. در طول این دوره شما باید برای نشان جهان دموکراسی را قدرت جمعی تبدیل شده است که به عنوان مثال قبل از اینکه کل جهان است.

در سال 2014 و رأی مردم برای یک تغییر بزرگ; شما رای به تغییر سیاست و سیستم (niti & reeti). در آن پنج سال کشور شاهد extricating خود را از باتلاق سکون و فساد است. در آن پنج سال در این کشور با الهام از Antyodaya دیده است که تغییر در حکومت, در, کاهش, زندگی فقیر است.

که در زمان تصدی بر این کشور اعتبار قبل از جهان رشد کرد و از سوی دیگر ما مطرح کرامت ضعیف با باز کردن حساب های بانکی خود را ساخت در دسترس رایگان پخت و پز در گاز و برق برای اتصال آنها; و با ساختن خانه و تشناب برای آنها. که در زمان تصدی در حالی که وجود دارد فولاد و حملات هوایی نیز وجود دارد با این نسخهها کار برای یک رتبه یک حقوق بازنشستگی یک ملت-یک-مالیات GST و تحقق دهه' پیر خواسته های مربوط به خرید از محصولات تحت MSP برای کشاورزان است. که تصدی اختصاص داده شده بود به جلسه چندین نیازهای کشور است.

در سال 2019 خود نعمت به معنای خواب بزرگ برای کشور و برای ایران و برای ملاقات با آرمان. تصمیمات گرفته شده در یک سال گذشته در حال بازتاب از کسانی که رویاهای بزرگ. مردم قدرت سوخت توسط مرد مشترک است effulgently درخشان به عنوان کشور قدرت است. در یک سال گذشته این کشور تا به حال بسیاری از رویاهای بسیاری برطرف می شود به عنوان آن را نیز به طور مداوم در زمان چند گام به سوی تحقق آن اهداف است.

در این سفر تاریخی هر جامعه و هر بخش و هر فردی ایفا کرده است یک بخشی مسئولانه است. 'Sabka sath, sabka vikas' با این سرود این کشور جعل جلوتر در تمام جهات — اجتماعی و اقتصادی جهانی و یا داخلی.

در یک سال گذشته برخی از تصمیم گیری های مهم شده اند در بحث است و به همین دلیل طبیعی است برای این دستاوردها به معطل در حافظه ما. این که آیا آن موضوع ماده 370 برای وحدت ملی و یکپارچگی و یا خوشحال نتیجه سن درگیری بیش از Ram معبد ساخت و ساز و یا عامل اخلال اجتماعی مدرن سیستم 'talaq سه گانه" یا نماد هند محبت, قانون تابعیت – همه این دستاوردهای شما به یاد داشته باشید.

India
Sabka sath, sabka vikas' با این سرود این کشور جعل جلوتر در تمام جهات — اجتماعی و اقتصادی جهانی و یا داخلی می گوید PM مودی. Pixabay

در میان این تصمیمات که در جانشینی سریع وجود دارد بسیاری از دیگر تصمیمات و تغییراتی که داده اند حرکت جدید هند به توسعه سفر به ما داده اند جدید اهداف همانطور که ما تلاش کرده اند به انجام برسانند بسیاری از انتظارات مردم است. قانون اساسی از پست رئیس دفاع کارکنان منجر به افزایش هماهنگی میان نیروهای مسلح. در همان زمان هند شتاب آماده سازی خود را برای ماموریت Gaganyaan. در این دوره اولویت ما شده است برای توانمند سازی فقرا و کشاورزان و زنان و جوانان است.

امروز هر کشاورز تحت پوشش, تحت PM Kisan Samman Nidhi. در یک سال گذشته تحت این طرح بیش از 72,000 تومان کرور روپیه بوده است سپرده در حساب های بانکی بیشتر از 9.5 کرور کشاورزان است. را در دسترس لوله کشی آب آشامیدنی برای این کشور بیش از 15 کرور جمعیت روستایی از 'جال Jeevan ماموریت' آغاز شده است. برای اطمینان از مراقبت های بهداشتی بهتر برای ما بیش از 50 کرور گاو یک کمپین گسترده برای دام واکسیناسیون در راه است. برای اولین بار در کشور, تاریخ, دولت تصمیم گرفته است برای ارائه تسهیلات 3,000 تومان ماهانه بازنشستگی برای کشاورزان و کارگران مزرعه کوچک مغازه داران و کارگران متعلق به سازمان نیافته بخش پس از سن 60 سال است.

یک بخش جداگانه تشکیل شده است برای تقویت آبی اقتصاد و افزایش امکانات برای ماهیگیران. به طور مشابه, آن شده است تصمیم به تشکیل ملی معامله گران هیئت مدیره به موقع حل و فصل مسائل مربوط به کسب و کار شرکت. حدود 7 کرور خواهر مرتبط با گروه خود به کمک داده شده بیشتر کمک های مالی. به تازگی مبلغ وام در دسترس و بدون گارانتی برای گروه خودیاری از دو برابر شده به تومان 20 lakh از 10 تومان لاخ. نگه داشتن آموزش و پرورش از قبایل' کودکان در ذهن یک کمپین است که در راه به ساخت بیش از 450 Eklavya مدل مسکونی مدارس.

دولت نیز مشغول به کار در اسرع وقت نسبت به ساخت بهتر قوانین مرتبط با مشترک انسان و رفاه. مجلس ما را شکسته است دهه' پیر رکورد در انجام کسب و کار قانونی. به همین دلیل چندین قوانین حمایت از مصرف کننده, قانون اصلاح دخترک صندوق قانون و قوانین مربوط به امنیت بیشتر برای زنان و کودکان شده اند به سرعت به تصویب رسید.

سیاست های دولت منجر به پل خلیج فارس بین شهری و روستایی زندگی می کند. برای اولین بار کاربران اینترنت در مناطق روستایی را بیشتر از همتایان شهری 10 درصد است. فهرست آثار تاریخی و تصمیم گیری بسیار طولانی است. آن را امکان پذیر نمی باشد به شرح همه آنها در این نامه است. اما من قطعا می گویند که در یک سال گذشته هر روز ساعت, دولت کار کرده با آگاهی کامل حساسیت و گرفته تصمیم گیری.

فقط زمانی که ما به سرعت در حال حرکت به سمت تحقق کشور ما آرمان تاج همه گیر احاطه هند بیش از حد. از یک طرف وجود دارد که کشورهای با اقتصاد و مدرن ترین خدمات بهداشتی و از سوی دیگر وجود دارد که هند با آن جمعیت بزرگ و بسیاری از چالش است. بسیاری از مردم تا به حال بیان دغدغه های آنها که زمانی که تاج خواهد حمله هند کشور خود را تبدیل به یک مشکل برای جهان است. امروز همه هموطنان باید تغییر راه آنها نگاه در هند است. شما ثابت کرده اید که خود را جمعی از قابلیت و ظرفیت بی سابقه ای در مقایسه با دیگر مدبر و موفق کشور است.

India
. اخیر بسته اقتصادی تومان 20 lakh کرور است یک گام بزرگ به سمت "Atmanirbhar بهارات' کمپین می گوید PM مودی در نامه خود به ملت است. Pixabay

شما باید نشان داده است که هند به تنهایی دارای گارانتی بیشتر و بهتر در هند – که آیا آن را جمعی کف زدن و یا thali-ضرب و شتم یا روشنایی, لامپ, که آیا آن را ارج نهادن تاج رزمندگان با نیروهای مسلح و یا پس از Janata مقررات منع رفت و آمد و یا پس از مستند قوانین با صداقت.

در این بحران هیچ کس نمی تواند ادعا می کنند که هیچ کس قرار داده شده است به مشکل و یا ناراحتی. ما کارگران مهاجر برادر و خواهر کارگران, کسانی که مشغول به کار در صنایع کوچک, سبد قاچاقچیان و فروشندگان ما مغازه دار برادران و خواهران و کسانی که داشتن کسب و کارهای کوچک فوق العاده رنج می برد. همه ما در حال کار با هم در تلاش برای مرتب کردن مشکلات خود را.

اما ما باید مراقب باشید که این ناراحتی نباید تبدیل به یک بحران در زندگی است. که برای هر یک هندی به دنبال تمام احكام است. ما باید به جلو حرکت کند با همان صبر و شجاعت است که ما نشان داده شده است. این است دلیل که چرا این وضعیت در هند شده است قابل کنترل در مقایسه با کشورهای دیگر است.

این نبرد کشش خواهد شد اما ما در راه به پیروزی و به پیروز است ما مشترک حل و فصل. ما می توانید با الهام گرفتن از کسانی که به تازگی با آن مواجه طوفان Amphan کن. آنها سخت کار می کرد به منظور کاهش آسیب های ناشی از طوفان.

تحت شرایط داده شده اند وجود دارد بحث که چگونه اقتصاد هند همراه با کشورهای دیگر ظهور خواهد کرد برای خروج از بحران است. در همان زمان وجود دارد که این باور است که راه هند را شگفت زده کرده است جهان در مواجهه با کروناویروس با آن وحدت این کشور می تواند در حال حاضر همان طور مثال در زمینه اقتصادی — 130 کرور هندی می تواند نه تنها تعجب, جهان, اما همچنین می تواند الهام بخش آن است.

امروز هم خواسته که ما باید ایستادن روی پای ما و ما را به حرکت در قدرت خود ما. و برای این کار وجود دارد تنها یک راه: a self-reliant هند (atmanirbhar بهارات). اخیر بسته اقتصادی تومان 20 lakh کرور است یک گام بزرگ به سمت "Atmanirbhar بهارات' کمپین. این کمپین را طلیعه چیزی بودن در یک روند جدید از فرصت ها برای هر هموطن ما و کشاورزان و کارگران و کارگران متوسط شرکت ها و جوانان در ارتباط با راه اندازی است. هند را کاهش وابستگی به واردات با عرق از شهروندان خود را با کار سخت خود را و مهارت در نتیجه تبدیل شدن به خود وابسته است.

شما باید همچنان به من برکت خود را با محبت در شش سال گذشته. این کشور منتقل جلو با سرعت بی سابقه ای تاریخی با تصمیم گیری و توسعه است. اما من می دانم که وجود دارد این است که خیلی از چپ انجام می شود. این کشور بسیاری از چالش ها و مشکلات قبل از آن است. من تمام تلاش روز و شب. من ممکن است برخی از کمبود اما این کشور ندارد. است که چرا من جای اعتماد به نفس بیشتری در شما قدرت و ظرفیت خود را. شما را پشتیبانی و نعمت خود هستند و انرژی من را حل کنیم.

جهانی و همه گیر به ارمغان آورده است در مورد یک وضعیت بحران, اما در همان زمان برای ما سرخپوستان همچنین این زمان برای تعیین. ما باید به یاد داشته باشید که هیچ فاجعه هیچ بحران می تواند تعیین کند که در حال حاضر و یا در آینده از 130 کرور هندی. ما تصمیم خواهد گرفت که ما در حال حاضر و آینده بیش از حد. ما جلوتر حرکت ما خواهد شد مسابقه پیش رو به پیشرفت است و ما پیروز خواهد شد. این است که در کشور ما: "Kritam من dakshine عجله jayo من savya ahita-h" – به این معنی که در یک طرف ما حمل اعمال ما و وظایف و در دیگر موفقیت مطمئن.

همچنین بخوانید: COVID رزمندگان سازماندهی اهدای خون اردوگاه مبارزه با بیماری همه گیر با عرق و خون

من تعظیم قبل از اینکه شما دوباره با یک آرزو برای کشور ما موفقیت برای همیشه لطفا برای. بهترین آرزوها برای شما و خانواده خود را. شود سالم و امن است. آگاه بود و آگاهانه.

خود را Pradhan Sevak

(IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب