5 اشتباهی که خانم ها مرتکب می شوند و آنها را برای مدت طولانی تری بی بند و بار می کند

[ad_1] همه می‌خواهند دوست داشته شوند و عضوی از یک زوج باشند، هنوز هنجار اجتماعی است که بیشتر مردم آر

توسط ABDOOSNEWS در 12 دی 1400
[ad_1]

همه می‌خواهند دوست داشته شوند و عضوی از یک زوج باشند، هنوز هنجار اجتماعی است که بیشتر مردم آرزوی آن را دارند. در تلاش برای جفت شدن، قوانین دوستیابی کاهش می‌یابد و به‌ویژه زنان مرتکب اشتباهات مهلکی می‌شوند که آنها را برای مدت طولانی‌تری در استخر قرار ملاقات نگه می‌دارد. این مقاله پنج مورد از این خطاها را آشکار می کند.

1. رفتار مشارکت بیش از حد تملک و پیش بینی کننده قبل از ایجاد تعهد.

اگر به تازگی با فردی آشنا شده اید که ظاهر عالی دارد و سه یا چهار قرار ملاقات داشته اید، لطفاً فکر نکنید که حق دارید بپرسید کجاست، تلفنش را چک کنید یا خانه اش را جستجو کنید. این خیلی ترسناک است! این علامتی است برای مردم عادی برای فرار. این رفتار باعث می شود که فکر کند شما بی ثبات هستید. سرعت آن را کم کنید و یاد بگیرید که احساسات خود را کنترل کنید، زیرا داشتن بیش از حد مالکیت می تواند قبل از شروع یک رابطه به پایان برسد.

در این مرحله اولیه از رابطه، بیشتر پسرها فقط گل ها را بو می کنند و سعی می کنند تصمیم بگیرند که کدام یک را انتخاب کنند یا اگر می خواهند انتخاب کنند. فقط به این دلیل که او به شما علاقه مند است به این معنی نیست که او تمام زنان دیگر زندگی خود را فراموش کرده است. اگر او شروع به احساس محبت واقعی نسبت به شما کند، ممکن است کتاب سیاه کوچک خود را پاک کند، اما ممکن است مدتی طول بکشد. ساده لوحانه است که فکر کنیم او بلافاصله تمام توانایی های خود را رها کرد.

به جای انتظار رفتار جذاب، از این مرحله از رابطه برای شناخت آن استفاده کنید. به جای اینکه فکر کنید او شبانه روز چه کار می کند یا با چه کسی صحبت می کند یا پیام می دهد، به شما پیشنهاد می کنم روی این موضوع تمرکز کنید که چه کسی در مقابل شما قرار دارد. مشخص کنید که آیا او همان کسی است که تظاهر می‌کند، یا یک نمای با دقت طراحی شده به شما ارائه می‌کند که برای فریب شما طراحی شده است. همچنین باید روی باز نگه داشتن فرصت های خود و ادامه جستجوی عشقی که لایق آن هستید تمرکز کنید.

تا زمانی که هر دو به اجماع نرسیدید که می خواهید به یک رابطه انحصاری متعهد شوید، انتظار تعهد یا رفتار جذاب را نداشته باشید. فقط از رابطه همانطور که هست لذت ببرید. وقتی همه نشانه ها به یک رابطه یا رابطه با دوستان با مزایایی اشاره دارد، تصور نکنید که این یک پیوند است.

شما تا زمانی که یک بیانیه تعهد واضح ارائه نشده باشد و شرایط متقابلاً مورد توافق قرار نگرفته باشد، درگیر نیستید. این نباید یک راز یا یک تعهد ضمنی باشد. اگر در یک رابطه هستید، دوستان و خانواده او و همچنین شما باید از این موضوع آگاه باشند. در نهایت ... انتظار رفتار تعامل را تنها زمانی داشته باشید که به وضوح مشخص نشده باشد.

2. وارد هر رابطه ای شوید، فکر کنید که منجر به ازدواج می شود

هر رابطه ای یک دلیل، یک فصل و یک درس دارد. برخی از پیوندها آمده اند تا چیزهایی را به شما آموزش دهند که قبل از یافتن این پیوند باید بدانید. سپس، البته، مواردی وجود دارند که به شما کمک می کنند تعیین کنید که در یک رابطه چه می خواهید و چه چیزی نمی خواهید. دیگران به شما این امکان را می دهند که اختلال عملکرد دوران کودکی خود را برطرف کنید. و خوشبختانه، یک زیرمجموعه کوچکتر از روابط پایدار و "تا زمانی که مرگ جدا می شوی" وجود دارد که با تعهد به زندگی و ازدواج مهر و موم شده است. قبل از اینکه قلب خود را به کسی هدیه دهید، رابطه را تجزیه و تحلیل کنید و نوع رابطه را تعیین کنید.

طوری به فرآیند یادگیری نزدیک شوید که انگار در روز اول کلاس اول وارد مدرسه می شوید. شما اولین روز مدرسه خود را صرف برنامه ریزی برای برگزاری جشن و مجلس جشن نمی کنید. در این راه درس هایی آموخته می شود. اگر وارد کلاس اول شوید و فقط ذهن خود را تکمیل کنید، همه صبحانه ها، چرت زدن ها، آموزش، بازی ها، تعطیلات تابستانی، گرفتن اولین کمد در دبیرستان، اولین عاشق شدن، دومین عاشق شدن و سومی را از دست خواهید داد. شما در فرستادن به دفتر مدیر شکست خواهید خورد، جوک ها، جوک های عملی، تمرین با تشویق کننده ها و والیبال، برنده املای زنبور عسل و دریافت تمام A در بشقاب خود. بین کلاس اول و فارغ التحصیلی، یادگیری های زیادی وجود دارد و بین اولین قرار و تاریخ عروسی، زندگی، عشق و یادگیری زیادی وجود دارد. اجازه دهید رابطه به طور طبیعی بالغ شود. آن را به عنوان یک ماجراجویی در نظر بگیرید و اگر به روز عروسی منتهی نشود، در طول مسیر از آن لذت خواهید برد و امیدوارم داستان های عالی را به اشتراک بگذارید.

3. به جای آنچه که دارید، آنچه را که می خواهید ببینید، می بینید.

یک ضرب المثل قدیمی وجود دارد که می گوید: "دید عقب 20/20 است". هدف این است که بینش عشق شما 20/20 باشد نه تنها در گذشته، بلکه از جلسات و گفتگوهای اولیه. بینایی 20/20 عشق با خواندن نشانه ها و دیدن آنچه واقعاً آنجاست به دست می آید، به جای اینکه به دود و آینه و آنچه می خواهید ببینید راضی شوید.

کریس راک می گوید در ابتدای یک رابطه، "شما هرگز با شخص واقعی ملاقات نمی کنید، بلکه نماینده او را ملاقات می کنید." برای دیدن نماینده در مقابل شخص واقعی باید مهارت های لازم را کسب کنید. برای اینکه بارها و بارها آسیب نبینید، باید آماده باشید که حقایق را همانطور که هستند بشناسید و بپذیرید و با نمادها و داستان های عاشقانه خود در موقعیت دخالت نکنید. برای شروع فرآیند، از خود بپرسید: "حقیقت در مورد شخص و رابطه بالقوه چیست؟" و "چه چیزی را می توانم نادیده بگیرم؟"

دیده ام که زنان و مردان بسیاری از گناهان را نادیده گرفته و به خود دروغ می گویند و می گویند من نمی دانستم. حقیقت غم انگیز این است که آنها آگاهانه یا ناخودآگاه انتخاب کرده اند که بدیهیات را نادیده بگیرند. آن‌ها تصمیم گرفتند به راه‌های پسران بد، روابط، مشکلات نوشیدن، مشکلات مواد مخدر، مشکلات قمار، خشونت خانگی، تربیت غیرمسئولانه، اقدامات ناپدید شده، دروغ‌های آشکار، رفتار سهل‌انگیز، پرونده‌های زندان، مثلث‌های عشقی، فعالیت‌های دوجنس‌گرایانه نگاه کنند و میلیون‌ها را نابود کنند. وقتی صحبت از روابط به میان می آید، نادانی سعادت نیست. جهل می تواند کشنده باشد.

برای اینکه ببینید واقعاً چه چیزی وجود دارد، باید سؤالات درست بپرسید، نشانه ها را بخوانید، تحقیق کنید، حقیقت را بشناسید و بدانید چه زمانی به شما گفته می شود که می خواهید بشنوید، نه حقیقت. آنقدر عاشق نماینده نباشید که عقل سلیم شما استراحت کند و توانایی تفکر و تفکر انتقادی شما از بین برود. از تمام حواس خود استفاده کنید و ببینید چه چیزی در مقابل شماست، مهم نیست که او چگونه سعی می کند حقیقت را پنهان کند. به نماینده نگاه کنید و ماهیت واقعی شریک بالقوه خود را بشناسید. اگر شک دارید، مطمئن شوید که نزدیکترین دوستان یا خانواده شما او را ملاقات می کنند. آنها اغلب چیزهایی را می بینند که شما نمی توانید ببینید و چیزهایی را که نیاز دارید اما نمی خواهید بشنوید به شما می گویند.

4. به خود اجازه دهید زمانی که باتری شما کم است به یک ایستگاه اتصال تبدیل شوید.

یکی از بهترین بخش های یک رابطه خوب رابطه جنسی عالی است.

این یک بخش کاملا طبیعی از یک رابطه است، اما زمان و مناسب برای رابطه جنسی وجود دارد. فقط به این دلیل که تنها هستید و به مکانی برای اتصال نیاز دارد، به خودتان اجازه ندهید که یک ایستگاه اتصال باشید. این منجر به ناامیدی می شود و هرگز باعث نمی شود مردی شما را دوست داشته باشد.

مردان از رابطه جنسی حرکت نمی کنند. آنها از احساسشان نسبت به زنی که با او رابطه جنسی دارند هیجان زده هستند. اگر رابطه شما حداقل در حد احترام و تحسین متقابل پیشرفت نکرده است، اجازه دهید وسایل خود را در جای دیگری آویزان کند. قبل از اینکه به شخصی اجازه دهید باتری خود را در ایستگاه اتصال شما شارژ کند، مطمئن شوید که شما فقط یک ایستگاه در اطراف شهر نیستید. اگر باتریش کم است، برایش مهم نیست که از چه کسی شارژر یا ایستگاه داک استفاده می کند. البته به احتمال زیاد او به شما نمی گوید که شما فقط یک ایستگاه اتصال هستید، این شما هستید که حقیقت را کشف کنید و بفهمید که آیا او به شما وابسته است یا شما فقط وسیله ای برای شارژ دستگاه او هستید.

در مورد آن فکر کنید، زمانی که شما نیاز به شارژ مجدد دارید، همه چیز اتفاق می افتد. از غریبه‌های ایده‌آل در فرودگاه پرسیدم که آیا شارژری برای جا دادن روی تلفن یا دستگاه الکترونیکی من دارند؟ و مردانی که به دنبال رابطه جنسی گاه به گاه بدون احساس هستند، در هر کلوپ شبانه، رستوران، رویداد ورزشی یا فرودگاه، همین کار را انجام می دهند. در مواقع ناامید، یک ایستگاه اتصال فقط یک ایستگاه اتصال است تا زمانی که شارژر شخصی خود را پیدا کنید. اگر پیشرفت منطقی مراحل را از دست دادید، می‌توانید به ایستگاه اتصال جامعه تبدیل شوید. آرام باشید، سرعت خود را کم کنید و تمام تلاش خود را بکنید تا فقط وسایلی را که می شناسید شارژ کنید.

5. احساسات خود را منتقل نمی کنید

روابط سالم ارتباط موثر، وارد شدن به یک صفحه و لذت بردن و دوست داشتن یکدیگر است. بهترین راه برای رسیدن به رابطه ای که می خواهید این است که نیازهای خود را آشکارا و صادقانه به شریک زندگی خود بیان کنید و به خواسته ها و نیازهای او گوش دهید.

اکثر مردانی که من می شناسم ذهن را نمی خوانند. و باور کنید یا نه، وقتی آنها می پرسند "چه خبر؟" زیرا آنها فقط نمی دانند. مردان متفاوت فکر می‌کنند، واکنش‌های متفاوتی نشان می‌دهند، و رویدادها و موقعیت‌ها را متفاوت مدیریت می‌کنند. و در مورد منطق، عواطف و احساسات زنان، اکثر مردان هیچ ایده ای ندارند!

من این درس را از بهترین دوستم یاد گرفتم که اغلب می پرسد: "آیا می توانید این وضعیت را برای من ترجمه کنید زیرا من فقط در مورد یک زن صحبت نمی کنم." او دوست دخترش را دوست دارد و کاملاً به او اختصاص دارد، اما بسیاری از چیزهایی که او فکر می کرد باید بداند، او نمی داند. وقتی برای ارائه منطقی و آرام دیدگاه زن وقت می گذارد، او را درک می کند و تصمیم می گیرد تا با این رفتار توهین آمیز مقابله کند. او به سرعت یاد می گیرد و وقتی می داند چه چیزی اشتباه است، هر کاری می کند تا او را خوشحال کند، زیرا او را دوست دارد.

از کلمات خود استفاده کنید آنچه را که می خواهید بخواهید. اگر ناراحت هستید، اختلال خود را به وضوح بیان کنید و از چیزی که در حال حاضر از آن ناراحت هستید مراقبت کنید. از عصبانیت خود برای تکرار هر بحثی که تا به حال داشته اید استفاده نکنید.

راستش را بخواهید، من معتقدم که دلیل بسیاری از زنان با گفتن "هیچ" وقتی همسرشان می پرسد چه مشکلی دارد، این است که آنها در آن زمان کلماتی برای توصیف احساس خود ندارند. اگر کلماتی برای توضیح آن ندارید، اغلب او ابزار لازم برای رفع آن را ندارد. مهمتر از همه، اگر بلافاصله کلماتی برای بیان احساسات و ناامیدی خود در اختیار ندارید، به شریک زندگی خود بگویید که "بله" اشتباه است، اما برای جمع آوری افکار و بررسی احساسات خود به زمان نیاز دارید تا بتوانید بیان کنید. احساسات شما به صورت واضح و مختصر

پس از اندکی درون نگری، ممکن است متوجه شوید که ناراحتی شما ربطی به شریک زندگی شما ندارد. این می تواند سوابق قدیمی از گذشته شما باشد که در ذهن شما می چرخد.

این پنج اشتباه مورد توجه شما قرار می گیرد. رفتار خود را در رابطه تجزیه و تحلیل کنید و در نظر بگیرید که آیا می توانید راه هایی برای جلوگیری از این اشتباهات پیدا کنید. یافتن شریک مناسب می تواند کار دشواری باشد، اما اگر بهترین قدم خود را به کار بگیرید و این روند را بپذیرید و همیشه بدون بهانه باشید، می تواند سرگرم کننده، جالب و روشنگر باشد.

HUFFPOST


آیا داستانی در جامعه خود دارید یا نظری برای به اشتراک گذاشتن با ما دارید: به ما در editorial@watchdoguganda.com ایمیل بزنید

[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن