14 ماسک صورت سوالات پاسخ داده شده توسط Texas Virus کارشناسان

Coronavirus همه گیر نیست و پایان دادن به هر زمان به زودی, اگر, اخیر سنبله در COVID-19 نفر در سراسر تگزاس و در

توسط ABDOOSNEWS در 2 تیر 1399

Coronavirus همه گیر نیست و پایان دادن به هر زمان به زودی, اگر, اخیر سنبله در COVID-19 نفر در سراسر تگزاس و در سراسر منطقه هوستون هر نشانه.

بیش از گذشته چند هفته بستری شدن در بیمارستان برای COVID-19 همچنان به صعود به بالاترین رکورد هر دو در تگزاس و در منطقه هوستون بیشتر. شهرستان هریس قاضی لینا هیدلگو ذکر این روند به عنوان عوامل کلیدی در تصمیم گیری به منظور شهرستان همه کسب و کار نیاز به مشتریان خود را به پوشیدن لباس محافظ و ماسک صورت با شروع امروز.

در حال حاضر بیش از همیشه مهم است به دانستن حقایق در مورد چگونه به بهترین محافظت از خودتان و عزیزان خود را و جامعه خود را از این بیماری کشنده. که شامل یادگیری فهم و outs از ماسک صورت: چگونه کار می کنند و چرا آنها مهم است و چه چیزی برای گفتن به دوستان و خانواده که نمی بینید نقطه از پوشش ،

به این منظور در هوستون مطبوعات صحبت در مورد نکات ظریف از ماسک صورت با دو تگزاس کارشناسان بیماری های عفونی: دکتر جیل هاروارد, استادیار بیماری های عفونی در هوستون Baylor College of Medicine و Dr. Joseph B. McCormick, بنیانگذار براونزویل پردیس از دانشگاه تهران بهداشت دانشکده بهداشت عمومی که در آن او همچنین استاد اپیدمیولوژی ایران.

در زیر 14 سوال ما خواسته دکتر هاروارد و دکتر مک کورمیک همراه با پاسخ های خود را که به آرامی ویرایش شده برای concision و وضوح.

1. آیا با پوشیدن یک ماسک کمک کند گسترش COVID-19?

هاروارد:
وجود دارد قطعا کاهش خطر اگر شما با پوشیدن یک ماسک صورت. هدف از پوشیدن ماسک برای جلوگیری از انتقال ویروس از کسی که نمایش نه هر گونه علائم که به خوبی احساس که در حال رفتن به و عمومی است که خطر آلوده کردن افراد دیگر.

مک کورمیک:
به نظر می رسد مانند آن را می تواند کاهش آن در هر نقطه از سه تا پنج برابر شده است. این چیزی است که ما لازم نیست که مطلق شواهد بتن, اما شواهد است که قطعا نصب.

2. دقیقا چگونه ماسک کمک به حفاظت از مردم از coronavirus?

هاروارد:
ما می دانیم که این ویروس معمولا از طریق قطرات تنفسی. هر زمان که ما در حال صحبت کردن خنده, آواز, سرفه, عطسه, ما در حال انتشار این قطرات تنفسی به طوری که شما در حال صحبت کردن شما می تواند گسترش ویروس به کسی که در ظرف شش فوت از شما. این ماسک حاوی کسانی که قطرات تنفسی به طوری که میزان ویروس است که در حال گسترش است به فضای عمومی است به طور قابل توجهی کاهش می یابد.

مک کورمیک:
من می خواهم به این مقایسه به اگر شما یک غیر سیگاری و شما در راه رفتن با کسی که یک فرد سیگاری. حتی اگر آنها در حال سیگار کشیدن, شما می توانید تشخیص ذرات دود در هوا. این یک نوع مشابه از یک مفهوم که در آن زمانی که شما در حال صحبت کردن و یا مطمئنا زمانی که شما سرفه شما در حال طرح ریزی ویروس در هوا. ماسک قطعا کمک می کند تا به کاهش است. اگر شما در حال آلوده, آن کمک خواهد کرد که به کاهش و یا کاهش گسترش ویروس و اگر شما در حال آلوده نیست اما پوشیدن ماسک در نزدیکی کسی که آلوده است و سپس آن را به کمک به جلوگیری از این ویروس را از رسیدن به
خود دستگاه تنفسی.

3. چه چیزی است که بهترین نوع ماسک برای روزمره Houstonians را می پوشند ؟

هاروارد:
هر گونه پوشش صورت خود را, بهتر از هیچ است. ما تمایل به توصیه مواد است که بیشتر محکم بافته شده برای جلوگیری از ذرات بزرگتر از گرفتن از طریق, اما آن را نیز نیاز به تنفس است. هر یک از ماسک های جراحی به کار خواهد کرد و یا هر نوع پنبه ماسک کار خواهد کرد شما فقط نیاز به مطمئن شوید که آن را آنقدر تنگ است که شما نمی توانید تنفس از طریق آن.

مک کورمیک:
من فکر می کنم این پارچه ماسک که شما باید کنترل بیش از که شما می توانید دو یا سه و شستن آنها را به صورت دوره ای من فکر می کنم کسانی که خوب برای استفاده روزمره است.

4. من شنیده ام N95 ماسک موثر ترین هستند. هستند کسانی که ارزش دنبال کردن و یا کسانی که نیاز به این سایت متعلق به بیمارستان و اولین پاسخ?

هاروارد:
N95 ماسک های مورد نیاز برای در معرض خطر افراد مشغول به کار در تماس نزدیک با افراد آلوده و بيمار پس از آن ماسک به طور خاص ذخیره شود باید برای بهداشت و درمان کارگران و اولین پاسخ دهندگان.

مک کورمیک:
من فکر می کنم آنها باید احتمالا استفاده می شود در درجه اول توسط افرادی که در معرض خطر بالا. قطعا شما به وضوح می توانید ببینید که پرسنل بیمارستان که در حال مراقبت از COVID-19 بیماران و یا در یک منطقه در معرض خطر بالا هستند با پوشیدن آن و من فکر می کنم اولین پاسخ دهندگان قطعا باید بیش از حد. بله آنها در حال کارآمد تر از پارچه ماسک و می خواهید برای اضافه کردن یک بعد از حفاظت بالا در موقعیت خطر است.

5. چگونه باید یک ماسک توان به طور موثر ؟ آیا من می توانم نگه داشتن بینی من رایگان است ؟

هاروارد:
این مهم است که ماسک پوشیده شده است به درستی برای آن موثر باشد. به آن نیاز دارد برای پوشش بینی و دهان خود را و می آیند پایین در اطراف چانه خود را به منظور جلوگیری از به دام آن ذرات از فرار از ماسک. اگر آن را پوشش دهان خود را و یا اگر آن را پوشش نمی بینی آن را نمی تواند موثر باشد.

مک کورمیک:
هیچ. شما نیاز به پوشش دهان و بینی خود را. و کمی وجود دارد که خطر ابتلا به ویروس وارد شدن به چشم به دلیل چشم مخاط درست مثل بینی و دهان. اما آن را قطعا تنفس در داخل و خارج است که مهم ترین بنابراین شما می خواهید برای پوشش دهان و بینی خود را از آنجا که این ویروس می تواند در داخل یا بیرون رفتن یا راه.

6. اگر من با پوشیدن یک ماسک به درستی معنا است که من لازم نیست به نگرانی در مورد چیزهایی مانند شستن دست من یا اجتماعی فاصله زمانی که بیرون رفتن ،

هاروارد:
یک ماسک باید استفاده نمی شود در جای دیگر شیوه های. ماسک یک گام اضافی است که باید گرفته شود و نه به جای آن شیوه های دیگر اما در علاوه بر این به آنها.

مک کورمیک:
نه در همه. شما هنوز هم نیاز به تمرین تمام کسانی که همه چیز. ماسک از بین نمی برد خطر, اما قطعا آن را کاهش می دهد.

7. چگونه اغلب باید ماسک توان تغییر و یا شسته شوند ؟

هاروارد:
اکثر مردم خواهد شد با پوشیدن ماسک پارچه که می تواند شسته شود. اگر شما چند شما می توانید آنها را بشویید و پس از هر بار استفاده به عنوان آب و صابون در یک ماشین لباسشویی موثر خواهد بود در کشتن ویروس. اگر شما نیاز به استفاده مجدد پس از آن شما می توانید محل خود را ماسک های پارچه ای در تنفس کیسه مانند یک کیسه کاغذی است که شامل ماسک و اجازه می دهد برای فروپاشی این ویروس در طول زمان است. که مدت زمان هنوز در حال تعیین می شود بنابراین مهم است که به لمس در داخل و یا خارج از ماسک هنگامی که شما در حال گرفتن آن و یا قرار دادن آن در.

مک کورمیک:
اگر شما در یک وضعیت که در آن شما با پوشیدن آنها را برای یک بیت خوب روز, من فکر می کنم آنها احتمالا باید شسته شود و در پایان روز. اگر شما با پوشیدن آنها برای یک ساعت یا تا زمانی که شما بیرون رفتن به فروشگاه مواد غذایی و یا به یک مکان خاص و شما را و سپس شما می توانید آنها را می پوشند چندین بار بیش از چند روز بدون اینکه خطر می کنم.

8. اگر من پوشیدن ماسک در حالی که صحبت کردن چهره به چهره با کسی که COVID-19 چقدر خواهد که کمک به نگه داشتن من امن است ؟

هاروارد:
درصد دقیق نامشخص است. آن را قطعا موثر تر اگر فرد آلوده است که با پوشیدن ماسک, اما آن را هنوز هم ارائه برخی از حفاظت اگر فقط مثلا فرد با پوشیدن آن, اما چقدر بنابراین ما نمی دانیم.

مک کورمیک:
شواهد نصب است که آن را کمک به کاهش خطر ابتلا به عفونت. در حال حاضر در این سناریو آن بستگی دارد که چگونه به راحتی کسی که آلوده است می تواند گسترش ویروس. ما سوپر پخش که ظاهرا بسیاری از ویروس ها و گسترش می تواند آن را به راحتی اما شما لازم نیست که به هیچ وجه به می دانم که. این همه بستگی دارد چقدر ویروس, آنها طرح ریزی, و چگونه نزدیک شما به آنها آمده است. به طوری که یک متغیر اما پوشیدن یک ماسک قطعا کاهش خطر خود را.

9. باید مردم ماسک زمانی که آنها در خارج از منزل ورزش ؟

هاروارد:
اگر شما قادر به حفظ فاصله اجتماعی در حالی که ورزش شما باید به وزن خطرات و مزایای. اگر شما قادر به نگه داشتن که فاصله آن را بیشتر احتمال دارد به نفع پوشیدن ماسک. هر زمان شما در خارج از منزل و یا هر زمان شما در, شما هنوز هم نیاز به حفظ فاصله اجتماعی بیشتر از شش پا حتی هنگام ورزش. ماسک این است که فقط یک مرحله اضافی برای که.

مک کورمیک:
نظر من این است که اگر شما در خارج از منزل, ورزش, و شما به کسی که شما نمی نیاز به پوشیدن ماسک خود را. این درست است که در خارج که در آن شما باید بیشتر گردش هوا که ویروس رقیق می شود نسبتا به سرعت با مقدار هوایی که همچنین باعث کاهش خطر خود را. شما نمی نیاز به پوشیدن ماسک خود را اگر شما در حال راه رفتن توسط خودتان و یا با همسر خود و یا با کسی در خانواده شما است که شما وجود دارد با هر روز اما آن را با شما در صورتی که شما با افراد دیگر و یا در یک وضعیت که در آن شما در حال رفتن به باید بیشتر تماس نزدیک با مردم است.

10. اگر من به غذا خوردن در داخل خانه در یک رستوران باید من ماسک در زمانی که من در وسط غذا خوردن و یا نوشیدن?

هاروارد:
بله. شما باید نگه دارید در هر زمان شما را در عمومی و نزدیک به دیگر افراد است. بدیهی است هنگامی که شما نیاز به خوردن و نوشیدن و سپس شما را به ماسک کردن. اما هر زمان شما می توانید آن را در, باید آن را در. و دوباره به عنوان شما در حال گرفتن آن و مطمئن شوید که به لمس خارجی یا داخلی ،

مک کورمیک:

اگر شما در حال رفتن به یک رستوران که توسط راه من انجام نمی دهد—پوشیدن ماسک خود را. آن را می پوشند مگر اینکه شما در حال غذا خوردن به دلیل صحبت کردن قطعا می تواند گسترش ویروس. ما دیدم که رخ داده است که در چین در یک داستان کلاسیک از یک فرد در یک جدول گسترش این ویروس به نه افراد دیگر. گسترش ویروس بیشتر به راحتی در داخل خانه که در آن کمتر وجود دارد و گردش هوا و هنگامی که شما در یک رستوران شرایطی قرار می دهد که شما در مجاورت نزدیک با مردم, بنابراین من به شدت توصیه شما به پوشیدن ماسک خود را مگر اینکه شما در حال غذا خوردن.

11. امن است و به کسی اجازه داخل خانه من اگر آنها با پوشیدن یک ماسک?

هاروارد:
ماسک-پوشیدن را کاهش می دهد خطر انتقال, اما آن را نمی کند, از بین بردن خطر است. همچنان که فاصله اجتماعی در ادامه به تمرین بهداشت دست و تمیز کردن و ضد عفونی هنوز هم می شود بسیار مهم است. این قطعا کمک خواهد کرد اما آن را نمی خواهد خطر را به صفر است.

مک کورمیک:
که یک سوال جالب است. این احتمالا منطقی امن است. در حال حاضر هیچ کس نباید به خانه خود را اگر آنها با پوشیدن ماسک. اگر آن کسی که در حال آمدن است در به می گویند, تمیز کردن خانه خود را, و آنها در حال رفتن به صرف سه یا چهار ساعت, شما می خواهید مطمئن شوید که شما در حفظ فاصله اجتماعی از آنها و آنها با پوشیدن ماسک خود را در همه زمان ها. اگر آنها در آینده برای تعمیر که ممکن است آخرین بار برای نیم ساعت یا 45 دقیقه پس از آن که یک وضعیت های مختلف تقریبا قطعا کاهش خطر. هنوز خود را حفظ فاصله پوشیدن ماسک خود را و مطمئن شوید که آنها با پوشیدن ماسک.

12. اگر بیشتر تگزاسی به حال فرسوده ماسک در طول چند هفته گذشته خواهد بود که مانع بزرگ در افزایش موارد دیده ایم پس یادبود روز ؟

هاروارد:
این امر ساخته شده اند تفاوت از نظر حجم از موارد. ما دیده ایم موارد چه اتفاقی می افتد زمانی که ماسک پوشیده شده اند و هنگامی که ماسک شده اند استفاده می شود. در اسپرینگفیلد در میسوری وجود دارد و دو مدل مو که تا به حال تماس با 140 مشتریان. همه از آنها با پوشیدن ماسک و صفر وجود دارد موارد که رخ داده است. در مقایسه وجود دارد بیشتر شیوع اخیر از 16 نفر که رفت به یک نوار در فلوریدا. هیچ یک از آنها با پوشیدن ماسک و تمام 16 از این افراد آزمایش مثبت است. چرا که مردم بوده است و در این مناطق متمرکز و نیست و همیشه اجتماعی فاصله پس از روز یادبود وجود دارد هنوز هم می شده اند یک افزایش در موارد اما گسترده ماسک استفاده کنید به احتمال زیاد کاهش می یابد که چگونه بسیاری از این موارد وجود دارد.

مک کورمیک:
بله. و اجازه دهید من به شما برخی از اطلاعات از منطقه ما. توزیع سن ما موارد در جنوب تگزاس تغییر کرده است و موارد بسیار بیشتر احتمال دارد به جوان. در واقع در یکی از روز های ما و 60 درصد از موارد بین سنین 20 و 30. که به من می گوید که این افراد جوان هستند با پوشیدن ماسک. آنها نه اجتماعی فاصله. ما آن را دیده ام از بسیاری از تصاویر در سواحل و در بارها و در جای دیگر و آنها هستند که در حال رانندگی انتقال است. و این انتقال در نهایت به معنی آن را به گسترش بیشتر در جامعه است. ما شاهد موارد بیشتر. ما تا به حال فوق العاده ای سنبله شش برابر سنبله در هر روز در جنوب تگزاس, و ما دیده ایم که در جای دیگر در تگزاس و در بسیاری از کشورهای دیگر.

13. چه به شما می گویند به افرادی که حاضر به پوشیدن ماسک زیرا آنها فکر می کنم انجام این کار نشانه ای از ترس یا ضعف و یا که آنها را نگاه احمقانه نیست ؟

هاروارد:
به عنوان محدودیت ها برداشته و اقتصاد باز است تا آن را ضروری است که مردم درک کنند که ما در حال رفتن به حالت عادی بازگشت. اگر شما نمی نیاز به بیرون رفتن شما هنوز هم باید در خانه بمانند حتی اگر همه چیز باز است. اگر شما مجبور به بیرون رفتن شما نیاز به پوشیدن یک ماسک. به این دلیل است که نه تنها برای محافظت از شما و خانواده و دوستان خود که شما با زندگی می کنند بلکه برای محافظت از خود و کل جامعه است. ما نیاز به فکر کردن در مورد دیگران در جامعه که در معرض خطر هستند و با پوشیدن ماسک نیاز به بخشی از زندگی عادی.

مک کورمیک:
همه ما مسئولیت داریم که به هر یک از دیگر در این کشور است. اگر ما فکر می کنیم که رفتار ما است که ما کسب و کار خود و ما لازم نیست که به نگرانی در مورد افراد دیگر پس از آن که خیلی خودخواه به نظر من. این بدان معنی است که شما در حال رفتن به درایو گسترش ویروس. به عبارت ساده اگر شما همچنان به انجام این کار, شما ممکن است کشتن برخی از مردم است.

14. من باید چه بگویم من از دوستان و یا اعضای خانواده که نمی خواهید به پوشیدن ماسک?

هاروارد:
شما می توانید به آنها بگویید که آنها در حال به خطر انداختن زندگی خود اعضای جامعه در علاوه بر این به خانواده و دوستان خود. و این مهم است که برای محافظت از خود, بنابراین اگر آنها که در اطراف شما بدون ماسک آن را خوب به می گویند: "شما نمی توانید آمده به خانه من" یا "ما نمی تواند بیرون رفتن و انجام هر گونه فعالیت های خاص مگر اینکه هر کس با پوشیدن ماسک." که باید رویکرد ما حرکت رو به جلو برای کمک به کاهش این چشم انداز مثبت بوده است.

مک کورمیک:
من مقابله با مردم است. من در یک مغازه دوچرخه با من و هیچ کس با پوشیدن یک ماسک به جز ما. من از یک مرد جوان اگر او فکر کرد که این ممکن است غیر مسئولانه است. او گفت: "این موضوع از نظر است." به من گفت: "من فکر نمی کنم که مردم در حال مرگ از COVID بیماری است که یک ماده از نظر شما در حال کمک به گسترش آن است." بنابراین من مقابله با افراد مبتلا به این دلیل است که این واقعیت است. اگر شما باور در علم شما می دانید که این ویروس در حال گسترش است و شما می توانید ببینید که آن را گسترش خیلی بیشتر به طور چشمگیری پس از ما باز اقتصاد است. نکته دیگر من را به افرادی که نمی پوشیدن یک ماسک است اگر شما نمی خواهید به نگه داشتن شغل خود را فقط در حفظ و انتقال این ویروس به دلیل در نهایت آن را به تعطیل کردن کسب و کار.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن