10,000 تخت سردار پاتل Covid-19 مرکز در دهلی نو

تیاو 10,000-تخت سردار پاتل Covid-19 مرکز مراقبت و بیمارستان افتتاح در اینجا در یکشنبه دهلی توسط ستوان فرماندار

توسط ABDOOSNEWS در 15 تیر 1399

تیاو 10,000-تخت سردار پاتل Covid-19 مرکز مراقبت و بیمارستان افتتاح در اینجا در یکشنبه دهلی توسط ستوان فرماندار آنیل Baijal که در خدمت به عنوان یک سیستم پشتیبانی در مبارزه با کروناویروس است عظیم در اندازه اما تعیین شده است تا در کمترین هزینه.

غول مرکز بهداشت و درمان تعیین شده است تا از طریق اجتماعی و شرکت های بزرگ بخش' همکاری از طریق مسئولیت اجتماعی شرکت ها (CSR) با دولت است.

صحبت به سرپرستان اضافی ناحیه دادرس (جنوب) آرون گوپتا گفت: "منطقه دادرس B. M. Mishra حال تلاش برای جلب حمایت و پشتیبانی از طریق CSR. برای مثال Sleepwell اهدا کرده است بالش و تشک و اعتماد پایه قفسه نگه داشته بود کنار تخت برای بیماران مبتلا به نگه داشتن وسایل خود را و دارو است."

Follow us on Instagram برای به روز رسانی بیشتر از ما!!

"اعتماد Jio ارائه شده اختصاص داده و اجاره خطوط برای بیمارستان است. ما نیز یکی دیگر از اجاره خط از MTNL. تحت اقدامات CSR ما دریافت بسیاری از چیزهایی مانند کتابخانه, خدمات مواد غذایی و کفپوش وینیل" گوپتا گفت.

دارو و جراحی و تجهیزات پزشکی به غیر از برق و تهویه مطبوع را شامل بسیاری از هزینه خواهد بود و منتقله توسط دولت دهلی نو, او گفت:.

تسهیلات دریافت کرده است که آن دسته از بیماران در روز یکشنبه است نه تنها مقرون به صرفه است اما همچنین راه اندازی شده است در زمان ثبت. "این یک رکورد جهانی است. هرگز در تاریخ چنین بیمارستان راه اندازی شده است که بیش از حد در فقط 15 روز است. ما در حال آماده بیمارستان با 30 ژوئن" گوپتا گفت.

عملیاتی این مرکز شده است مربوط به دین Dayal Upadhyay (DDU) بیمارستان و مادان موهان Bahare بیمارستان. Pixabay

این Covid-19 مرکز مراقبت از خانه یک کتابخانه تفریحی مرکز هیئت مدیره بازی ها, پرش طناب و غیره برای بیماران که ارائه خواهد شد پنج وعده های غذایی سالم, یک روز همراه با ایمنی-تقویت chawanprash آب و kadha

تهویه مطبوع بیمارستان بیش از چهار بلوک و هر بلوک داشتن 2,500 تخت. از مجموع 10 درصد تخت نیز باید اکسیژن پشتیبانی می کند. پرستاران مجهز قرص برای حفظ یک پایگاه داده مناسب از بیماران.
"ما با استفاده از فن آوری اطلاعات و دیجیتال حالت برای مدیریت بهتر داده و بیمار گفت:" گوپتا.

عملیاتی این مرکز شده است مربوط به دین Dayal Upadhyay (DDU) بیمارستان و مادان موهان Bahare بیمارستان. ارجاع مراقبت های عالی بيمارستان ها Lok Nayank Prakash Narayan بیمارستان و راجیو گاندی فوق تخصص بیمارستان.

هند و تبت پلیس مرزی (ITBP) خواهد شد مراقبت از اول 2000 تخت با 170 پزشکان/متخصص و بیش از 700 نفر از پرستاران و امدادگران. "به خانه پزشکی و پیراپزشکی کارکنان ما ترتیبات ساخته شده با 12 هتل در چهترپور جاده ها است. آنها خواهد بود قرار دارد که در هر صفوف خود را" گوپتا گفت.

همچنین بخوانید: چه کسی متوقف می شود هیدروکسی کلروکین HIV مواد مخدر در Covid-19 محاکمه

این مرکز به عنوان یک انزوا مرکز خفیف و بدون علامت Covid-19 بيمار. از آن شده است مجهز به کامل اکسیژن پشتیبانی می کند اما هیچ هواکش.

"اگر وضعیت بیمار رو به وخامت و او/او نیاز به حمایت های پزشکی, پس ما باید tie-up با Safdarjung بیمارستان و DDU بیمارستان" گوپتا گفت. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب