5 قدیمی جهان مناطق شراب و خرما به آنها خدمت می کنند در

اول خرما خوشمزه و بی دست و پا و بهترین خدمت را با شراب—اما به همه شراب نه برابر خلق شده اند نه به تاریخ اول. ک

توسط ABDOOSNEWS در 25 اردیبهشت 1399

اول خرما خوشمزه و بی دست و پا و بهترین خدمت را با شراب—اما به همه شراب نه برابر خلق شده اند نه به تاریخ اول. کمی بیشتر می رود به تامین خوشمزه بطری از چیدن یک منطقه است. در حالی که موظف الزامات کمک در حفظ کیفیت کشتی, شکل, همچنین, قدیمی, تولید کننده انواع به بازی می آیند—که و تنظیمات خود را.

چه جایی بهتر برای کسانی که پاسخ سوالات خود را از شراب محلی فروشگاه یا رستوران (ما هنوز هم می تواند فروش شما بطری های بدون نیاز به باز کردن آنها را برای اولین بار.) آموزش حرفه ای در هر کدام از این تنظیمات در حال مرگ هستند توصیه می شود که بطری ارزش یک تاریخ برای اولین بار—اما اجازه می دهد تا واقعی شانس که این "یکی" آنقدر باریک است که چند takeaways می تواند—شراب جامد وزوز و این واقعیت است که شما مومی همه چیز در جنوب ابرو خود را.

شروع از بالا, آن را بسیار مهم به انتخاب بطری به شما خدمت می کنند در پیشبرد. ترک خود را حداقل دو راههای مختلف اقدام به این دلیل که در دوره بین زمانی که او از شما خواسته و هنگامی که شما در واقع بیرون رفتن قطعا شما دیدن چیزهایی که کمی rosier. این احتمال وجود دارد که تاریخ اولین رول در اطراف شما در حال حاضر انتخاب اولین آهنگ شما می خواهید به رقص در عروسی و نام فرزندان خود را, و یا به جای کودکان, انتخاب محل از هر دو ساحل و کوه ها خانه های تعطیلات.

بازگشت به زمانی که او نشان می دهد تا به طور کامل هوشیار و خوش تیپ به شما یک شات تکیلا و لاسی کمی پروانش رولباسی بچگانه— این است که در آن گل رز می آید در دستی. شروع کردن با یک شیشه و یا پس از سرد, جسورانه, مادر, پیر های دنیا, فرانسوی, آناناس. آن را نزدیک به Aix-en-Provence و آن را Syrah—خوب و خشک است.

آنچه منظور ما هنگامی که ما می گویند پیر است ؟ به این معنی جنوب اروپا از سرد الاغ بریتانیا—هر چند به نظر می رسد آنها در حال ساخت مناسب و معقول حباب های این روز است. قدیمی جهان به معنی طولانی و متنوع و طعم مسیرهای پیاده روی. به این معنی پالایش و سنت است. به این معنی زبان های مختلف با لهجه جالب است که شما می خواهید به حلقه مانند یک بچه گربه و petted شود با زبانی اصطلاحات مخصوص یک صنف.

در اینجا پنج پیر جهان شراب مناطق و کدام نوع از تاریخ اول به آنها خدمت می کنند در:

Montefalco Sagrantino DOCG: این مرد در مجموع پدر و قطعا دارای صورت و قفسه سینه مو—این 2020 برت رینولدز. او را نه پسر شما در حال رفتن به ازدواج کند یا نه. و آن را به احتمال زیاد شما هم در همین زمینه بنابراین شما می دانید که او به شما می شود.

این مرد است که راه بیش از حد خوب درست باشد, بنابراین مطمئن شوید و هم بار خود را در تاریخ اول اقدام بیش از حد علاقه مند مانند Brunello علاقه مند است. او نشان می دهد شما یک کلاسیک. جسورانه و untamable درست مثل وطنی Umbrian انواع sagrantino بومی به ویژه کمون از Montefalco.

Montefalco Sagrantino تا به حال DOCG وضعیت از سال 1992 و الزامات آن هستند که آن را ساخته شده از 100 درصد sagrantino و سن حداقل 37 ماه 12 از کسانی که در بلوط. این ضخامت پوست تیره انگور همه را دارد—میوه تانن و اسید—و به طور گسترده بیش از کام درست مثل برت رینولدز در یک خرس فرش پوست می شود.

(توجه داشته باشید جانبی: آقایان بدون نیاز به رشد سبیل اگر شما لازم نیست که قفسه سینه مو به آن را به بالا.)

Brunello دی Montalcino DOCG: البته وجود دارد اصرار به گفتن آن پیچ و فقط باز کردن شراب مورد علاقه خود را چون حداقل شما که—اما من به شما گفتن این یک اشتباه است. شما خشم این واقعیت است که شما باید برای به اشتراک گذاری آن با کسی که نمی خواهد متوقف صحبت کردن... اما شاید وجود دارد این است که یک زمان برای باز کردن یک Brunello در تاریخ اول. و اگر آن را یک 2010, 2012 یا 2015, خوب است که آقا می تواند به معنای چراغ سبز برای چیزهای دیگر.

فقط باز کردن Brunello اگر حداقل سه نفر از این جعبه بررسی شده است:

  1. او باعث می شود شما خنده واقعا سخت واقعی خنده که هوا گرم خود را کمی سرد سیبری زندان قلب چون چیزی به او گفته بود شوخ و یا نامناسب و یا شما گرفتار کردن گارد.
  2. منتهی تا زمانی که تاریخ او نیست متن شما در همه. صفر. شما سوال اگر او در واقع حتی شما را دوست دارد.
  3. چشم خود را به چشمک زدن.
  4. یک بیماری همه گیر در جریان است.
  5. شما می دانم که او نمی گی.

در اینجا است که چرا Brunello دی Montalcino است مطلق های: انگور sangiovese گروسو و یا brunello یک رقم از sangiovese با یک بزرگتر بری و ضخیم تر پوست—بزرگتر توت برابر بیشتر از میوه برای رسیدن ضخیم تر از پوست در برابر بیشتر تانن است.

در میان بسیاری از رشد دیگر مشخصات این شراب نیاز می باشد, ساخته شده از 100 درصد sangiovese گروسو و سن حداقل چهار سال دو در بشکه های بلوط و چهار ماه در بطری.

فکر می کنم متوسط اسید و تکیه تانن است. این Montalcino منطقه هر چند کوچکتر اهل توسکانی منطقه تا حد زیادی متفاوت است در terroir و خوب خورشید برای رسیدن.

Beaujolais: Beaujolais جامد شراب فرانسوی منطقه استفاده می شود که شامل تحت کبود ' چتر. اغلب بار در "cru" تمایز بالاترین برای آن منطقه دارای طعم یادآور بزرگ B. وجود دارد ده درهم شکس در Beaujolais, Morgon و مولن-á-دریچه شرط خوب هستند. گمی است و انگور و از آن بهترین لذت می برد پس از حداقل سه تا پنج سال سن. اگر آن را Beaujolais نو آن را فراموش کرده ام—که در حال حاضر برای یک دوست است که شما در حد متوسط بود و که شما می دانید که می داند هیچ چیزی در مورد شراب.

این تاریخ برای اولین بار شراب می شود ظهور از آنجا که شما هنوز هم می خواهم به خودتان لذت ببرید اما شما کشنده حوصله بازگویی داستان چگونه شما آمد به شما و چگونه او آمد به او.

آلمانی شراب سفید: نوپرست. به روز رسانی خود را Insta داستان روزانه. یک پادکست. تاریخ اول شما احتمالا یک پیک نیک پیشنهاد شده توسط او. کوس کردن trocken با نام مستعار "خشک" شراب سفید از آلمان سیگنال های که شما می دانید که او می داند که شما می دانید چه با شراب. این اوله نکته o' کلاه.

این Mosel منطقه به ویژه در تولید کوبیدن rieslings با برانگیختن اسید که جفت خوبی با تایلندی تند و یا راست بالا: پنیر. این Reinghau و Pfaltz مناطق حلال هستند اما Mosel است و به خصوص ارتباط آن تقریبا عمودی آبی تخته سنگ دامنه که در آغوش Mosel رودخانه—و این واقعیت است که آن را به التماس برای هر پرتو از نور خورشید در هر درجه از گرما.

پیش بروید, trocken-locken-رها کردن آن در تاریخ اول, اما مطمئن شوید که او ماهرانه قدردانی شما حداقل یک تعداد انگشت شماری از بار.

تاسمانی درخشان گل رز: چگونه هیجان انگیز شما را پذیرفته ام یک تاریخ برای اولین بار پیشنهاد از زنجبیل است. Gingers همه باید کمی دیوانه در آنها به طوری که آنها پریدند تا در تاسمانی درخشان گل رز به عنوان خوب به عنوان هر یک شروع به رعایت چگونه دیوانه.

تاسمانی که شما فکر می کنم آن خواهد بود سوزان به دلیل آن را در ارتباط با استرالیا است که در واقع کاملا سرد درست مثل شامپاین فرانسوی منطقه—که مناسب برای رشد واضح و اسیدی انگور به mellowed شده توسط فرآیند با توجه به لودگی گوهر درخشان. اضافه کردن تماس پوست با پوست اضافی umph رز و ز méthode Champenoise, و من نمی خواهد به نوشیدن نیست که.

واقعا کنجکاو سعی کنید pinot noir آناناس گوهر درخشان از Jansz تاکستان که آب تکنیک های اصل تحت تاثیر قرار توسط Louis Roederer شامپاین ، درست مثل شامپاین این méthode traditionnelle به معنی شراب دستخوش دوم تخمیر در بطری—بسیار عاشقانه است. مخمر خوردن قند و pooing خوشمزه حباب.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن