12 رستوران های بزرگ در فورت مایرز کیپ کرال و ناپل است که هم صاحبان سیاه و سفید — JLB

ژان لو Boeuf JLEBOEUF@NEWS-PRESS.COMمنتشر شده 11:00 AM EDT Jun 4, 2020آن را آسان به احساس درماندگی در حال حاضر

توسط ABDOOSNEWS در 15 خرداد 1399

آن را آسان به احساس درماندگی در حال حاضر.

نژادپرستی نظاممند نیست و موضوع هر یک از ما می تواند حل کند در خود ما است. آن را مانند یک جهانی همه گیر چیزی است که در آن من به عنوان یک منتقد رستوران باید کمی تجربه و تخصص. من تصدیق می کنم که.

اما ما نه درمانده.

بیشتر: 100 راه شما می توانید اقدام علیه نژاد پرستی در حال حاضر

فرصت وجود دارد همه در اطراف ما به کمک داوطلب ایجاد گفت و گو; شانس برای نشان دادن پشتیبانی از طریق چیزی به عنوان ساده به عنوان یک وعده غذایی خریداری شده. من heartened توسط تعدادی از افرادی که رسیده ام به من در روز های اخیر.

"آیا شما یک لیست از رستوران ها با صاحبان در منطقه است؟" اما واگنر خواسته در Instagram. "ما عشق را به ما نشان می دهد حمایت از کسب و کارهای محلی در طول این زمان."

بیش از یک دوجین خوانندگان تکرار واگنر احساسات از جمله کایلی گارسیا نوشت که "من می خواهم برای حمایت از به عنوان بسیاری به عنوان من می توانم."

این 12 فورت مایرز کیپ کرال و ناپل رستوران خوب نیست زیرا آنها صاحبان سیاه و سفید. آنها خوب هستند. و آنها صاحبان سیاه و سفید.

من شده اند به تقریبا همه از این رستوران ها به جز که در آن اشاره کرد. من ستایش آنها را صادقانه به عنوان یک فن — در برخی موارد دیرین فن. من شما را تشویق به سعی کنید آنها اگر برای چیزی بیش از یک وعده غذایی بزرگ.

ساحل برادران BBQ

من تا به حال یک بار گودال استاد استن مردم سینه لحظات پس از آن پدید آمده از خود فرد سیگاری است. من تعداد آن میان بالا سینه تجربیات زندگی من است. ترد پوست گلگون صورتی دود حلقه, آبدار, گوشت هر نیش با شکوه. خود را سینه نیست یک چیز روزمره. مواد غذایی خود را به طور کلی است و دیگر یک چیز روزمره. استن و همسر خود را بسته و آجر و ملات فروشگاه در کیپ کرال در اواخر 2018 و انتقال به یک کامیون مواد غذایی. برای آن برنامه و منو پیدا ساحل برادران در Facebook و یا تماس/متن 615-579-9852.

(ساحل برادران کامیون مواد غذایی نیز ارائه می دهد محدود تحویل و پذیرایی; 615-579-9852; facebook.com/beachbrosbbq)

بیشتر: ساحل برادران BBQ استن مردم — که در آن گودال کارشناسی ارشد خوردن

چله ویژه لمسی

آشپز-صاحب میشل پاپ من برنده بیش از یک فیلادلفیا چیزاستیک, سنین, پیش, پشت, زمانی که او بر او بهره برداری از آب نبات صورتی کامیون مواد غذایی. او رشد کرده و به منوی خود را. چله را در زمان بیش از سابق صندوق'Boys فضا در کار درایو در فورت مایرز در اواخر سال 2018 است. آن است که در حال حاضر باز برای گرفتن و رفتن takeout از پاپ غذاهای پاستا او کاخون-بوقلمون سرخ شده بال خورش گوشت گاو ماهی و خرچنگ-ماهی قزل آلا شکم پر, و خیلی بیشتر. پاپ منو تغییرات روزانه است. او در کافه باز می شود در ساعت 11 صبح و باز می ماند تا او به فروش می رساند. توصیه من: برو زود است. آیا خطر آن است.

(2855 کار درایو, Fort Myers; 239-362-0289; پیدا کردن منوها روزانه و بیشتر در Facebook)

بیشتر: چله را به ارمغان می آورد, در خانه, مواد غذایی به سابق صندوق'Boys فضا در فورت مایرز

در اعماق جنوب BBQ

در زمان زندگی در اعماق جنوبی آشپز-صاحب آلبرت هوستون به بیروت و عراق و کارولینای جنوبی قبل از او را که منجر به جنوب غربی فلوریدا و تریلر می فرستد که بوی خوشمزه wafting بالا و پایین فاولر خیابان روز پس از روز. دریایی سپاه کهنه هوستون خدمت در لبنان و مبارزه در عملیات طوفان صحرا. جایی که او برای اولین بار طعم زندگی آشپزی که منجر به مطالعات خود را در جانسون و ویلز در کارولینای جنوبی و شمال میامی. در اعماق جنوبی شده است محلی اصلی از سال 2005. من آن را دوست دارم برای آن کشیده, گوشت, سیر, خرچنگ و دنده راهنمایی. و پس از آن وجود دارد سیر, سیب زمینی, بال, موز پودینگ. آشپز هوستون و تیم خود را به یک دنیا تجربه پشت سر آنها.

(3500 فاولر سنت, Fort Myers; 239-332-1227; deepdownsouthbbq.com)

بیشتر: 8 فورت مایرز رستوران ها که در آن 10 دلار می رود راه طولانی خوشمزه

هلندی, گلدان

یک زمان وجود دارد که هلندی گلدان را oxtails و کبوتر نخود فرنگی با برنج بودند هفتگی اتفاق برای من. من از دست این زمان. من به نام روز دیگر به مطمئن شوید که این مکان هنوز هم باز است. تلفن من زنگ زد و زنگ زد زنگ زد و یک بار دیگر. قلب من غرق. وقتی کسی در نهایت جواب داد: "سلام این هلندی قابلمه" من نمی توانستم خودم باشد. "اوه خدا را شکر" از دهان من. شاید جهان همه بد نیست در حال حاضر.

(3087 کلیولند Ave. فورت مایرز; 239-332-1455; پیدا کردن اطلاعات بیشتر در Facebook)

پرواز غذاهای

آخرین بار خوردم در این ساختمان شد بهار 2019 هنگامی که آن را به نام روح کاسه. پرواز غذاهای گرفت که تابستان. من هنوز رتبهدهی نشده است شده است به این مفهوم جدید. اما آشپز-صاحب Tiffani شاهد منوی من است در غم من صبر کردم تا زمانی. غذاهای دریایی, پلاتر, ریز ریز کردن گوشت خوک جعبه مرغ سوخاری, ساندویچ, گوشت گاو راهنمایی — من مطمئن هستم که چگونه من را انتخاب کنید. اما بهترین چیزی که من دیدم در پرواز غذاهای' Facebook صفحه تمام وعده های غذایی رستوران اهدا کرده است به کسانی که تحت تاثیر COVID-19. این رستوران دارای یک قلب بزرگ.

(3802 دکتر مارتین لوتر کینگ جونیور Blvd. فورت مایرز; 239-887-4381; facebook.com/eattheflyway)

هاید n شیک

من شرمنده می گویند من شده اند به آشپز اندی هاید جدید ناپل رستوران است. افتتاح آن در اواخر سال گذشته و اوایل رزرو سخت است. هاید n شیک در بالای لیست من زمانی که این بیماری همه گیر رخ داد. و در اینجا من در تمام این ماه بعد هنوز هم مشتاق به دیدن آنچه که این uber-آشپز با استعداد است تا در این محل است. داشتن نمونه آشپز هاید پذیرایی کار در رویدادهای مختلف من می دانم که چند چیز در مورد او. استعداد خود را برای عطر و طعم ترکیبی حیرت انگیز است, به عنوان چشم خود را برای بافت و جزئیات. من به زودی آشپز, و من نمی توانم صبر کنید.

(923 Creech جاده ناپل; 239-404-3065; hydenchicrestaurant.com)

بیشتر: ناپل آشپز بازتاب در سفر به موفقیت های بین المللی از آغاز

ایری-من

20-به علاوه سال آشپز کالین گرگ پخته زنجیره ای مواد غذایی است. او راه خود را از خط طبخ به اجرایی آشپز در رستوران ها مانند TGI جمعه و Carrabba است. سپس در سال 2017, او چپ است که جهان در پشت و باز به جای خود. در ایری-من گرگ بازگشت به جامائیکا, ریشه, با, حرکت تند و سریع, مرغ کاری, بز قهوه ای-خورش مرغ و خیلی بیشتر همه از آن دست ساز است. گرگ می گوید مواد غذایی به طور طبیعی می آید به او. "شما نشان می دهد و من می خواهم آن را انتخاب کنید و با اجرای آن گفت: در یک سال 2017 ، از آنچه من در طعم او را در حال اجرا با آن را خوشمزه.

(3559 فاولر سنت, Fort Myers; 239-464-9255; پیدا کردن اطلاعات بیشتر در Facebook)

بیشتر: در ایری-من در فورت مایرز مادام العمر آشپز بازگشت به ریشه جامائیکا

Jonesez BBQ

سفر به یکی از Jonesez کامیون است بدون دنده و یا 12. این ضخیم گوشتی دنده یدکی نه کسانی که بی بنیه کودک پشت. آنها نوع دنده که در آن شما را نیش می زنند کامل هلال احمر از گوشت می آید نه بیشتر نه کمتر. کسانی که دنده نیست کامل و بدون Jonesez طرف. Vickie جونز باعث می شود برخی از بهترین ماکارونی و پنیر در شهر است. او لوبیا سبز عالی هستند همین کار را برای او سالاد کلم, او, سالاد سیب زمینی و او همه چیز است. Jonesez بوده است ثابت این جامعه از سال 2009. هر کسی که خورده وجود دارد می داند چرا.

(Jonesez دو کامیون در حال حاضر پارک شده در 50 Pine Island جاده شمالی فورت مایرز و در تراکتور عرضه در سال 1840 W. دولت جاده 80, LaBelle; jonesezbbq.com)

بیشتر: من صرفنظر کردن از این فضا به SWFL سیاه صاحبان رستوران شروع با Jonesez BBQ

Labadie

زمانی که من ولع مصرف griot, tasso گوشت گاو یا گوشت خوک تند و با مزه Labadie وجود دارد برای من. این هائیتی رستوران نقل مکان کرد و در سال گذشته به یک پشت آرام بخش از Carrell گوشه مغازه در فورت مایرز. اجازه ندهید سقف کاشی و جداول ساده جلوگیری از شما. Labadie را بخش بزرگ آن قیمت پایین آن طعم عمیق و ظریف و با روح. آن را برجسته و معرفی ادویه فلفل, لادن جهان از هائیتی آشپزی یکی است که شما می خواهید برای دریافت به دانستن آن را حتی بهتر است.

(3580 Evans Ave. فورت مایرز; 239-204-9927; facebook.com/labadierestaurant)

بیشتر: 6 لاتین رستوران سنگهای قیمتی است که فراتر از tacos — JLB میدارد

M&A کارائیب رستوران

من تا به حال بسیاری از مردم به من بگویید که من نیاز به غذا خوردن در M&A. I نگه داشتن معنی به, اما هر بار که من در کیپ من پریشان شده بود. سپس من در Facebook و دیدن تمام برچسب ها: تصاویر, حرکت تند و سریع, مرغ, آینده کوره از oxtails رنگ شکلات از بتس گوشت گاو و پف کوکو نان. من مدیون شما مراجعه M&A می باشد و من به دنبال به جلو به طوری بسیار زیاد است.

(1325 دل پرادو Blvd. کیپ کرال; 239-673-6947; facebook.com/mandarestaurant)

Miss kriti BBQ

من عاشق ویلی miss kriti و خانواده اش. من فکر نمی کنم آنها می دانند که من هستم. و یا آنچه را دودی, دنده خود را به من در طول سال است. که تغییر نمی کند احساسات من. یک چیزی که من در مورد آقای miss kriti: او متنفر است ، بنابراین من قصد دارم برای به دست این یکی به خود ما امی بنت ویلیامز که موفق به دریافت او را به صحبت کردن در سال 2018:

"من نمی انجام هر گونه تبلیغات است. نمی خواهید آن را. مردم آمده اند توسط مطمئن; تلویزیون مردم آمده اند با دوربین های دیجیتال, اما من به اونا من تمام تبلیغات نیاز دارم. به همین دلیل من حتی نمی باید یک نشانه آن را می خواهم فقط من هزینه پول" ویلی miss kriti گفت: tucking در چند کاغذ مومی-پیچیده برش نان سفید و یک تعداد انگشت شماری از دستمال را در یک کیسه همراه با سنگین فویل-swaddled بسته از دنده.

"من فقط خوب است."

ما بالا دم آن را به سایه بلوط پارک, سقوط ماشین و با عجله راه اندازی در یک میز پیک نیک. یک لقمه بود و همه از آن زمان به می دانم: این بهترین دنده من می خواهم طعم در مدت زمان طولانی — شاید تا کنون.

(2675 دکتر مارتین لوتر کینگ جونیور Blvd. فورت مایرز; 239-645-3468)

بیشتر: جایی که دود به وجود آتش و ما بهترین نگه داشته و راز کباب کردن

ادویه کارائیب Bar & Grill

این ساختمان بوده است bastion برای جامائیکا coco نان بتس و ادویه کاری برای سال. اما ادویه که باز در سال 2016 ممکن است در بهترین حالت آن تجسم نشده است. ادویه کارکنان در خدمت همه چیز در takeout ظروف اینکه آیا یا نه شما در حال گرفتن آن را. آنها بار آن جعبه را به نقطه شکستن تا آنها را از وسط خم شدن تحت وزن است که از همه مواد غذایی نیاز به یک دست دوم برای ضامن. آن را سخت به حفاری در بلافاصله حل و فصل به یکی از جداول پوشش ادویه ساده پر از خورشید و اتاق ناهار خوری. اما این مواد غذایی خوب می تواند نیاز به حریم خصوصی یک نقطه آرام که در آن شما می توانید ساییدن در استفاده نا مشروع-آغشته به دم گاو استخوان, پا, حرکت تند و سریع-پوشش انگشتان دست و حفاری در اطراف برای آخرین نیش پرداخت بز در صلح است.

(3380 دکتر مارتین لوتر کینگ جونیور Blvd. فورت مایرز; 239-332-5745; پیدا کردن اطلاعات بیشتر در Facebook)

نقد و بررسی کامل: در ادویه کارائیب پنجره مشبک دود و سحر و جادو — JLB نقد و بررسی

بیشتر

دوستانه و آمیگو رستوران: 12275 ذغال سنگ Blvd. ناپل; 239-231-4349

به سادگی جنوبی پذیرایی: 239-293-1487; facebook.com/simplysoutherncateringco

Tamu Cupcakery: 718-913-0573; facebook.com/tamucupcakery; tamucupcakery.com

می دانم که بیشتر رستوران های بزرگ از سیاه صاحبان در جنوب غربی فلوریدا? ایمیل من در jleboeuf@news-press.com و من آنها را بررسی کنید (این کار سخت است من می دانم).

ژان لو Boeuf است نام مستعار استفاده شده توسط یک غذای محلی عاشق که dines در رستوران به صورت ناشناس و بدون هشدار با وعده های غذایی برای پرداخت های خبری-مطبوعات. دنبال منتقد در facebook.com/jeanleboeufswfl یا @JeanLeBoeuf در Twitter و Instagram.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن