10 بزرگترین Udit Narayan بازدید از تمام زمان

یکی می تواند به وضوح می گویند که Udit Narayan است تحت سلطه مرد پخش صنعت بالیوود برای مدت زمان طولانی. این جادو

توسط ABDOOSNEWS در 27 خرداد 1399

یکی می تواند به وضوح می گویند که Udit Narayan است تحت سلطه مرد پخش صنعت بالیوود برای مدت زمان طولانی. این جادویی خواننده خوانده انواع آهنگ ها.

بدون شک صدای او دارای جذابیت است که متناسب با هر خلق و خوی~ توان آن را با نشاط دلتنگ یا چیز دیگری!

امروز ما به ارمغان آورده اند یک لیست از 10 Greatest hit songs of Udit Narayan که شما باید گوش خود را به روز رسانی لیست پخش!

لطفا دنبال NewsGram در Facebook به دریافت آخرین به روز رسانی از سراسر جهان!

Udit Narayan
یکی می تواند به وضوح می گویند که Udit Narayan است تحت سلطه مرد پخش صنعت بالیوود برای مدت زمان طولانی. پینترست

اجازه دهید ما شروع به!

  1. پاپا Kehte Hain بادا Naam Karega

آهنگ "پاپا Kehte Hain بادا Naam Karega" ضربه قلب بسیاری از پدر و پسر duos و این آهنگ نیز بیشترین نشاط آهنگ است که به ارمغان می آورد جلو و سرگرم کننده chucklesome خلق و خوی همه در اطراف!

  1. Pehla Nasha

"Pehla Nasha" یکی از عاشقانه ترین آهنگ ها تا کنون! Udit ارائه شده است با روح و احساسی پایگاه خواننده در این آهنگ که به تصویر می کشد سرخوشی همراه با "عشق اول". امروز آن را تبدیل به یک فرقه آهنگ.

  1. Mitwa

"Mitwa" بسیار آهنگ زیبا از فیلم "Lagaan" است که به ارمغان می آورد جلو وعده از عشق به وطن از آزادی از بی قراری و شادی است. این آهنگ را نمی توان تصور کرد در یکی دیگر از صدای خواننده جدا از Udit جادویی صدا.

  1. Kitna Chanda جب Mein Aaya

"Kitna Chanda جب Mein Aaya" است و نه فقط یک آهنگ اما یک شیپور در صدای Udit Narayan. این آهنگ که به تازگی منتشر شده سری "شفافیت: Pardarshita" که برجسته موضوع سیاسی بودجه. این آهنگ انعکاس از ناامیدی و غم و اندوه مشترک انسان در برابر سیستم.

  1. Jaadu Teri Nazar

"Jaadu Teri Nazar" یکی دیگر از زیبا آهنگ عشق که قابل توجه است متفاوت تن به ساخت یک قلعه از عشق و این در واقع تراوش می کند به خوبی در mellowed شده نرمتر ترتیبات. این آهنگ ترکیب زیبا و شعر نیز هست.

  1. اصلی Nikla گددی Leke

"اصلی Nikla گددی Leke" یکی از مهمترین و شاد و با نشاط آهنگ ها است که می تواند هر کسی رقص بروید! Udit صدای داده بود و آن را چنین خلق و خوی خوشحال است که تمام این آهنگ ارزش گوش دادن و لذت بردن از!

  1. Aye Ajnabi

"Aye Ajnabi" یکی از سخت ترین آهنگ ها را بخوان که در آن Udit خود را نشان داد طیف گسترده ای & تطبیق پذیری و از این رو ساخته آواز نگاه آسان تر و ساده تر است.

این iong نیز یکی از زیبا ترین ترکیب توسط استاد موسیقی A. R Rahman برای فیلم "Dil Se".

  1. Aaye Ho Meri Zindagi Mein

"Aaye Ho Meri Zindagi Mein" یک ملودی ساده است که نیاز بسیار عالی و با کیفیت بالا و خواننده آن را به ارتفاعات و Udit را گردیده آواز ارائه شده دقیقا همان است که. این آهنگ از همیشه سبز برنده جایزه آلبوم تمام دوران فیلمهای~ 'راجا هندوستانی'.

  1. Ja Ruk O Dil Deewane

"Ja Ruk O Dil Deewane" یکی دیگر از رقص شیار با چنین افسانه موسیقی است که نیروی هر کسی به آواز خواندن و رقص با آن لحن محض رمانتیسیسم. مثل همیشه Udit صدای شد روح از این آهنگ که هنوز هم باعث می شود آن را همیشه سبز!

  1. Main Yahaan Hoon

"Main Yahaan Hoon" از حماسه موسیقی lova حماسه 'Veer Zaara'. این همیشه عاشقانه آهنگ می شود حتی بیشتر عفونی با Udit را مسحور خواننده به عنوان آنها مناسب SRK را بر روی صفحه نمایش شخصیت.

اینها فقط برخی از, اما قطعا ما می توانیم بسیاری از بالا 10 بهترین آهنگ ها لیست از گوهر خواننده Udit Narayan.

همچنین بخوانید: مایل به واقعا خوشحال ؟ سپس شما نیاز به دانستن در مورد ودانتا

گوش دادن به این ملودی و نظر را برای ما گفتن که Udit Narayan آهنگ تو را دوست دارم بیشتر!

نوشته شده توسط: Kashish Rai (توییتر: @KaafyyFilmyy)

 



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن