2020 است که در سال های دیجیتال تصویری: چهار راه

به مدت هشت دقیقه و چهل و شش ثانیه بومی Houstonian جورج فلوید بود خفه توسط افسران پلیس در مینیاپولیس. آن را تبد

توسط ABDOOSNEWS در 18 تیر 1399

به مدت هشت دقیقه و چهل و شش ثانیه بومی Houstonian جورج فلوید بود خفه توسط افسران پلیس در مینیاپولیس. آن را تبدیل به نه تنها یک یادآوری از نابرابری در مواجهه با مردم سیاه و سفید هر روز در امریکا, اما یک لحظه منی در تاریخ کشور ما است که به نظر می رسد مشروع نقطه عطف در آنچه ما می خواهیم جامعه ما می شود.

آن منجر به تظاهرات گسترده در حال تحول قوانین مربوط به پلیس و اگر رای گیری است به باور تغییر در چگونه آمریکایی ها نظر عدالت اجتماعی مسائل و مسابقه به طور کلی.

اما هیچ یک از این ممکن است اتفاق افتاده است و اگر نهایی مشقت بار و تقریبا غیر ممکن است به تماشای لحظات فلوید زندگی نیست اسیر ویدئو دیجیتال.

از صحنه های اعتراض به جریان خدمات به کنفرانس تلفنی برای مردم به دام افتاده در خانه در طول همه گیر (به یاد داشته باشید که؟), 2020 است بدون سوال, سال ویدئویی دیجیتال.

افزایش زوم

هیچ کس می تواند تصور در ماه دسامبر است که بسیاری از کسب و کار ارسال خواهد کارگران در میان همه گیر و تا حد زیادی آنها را نگه دارید وجود دارد. مردم شده اند با استفاده از تکنولوژی نهفته در حالی که برای, اما نه به این مقیاس است. وارد خدمات مانند زوم و به میزان کمی کمتر مایکروسافت تیم است. ناگهان جلسات این سایت متعلق به اتاق کنفرانس برگزار می شود در اتاق خواب چند کیلومتر به چند قاره به دور از دفتر.

زوم منفجر کرد با هزاران و هزاران نفر از ثبت نام برای این سرویس رایگان (شما می توانید 40 دقیقه بدون پرداخت اما نیاز به یک اشتراک برای زمان بیشتر) به صحبت کردن با کارفرمایان و مشتریان و همکاران. اما چیزی غیر منتظره اتفاق افتاده است. با میلیون ها نفر از مردم به دام افتاده در خانه در طول قرنطینه زوم شد یک تاسیسات برای دوستان و خانواده به عنوان به خوبی متنوع تر از زمان صورت و دور صمیمی تر از یک تماس تلفنی. زوم Happy Hour یک چیز واقعی به عنوان دوستان تست یکدیگر از یک فاصله اجتماعی. تاریخ رفت مجازی. و homebodies می توانید سعی کنید به تمبر از تنهایی با یک تماس مجازی به یک دوست.

جریان سرگرمی

در حالی که به دام افتاده در خانه اغلب با کمی کار مردم تا به حال برای پیدا کردن چیزی برای انجام. مطمئن شوید که دوچرخه فروش افزایش یافت و باغ/صفحه اصلی فروشگاه یافت بازارهای جدید با هر کسی که در تلاش به منظور توسعه یک سرگرمی جدید و یا یک راه برای ماندن مشغول, اما, سرگرمی, شد تقریبا دامنه تنها جریان خدمات مانند Netflix, Hulu, آمازون, دیزنی به علاوه ، فیلم که نمی تواند نشان می دهد در تئاتر رفت و مستقیم به دیجیتال و مردم آن را خوردند ،

دیزنی راه اندازی به بازار نمی تواند در یک زمان بهتر است. با بچه های منزوی از مدرسه دسترسی به ساعت های بی پایان از کارتون و بچه پسند محتوا بود قطعا یک مزیت به پدر و مادر حتی اگر آنها ممکن است هرگز قادر به دریافت این آهنگ از منجمد 2 از سر خود را (تا زمانی که همیلتون آمار هفته گذشته به هر حال). اگر ما فکر می کنیم binge تماشا قبل از ما تا به حال هیچ ایده چگونه بسیاری از قسمت های اوزارک ما می تواند خودرا برای امتحان اماده به یک آخر هفته (همه آنها پاسخ است).

با هیچ ورزشی, بدون موسیقی زنده جدید تلویزیون نشان می دهد در شبکه های فیلم و تئاتر تعطیل به طور ناگهانی تنها منبع محرک های بصری برای بسیاری شد نشان می دهد که جریان از طریق یک اتصال به اینترنت.

Infinite زمان

همیشه وجود دارد تغییرات در رسانه های اجتماعی تنظیمات به خصوص در میان افراد جوان به طور مداوم در جستجوی آخرین راه برای به اشتراک گذاری آنلاین. در این سال آن را Infinite و این همه تصویری. ویدیو های خدمات متنوع تر از اسنپ چت (آخرین بهترین چیز) است و ابزار است که اجازه می دهد تا به صورت گسترده تر به اشتراک گذاری ویدئوها. این واقعیت است که این شرکت ساخته شده است که این است که در چین ممکن است به مقامات آمریکایی ناراحت کننده به خصوص پس از چین ممنوع تعدادی از خدمات را در خود سرکوب هنگ کنگ, اما آن را بسیار محبوب در میان یک مجموعه گسترده ای از افراد جوان است و کاملا تحت سلطه ویدئو های سراسر همه گیر و تظاهرات.

آن را نیز بسیار سرگرم کننده اگر شما هرگز یک زیرچشمی نگاه کردن.

از اعتراضات به Karens دوربین تلفن ویدئوها باید همه چیز را تغییر داد

در '60s معترضان شعار می دادند "تمام جهان در حال تماشای" به عنوان ضرب و شتم پلیس ضد جنگ تظاهرکنندگان در شیکاگو است. آنها ایستاده بودند در مقابل دوربین های خبری مداخله صحنه است. جدید ترین تظاهرات نمی نیاز به تاخیر نوار و یا حتی دوربین های خبری. زنان کوه در می رم در فروشگاه های مواد غذایی بیش از ماسک مورد نیاز یک سگ واکر تهدید به تماس پلیس, سیاه, فرشته پرنده در پارک مرکزی و صدها نورد تصاویر از نفس بیش از حد پلیس در تظاهرات را تحت سلطه این خبر و با توجه به خارجی ها یک لنز که از طریق آن به جهان در حال تحول.

این ممکن است زیرا تقریبا هر گوشی دارای یک دوربین دیجیتال با قابلیت ضبط ویدئو و اتصال مستقیم به خدمات رسانه های اجتماعی که در آن آنها می توانید پخش زنده و یا انتشار فیلم های گرفته شده در خیابان ها در زمان واقعی است. این برای اولین بار است که تصویری وحشتناک از فلوید بود این ویدئو برای اولین بار در نوع خود برای ضربه زدن به اینترنت فقط یکی است که در نهایت به نظر می رسید به همه چیز را تغییر دهید. امیدوارم اصلاحات آمده است که به عنوان نتیجه تصویری که معنی خواهد بود که تعداد کمتری از آنها در آینده است.

و ما باید روی تلفن همراه کسی با تشکر.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن