5 مورد از برترین نکاتی که باید در مواقع خرید عطر زنانه از آن استفاده کنیم!

در این مقاله به برخی از نکاتی که باید هنگام خرید عطر زنانه به آن‌ها توجه کنید می‌پردازیم. عطر اصیل

توسط ABDOOSNEWS در 28 مرداد 1400

در این مقاله به برخی از نکاتی که باید هنگام خرید عطر زنانه به آن‌ها توجه کنید می‌پردازیم.

عطر اصیل بخرید

عطری بخرید که اصل و طبیعی بوده و حتی‌الامکان فاقد مواد شیمیایی و اسانس‌های مصنوعی باشد. در این حالت شما سلامتی پوست خود را نیز تضمین خواهید کرد. و از بیماری‌هایی مانند آلرژی پوستی، اگزما و بیماری‌های تنفسی به صورتی مطمئن دور خواهید شد.

از برندهای معتبر خرید کنید

خرید عطر از برندهای معتبر امتحان پس داده، سبب خواهد شد که نسبت به کیفیت عطرتان اطمینان حاصل کنید. در مورد برندهای فیک، احتمال اینکه محصول نامرغوب و غیر بهداشتی به دستتان بدهند بیشتر است.

توجه به فصل

در هنگام خرید عطر، به فصل سال توجه کنید. توجه کنید که در دماهای مختلف، ماندگاری عطرهای مختلف متفاوت است.

عطرهای گرم (چه شیرین و چه تلخ) مناسب فصل زمستان هستند و عطرهای خنک مناسب فصل تابستان هستند.

رایحه‌های عطر زنانه

چهار نوع رایحه معروف عطر زنانه اینها هستند: رایحه شیرین، رایحه شرقی، رایحه چوبی و رایحه میوه‌ای که بنا به سلیقه خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

مناسبت عطر

بایستی این نکته را حتما در نظر بگیرید که مناسبت عطر مهم است. عطری که در یک مهمانی رسمی استفاده می‌کنید با عطری که در میهمانی شبانه استفاده می‌کنید تفاوت دارد. هم‌چنین عطرهایی با رایحه به خصوص برای معاشقه وجود دارند که فقط برای همان زمان استفاده می‌شوند.

عطر را به قسمت‌های صحیح بدن بزنید

در هنگام عطر زدن به بدن به دو نکته دقت کنید، یکی اینکه عطر را به محل‌های پوشیده نشده نبض‌دار مانند روی مچ بزنید. دوم اینکه از زدن عطر به محل‌های پوشیده مانند زیر بغل جدا خودداری کنید.

توجه به ماندگاری

این مورد به آزمون و خطا نیاز دارد و باید با تجربه دریابید که چه نوع عطری روی پوست بدن شما ماندگارتر خواهد بود.  در این مقاله برخی از نکاتی که باید در هنگام خرید عطر زنانه به آن‌ها توجه کنید پرداختیم.
منبع: در هنگام تهیه و خرید عطر و ادکلن زنانه باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

آخرین مطالب