11 کاری که باید در 20 سالگی و اوایل 30 سالگی انجام دهید تا در 40 سالگی به راحتی بازنشسته شوید.

[ad_1] ۱- روی سود تمرکز کنید گرانت کاردون که در سن 21 سالگی به دلیل ورشکستگی و بدهی در سن 21 سالگی و

توسط ABDOOSNEWS در 17 دی 1400
[ad_1]

۱- روی سود تمرکز کنید

گرانت کاردون که در سن 21 سالگی به دلیل ورشکستگی و بدهی در سن 21 سالگی ورشکست شد، نوشت: «در فضای اقتصادی امروز، نمی‌توانید مسیر خود را به سمت میلیونر نگه دارید». اولین قدم این است که بر افزایش تدریجی درآمد خود تمرکز کنید و این کار را تکرار کنید.

2. جریان های درآمدی متعددی را توسعه دهید
یکی از راه های کسب درآمد بیشتر این است که جریان درآمد خود را افزایش دهید.
در یک مطالعه پنج ساله توسط نویسنده توماس اس. کورلی بر روی میلیونرهای خودساخته، او دریافت که بسیاری از آنها چندین جریان درآمد داشتند: 65٪ دارای سه جریان، 45٪ دارای چهار جریان، و 29٪ دارای پنج جریان یا بیشتر.
این جریان های اضافی شامل اجاره املاک و مستغلات، سرمایه گذاری در بازار سهام و مالکیت جزئی در یک تجارت جانبی است.
او می‌نویسد: «به نظر می‌رسد سه جریان درآمد، عدد جادویی برای میلیونرهایی است که تلاش‌های خود را در مطالعه من درباره عادت‌های ثروتمند انجام داده‌اند، اما هرچه جریان‌های درآمد بیشتری در زندگی ایجاد کنید، خانه مالی شما امن‌تر خواهد بود». .

3. برای سرمایه گذاری پس انداز کنید، برای پس انداز پس انداز نکنید
کاردون می نویسد:
"تنها دلیل برای پس انداز پول، سرمایه گذاری در آن است. پول ذخیره شده خود را در حساب های امن و مقدس (غیرقابل لمس) قرار دهید. هرگز از این حساب ها برای چیزی استفاده نکنید، حتی برای موارد اضطراری. این شما را مجبور می کند که مرحله یک (افزایش درآمد) را دنبال کنید. تا به امروز، من حداقل دو بار در سال خراب می شوم، زیرا همیشه مازاد خود را در تلاش هایی سرمایه گذاری می کنم که به آنها دسترسی ندارم.
سرمایه گذاری به آن اندازه که ما ارائه می کنیم پیچیده یا دلهره آور نیست. ساده‌ترین نقطه شروع این است که اگر کارفرمایتان یکی را پیشنهاد می‌کند، به 401 (k) خود کمک کنید، و در صورت داشتن برنامه از برنامه تطبیق 401 (k) شرکت خود - که اساساً پول رایگان است - استفاده کامل کنید.

سپس به واریز پول به Roth IRA یا IRA سنتی، حساب‌های بازنشستگی فردی با محدودیت‌های مختلف مشارکت و ساختارهای مالیاتی فکر کنید - که از کدام یک می‌توانید استفاده کنید بستگی به درآمد شما دارد. اگر هنوز پول دارید، می‌توانید صندوق‌های شاخص ارزانی را که وارن بافت توصیه می‌کند، کاوش کنید و پلتفرم‌های سرمایه‌گذاری آنلاین معروف به «روبو-مشاوران» را بررسی کنید.
کلید کنار گذاشتن مداوم پول این است که آن را به صورت خودکار تهیه کنید. به این ترتیب، شما هرگز حتی پولی را که سپرده گذاری می کنید نخواهید دید و یاد خواهید گرفت که بدون آن زندگی کنید.

4. مصمم باشید
تاکر هیوز که یک میلیونر 22 ساله شد، نوشت: «از خستگی تصمیم گیری اجتناب کنید. «توجه یک منبع محدود روزانه است و می تواند مانعی برای بهره وری باشد. صرف نظر از استقامت ذهنی که در طول زمان ایجاد می‌شود، همیشه آستانه‌ای وجود خواهد داشت که در آن از هم پاشید و تلاش‌های باقی‌مانده شما برای آن روز کمتر از حد مطلوب می‌شود.
قدرت ذهنی خود را با اتخاذ تصمیماتی که به آسانی قابل برگشت هستند، در سریع ترین زمان ممکن و تهاجمی برای برنامه ریزی اقدامات تکراری حفظ کنید تا بتوانید وظایف ساده خلبان خودکار را انجام دهید. من می دانم هفته آینده هر روز برای صبحانه چه چیزی به سر کار می آورم و می خورم. شما؟"

هیوز تنها کسی نیست که به توسعه عزم اعتقاد دارد. ناپلئون هیل، روزنامه‌نگار و نویسنده، پس از تحقیق بر روی بیش از 500 میلیونر دریافت که همه آنها در این ویژگی مشترک هستند.
هیل در سال 1937 در کلاسیک امور مالی شخصی خود، بیندیشید و ثروتمند شوید، می نویسد: «تحلیل چند صد نفر که ثروت بسیار بالاتر از یک میلیون دلار جمع آوری کرده اند، نشان می دهد که هر یک از آنها عادت به تصمیم گیری سریع داشتند.

5. ظاهر نشوید - ظاهر شوید
کاردونه می‌نویسد: «من اولین ساعت یا ماشین لوکس خود را نخریدم تا زمانی که کسب‌وکار و سرمایه‌گذاری‌ام جریان‌های درآمد مطمئن زیادی ایجاد کرد. زمانی که میلیونر شدم، هنوز در حال رانندگی با تویوتا کمری بودم. به خاطر اخلاق کاری خود شناخته شوید، نه به خاطر خرده فروشی هایی که می خرید.»
برای پس انداز بیشتر و هزینه کمتر به الهام نیاز دارید؟ نکات و راهکارهای افراد عادی را بخوانید که به اندازه کافی از درآمد خود پس انداز کرده اند تا 40 سال پیش بازنشسته شوند.

6. تفکر خود را در مورد پول تغییر دهید
استیو سیبولد، میلیونر خودساخته، توضیح می دهد: «پولدار شدن با طرز فکر و اعتقاد شما به پول درآوردن شروع می شود.
پس از همه، او گفت: "راز همیشه یکی بوده است: فکر کردن." در حالی که توده ها بر این باورند که ثروتمند شدن خارج از کنترل آنها است، افراد ثروتمند می دانند که پول درآوردن واقعاً یک امر داخلی است.

۷- روی خودتان سرمایه گذاری کنید
هیوز می‌نویسد: «ایمن‌ترین سرمایه‌گذاری که تا به حال انجام داده‌ام، روی آینده‌ام است. «حداقل 30 دقیقه در روز مطالعه کنید، در حین رانندگی به پادکست های مناسب گوش دهید و به دنبال مربی باشید. شما فقط لازم نیست در رشته خود استاد باشید، بلکه باید یک نابغه همه جانبه باشید و بتوانید در مورد هر موضوعی صحبت کنید، چه مالی، چه سیاست یا ورزش. دانش را مانند هوا مصرف کن و میل خود را به یادگیری بالاتر از هر چیز دیگری قرار ده.»
بسیاری از افراد موفق و ثروتمند مدرن، خوانندگان سیری ناپذیری هستند. به عنوان مثال، وارن بافت را در نظر بگیرید که معتقد است 80 درصد از روز کاری او به مطالعه اختصاص دارد.

8. حقوق ثابت را رد کنید
سیبولد می نویسد که افراد ثروتمند معمولاً خوداشتغال هستند و خود تعیین می کنند: «نه این که هیچ مجری در سطح جهانی وجود ندارد که روی ساعت حقوق و دستمزد کلیک کند، اما برای اکثر آنها کندترین مسیر به سوی رفاه است که به عنوان امن ترین راه تبلیغ می شود. بزرگ‌ها می‌دانند که خوداشتغالی سریع‌ترین راه برای رسیدن به ثروت است.»
در حالی که افراد در سطح جهانی به راه اندازی کسب و کار و ثروت اندوزی ادامه می دهند، افراد عادی به حقوق ثابت رضایت می دهند و فرصت جمع آوری ثروت بزرگ را از دست می دهند.
سیبولد می‌گوید: «توده‌ها با ماندن در محل کار با حقوق متوسط ​​و افزایش حقوق سالانه تقریباً یک زندگی متوسط ​​مالی را تضمین می‌کنند».

9. اهدافی را تعیین کنید و دستیابی به آنها را تجسم کنید
اگر می خواهید پول بیشتری به دست آورید، باید یک هدف مشخص و سپس یک برنامه مشخص برای رسیدن به آن هدف داشته باشید. پول فقط ظاهر نمی شود - باید روی آن کار کنید.
افراد ثروتمند متعهد به ثروت هستند. میلیونر خودساخته تی هارو ایکر می گوید: این نیاز به تمرکز، شجاعت، دانش و تلاش زیادی دارد و اگر اهداف روشن و چشم اندازی روشن داشته باشید این امکان وجود دارد: "دلیل شماره یک اکثر مردم به آنچه می خواهند نمی رسند. این است که آنها نمی دانند چه می خواهند. افراد ثروتمند کاملا واضح هستند که خواهان ثروت هستند."

10. با افرادی که مورد تحسین آنها هستید قرار ملاقات کنید
اندرو کارنگی که قبل از تبدیل شدن به ثروتمندترین مرد ایالات متحده با هیچ چیز شروع کرد، تمام ثروت خود را به یک اصل نسبت می دهد: ذهن اصلی.
ایده این است که اطراف خود را با افراد با استعدادی احاطه کنید که دیدگاه شما را به اشتراک بگذارند، زیرا همسو کردن چندین ذهن باهوش و خلاق به طور تصاعدی قدرتمندتر از یک ذهن است.
علاوه بر این، ما شبیه افرادی می شویم که با آنها تعامل داریم، به همین دلیل است که ثروتمندان تمایل دارند با دیگرانی که ثروتمند هستند معاشرت کنند.
سیبولد توضیح می دهد: "در بیشتر موارد، دارایی خالص شما نشان دهنده سطح نزدیک ترین دوستان شما است." افشای افرادی که از شما موفق‌تر هستند، این پتانسیل را دارد که تفکر شما را گسترش دهد و درآمد شما را افزایش دهد. واقعیت این است که میلیونرها متفاوت از طبقه متوسط ​​در مورد پول فکر می کنند و چیزهای زیادی وجود دارد که می توان با حضور آنها به دست آورد.

11. برای 10 میلیون دلار شلیک کنید نه 1 میلیون دلار
کاردونه نوشت: "بزرگترین اشتباه مالی که مرتکب شدم این بود که به اندازه کافی بزرگ فکر نکردم." "من شما را تشویق می کنم که برای بیش از یک میلیون بروید. هیچ کمبودی در این سیاره وجود ندارد، فقط افرادی هستند که به اندازه کافی گسترده فکر می کنند."

نوشته جافر آیتا جوئل


آیا داستانی در جامعه خود دارید یا نظری برای به اشتراک گذاشتن با ما دارید: به ما در editorial@watchdoguganda.com ایمیل بزنید

[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن