6 دانشگاه, راه اندازی, ایده هایی برای کارآفرینان آینده

Dell, Facebook Yahoo! مجله تایم... اینها برخی از بزرگترین شرکت ها وجود دارد اما یکی دیگر از ویژگی های مشترک آن

توسط ABDOOSNEWS در 28 خرداد 1399

Dell, Facebook Yahoo! مجله تایم... اینها برخی از بزرگترین شرکت ها وجود دارد اما یکی دیگر از ویژگی های مشترک آنها به اشتراک بگذارید. داستان خود را به ستاره شدن را می توان در تمام راه برگشت به خوابگاه کالج که در آن برخی از ذهن جوان تصمیم به آوردن کارآفرین چشم انداز به زندگی است.

شما ممکن است بعد مارک زوکربرگ اما به عنوان مثال خود را قطعا ثابت می کند که آن را ممکن است برای راه اندازی یک کسب و کار موفق در حالی که هنوز در کالج. شما ممکن است شروع با برخی از ساده کار-از-خانه پروژه های جانبی است که کمک خواهد کرد که شما را به تولید درآمد کافی برای پوشش هزینه های روزانه خود را. و چه کسی می داند شاید یک روز است که شما را به لیست فوربس از میلیاردرهای جهان?

در اینجا برخی از بهترین ایده ها برای کسب و کار شما به راحتی می توانید شروع به عنوان یک دانشجو.

تدریس خصوصی

این واقعیت که شما در حال حاضر در کالج نشان میدهد که شما با موفقیت رو از طریق SAT/ACT و دست به برخی از دانشگاهی مهارت در تعدادی از مناطق مورد مطالعه. چرا به اشتراک گذاری دانش خود را با کسانی که فقط شروع راه خود را به سمت آموزش عالی ؟ وجود دارد افزایش تقاضا برای تدریس خصوصی در طول تاریخ به چالش کشیدن افراد مانند ریاضی و فیزیک و زبان انگلیسی در میان بالا در دانش آموزان. اگر شما یک استعداد برای کسانی که رشته های شما می توانید انتظار برای کسب هر نقطه بین $10 به $100 یک ساعت برای کمک به بچه های آس امتحانات خود را.

دنبال NewsGram در توییتر به ماندن بگیرید به روز در مورد اخبار جهان.

شما همچنین ممکن است پیدا کردن اشتغال در محوطه دانشگاه خود را از طریق مدرسه همسال مرکز. اگر شما ثبت نام به عنوان یک معلم در کالج خود را همه شما نیاز دارید این است که یک دانش عمیق از موضوع و چند یدکی ساعت در هفته است. مرکز کارکنان استراحت کند. آنها را به شما مطابقت با tutees که در حال مبارزه در این مناطق تمرکز شما بر معافیت شما از جستجوی مشتریان بالقوه است.

6 Startup Ideas for Future Entrepreneur
شما ممکن است پیدا کردن اشتغال در محوطه دانشگاه خود را از طریق مدرسه همسال مرکز. Pixabay

دوره های آنلاین

شما می تواند به تقویت و آموزش خود را کسب و کار به سطح بعدی با بسته بندی تخصص خود را به دوام محصول اطلاعات. بر خلاف با تدریس شما نه محدود به دانشگاهی مواد و یا دانش آموز مخاطب تنها. شما می توانید هر یک از مهارت های خود را, می شود آن را برنامه های آشپزی گیاهی, شان nós, رقص, آبرنگ نقاشی, یا, کامپیوتر, برنامه نویسی و آنها را تبدیل به سودآور دوره آنلاین. به عنوان تولید محتوای با کیفیت ممکن است بسیار وقت گیر را فراموش نکنید به پشت خود را پوشش داده است. بررسي فايلهاي essayservice.com یا domyessay.com اگر شما نیاز به برخی از کمک با خود تکالیف مدرسه.

نکته خوب این است که چنین آموزشی راه اندازی نیاز به حداقل سرمایه گذاری در صف مقابل. همه شما نیاز به یک دوربین/گوشی های هوشمند به ثبت تصویری درس لپ تاپ و یا دیگر ابزار برای ویرایش مواد و سریع-سرعت اینترنت برای آپلود آنها را به اختصاص داده شده کانال یوتیوب و یا e-learning پلت فرم.

عکاسی

اگر شما یک چشم مشتاق یک دوربین مناسب و معقول و استعداد برای گرفتن واقعی لحظات عکاسی کامل پرشی برای راه اندازی یک سود دانشکده راه اندازی. برای دریافت این سرمایه گذاری زمین, شما همچنین نیاز به برخی از تجهیزات روشنایی و مناسب و معقول نرم افزار ویرایش. چندین دوره است که شما می توانید کانال کسب و کار خود و تلاش:

  • عکس سهام. شما می توانید فروش خود را با این نسخهها کار در محبوب سهام تصاویر سایت های مانند Fotolia, Dreamstime, شاتر و iStockPhoto. اصل چنین همکاری بسیار ساده است: هر بار که کسی مجوز این عکس شما آپلود کرده اید شما دریافت حق امتیاز و پلت فرم جمع آوری این کمیسیون برای خدمات خود را.
  • عکاسی عروسی. این است که بسیار پربار تو رفتگی در دیوار به عنوان بسیاری از زوج ها در حال حاضر به پرداختن 2500 دلار — $10,000 برای حرفه ای عکس پوشش خود را در روز های خاص.
  • Photo studio. شما ممکن است انتخاب کنید برای تخصص در کودکان و یا حیوان خانگی پرتره و یا نام خود را در مد عکسبرداری یا محصول عکاسی.
  • شرکت های بزرگ عکاس. شما می توانید همکاری با سالن های مختلف در منطقه خود را مانند کاباره ها و یا گالری برای تبدیل شدن به عکاس رسمی برای تمام حوادث خود را. شما ممکن است امن معامله با شرکت های محلی خود را برای ایجاد مواد بازاریابی شرکت headshots و تصاویر با نام تجاری.
6 Startup Ideas for Future Entrepreneur
عکاسی کامل پرشی برای راه اندازی یک سود دانشکده راه اندازی. Pixabay

رویداد آژانس

آیا شما می خواهم به پرتاب فوق العاده احزاب هستند که بر لب همه برای هفته ؟ آیا شما یک تعداد انگشت شماری از کلاهبرداری به هر جلسه اجرا هموار و کارآمد ؟ حال شما خوب است در همراه شدن با افراد مختلف و می دانم که چگونه برای مدیریت یک تیم ؟ پس از آن رویداد برنامه ریزی کسب و کار ممکن است یک راه عالی برای کسب درآمد از مهارت های خود را.

دامنه امکانات واقعا گسترده است. شما ممکن است سازماندهی همه شب دانشجو raves تبدیل شدن به یک حرفه ای در ساخت خیره کننده دکوراسیون عروسی است که ویروسی در Instagram و یا تبدیل به کسی مادر تعمیدی پری برای تولد خود را. برنامه ریزی رویداد نیز پوشش می دهد تنظیم شبانه سرگرمی مانند پسر et lumière shows, DJ, مجموعه کنسرت. شما همچنین می توانید ایجاد اوراق قرضه با کسب و کارهای دیگر و مراقبت از خود را در حوادث شرکت های بزرگ از جمله تیم سازی فعالیت ها و سمینارها و کنفرانس ها, تعطیلات, احزاب, راه اندازی محصول و قدردانی حوادث.

سفر مشاور

کم هزینه پرواز فن آوری های پیشرفته از اینترنت و به طور کلی جهانی شدن است موجب سودای سفر به خارج در بسیاری از روح. همانطور که بیشتر مردم زیر تمایل خود را برای کشف مکان های جدید آنها هستند, به دنبال کسانی که می شود آنها را به خارج از مورد ضرب و شتم مسیر گردشگری و معرفی آنها به راز سنگهای محلی. بنابراین اگر شما در حال سفر از چرم گاومیش است که می توانید صرف ساعت در اینترنت سراغ بهترین بلیط ترکیب و برنامه ریزی قانع کننده مسیرهای غیر معمول ترین مقصد شما می تواند مقدار زیادی از پول توسط گر چه هنر بی نظیر بسته های تور.

شما می توانید شروع با یک مسافرت وبلاگ به اشتراک گذاری یادداشت های خود را از جاده ها با شبیه عشایری ذهن. این یک وسیله برای رسیدن به مخاطبان هدف خود را و ترویج و خدمات مشاوره ای خود را در همان زمان. شما همچنین می توانید ایجاد یک Facebook و یا لینک به اطلاع پیروان خود را در مورد آخرین اخبار و برنامه ریزی سفر.

6 Startup Ideas for Future Entrepreneur
شما می توانید شروع با یک وبلاگ سفر. Pixabay

همچنین بخوانید: Sushant Singh Rajput را مورد خودکشی گسترش آگاهی در سلامت روان

3D چاپ

این یکی از مهمترین راه اندازی, ایده هایی برای فناوری گرا کارآفرینان. چاپ 3D می تواند ارائه مزایای متعدد از جمله هزینه و اتلاف کارآمد چرخه تولید نامحدود شکل و ساختار طرح گسترده تر امکانات برای شناسایی نقص در طراحی و سریع-پیگیری پیشرفت از نمونه اولیه به محصول نهایی و آزادی از سفارشی سازی. این قدرت پردازش آن را بسیار جذاب برای افراد و شرکت ها به طور یکسان بنابراین آن را به ارزش سرمایه گذاری در این فناوری است. بسته به تجهیزات و مدل کسب و کار شما انتخاب می کنید هزینه های چشمگیر می تواند رسیدن به 1000 $ — $ 10,000.

[سلب مسئولیت: مقاله منتشر شده در بالای ترویج لینک منافع تجاری.]



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن