10 نشانه اولیه که معشوق شما قلب شما را خواهد شکست

[ad_1] روابط جدید همیشه هیجان انگیز، جذاب و پرشور هستند. ما فقط با شریک جدیدمان خوش می گذرانیم و سع

توسط ABDOOSNEWS در 5 دی 1400
[ad_1]

روابط جدید همیشه هیجان انگیز، جذاب و پرشور هستند. ما فقط با شریک جدیدمان خوش می گذرانیم و سعی می کنیم بدون تحلیل رفتار طرف مقابل، او را بهتر بشناسیم. با این حال، با وجود اشتیاق شما برای عشق جدیدتان، توجه به اتفاقاتی که در مرحله ماه عسل شما می افتد بسیار مهم است، زیرا می تواند پایه خوبی برای یک رابطه طولانی مدت ایجاد کند.

برایت ساید لیستی از 10 اشتباه در روابط اولیه که ممکن است در آینده شما را گاز بگیرد، مرتکب شده است.

10. زندگی شخصی خود را در حالت تعلیق قرار می دهید.

در ابتدای یک رابطه می خواهیم هر لحظه بیداری را با شریک جدید خود بگذرانیم - ارتباط خود را با دوستان قدیمی خود متوقف می کنیم و خانواده خود را ترک می کنیم تا زمانی که شریک زندگی مان تماس می گیرد یا برای ما اس ام اس می فرستد بتوانیم همیشه برای برخی از فعالیت های متقابل در دسترس باشیم. .

چرا بد است: می‌تواند با کنار گذاشتن برخی از دوستان شروع شود، اما سپس به تغییر شغل، نقل مکان به کشور دیگر یا از دست دادن ارتباط با عزیزان خود ادامه می‌دهد. در این صورت، شریک زندگی شما ممکن است علاقه خود را نسبت به شما از دست بدهد، زیرا شما به سادگی سایه ای از خود قبلی خود شده اید.

چگونه آن را برطرف کنیم: به یاد داشته باشید که یک رابطه سالم همیشه مستلزم درجاتی از استقلال است، بنابراین سعی کنید اوقات فراغت خود را بر اساس قانون 50-30-20 تقسیم کنید - نه بیشتر از 50٪ با شریک زندگی خود، 30٪ با دوستان و خانواده و 20 درصد به تنهایی

9. رفتار بد را تحمل می کنید.

بی احترامی به حریم خصوصی شما، شوخی های بی احساس، تهدید به جدایی از شما، ارائه پیشنهادات برای بهبود ظاهر خود، نام بردن از شما، پرخاشگری، همیشه دیر ظاهر شدن، چسبیدن به تلفن در طول جلسات، نادیده گرفتن امتناع های شما... بسیاری از مردم این پرچم های قرمز را رد می کنند زیرا برخی از جنبه های دیگر رابطه آنها خوب به نظر می رسد.

چرا بد است: اگر این علائم هشدار دهنده یک رابطه سمی در آینده را برای مدت طولانی نادیده بگیرید، ممکن است روزی متوجه شوید که زمان و انرژی زیادی را صرف شخصی کرده اید که سال ها با شما بد رفتار کرده است.

چگونه آن را برطرف کنیم: خیلی خواستار نباشید، فقط انتظارات خود را مؤدبانه بیان کنید، مانند "من نمی توانم وقتی کسی همیشه دیر می کند تحمل کنم" یا "کاش جلسات ما فقط من و شما بودیم." اگر جواب نداد، فورا بدوید و هرگز به عقب نگاه نکنید.

8. تجربیات گذشته خود را به اشتراک بگذارید.

برخی چیزها بهتر است در گذشته رها شوند. این شامل سابق شما، مقایسه شریک جدید خود با آنها و عادات قدیمی شما مربوط به روابط قبلی شما است، مهم نیست که چگونه همه چیز به آنها ختم شده است.

چرا بد است: ذکر مکرر از سابق خود می تواند برای شریک زندگی شما آزاردهنده باشد. آنها ممکن است شروع به مقایسه خود با معشوقه های قبلی شما کنند و این رابطه شما را خراب می کند. همچنین، اگر دائماً شریک زندگی خود را در برابر افرادی که قبل از او بودند قضاوت می کنید، می تواند نشانه آن باشد که استانداردهای فوق العاده بالایی را تعیین می کنید.

چگونه آن را برطرف کنید: روابط گذشته شما مهم هستند زیرا آنها شخصیت امروزی را شکل داده اند و می توانند به شما کمک کنند تا بفهمید برای چه ویژگی هایی در شخص دیگری ارزش قائل هستید. اما باید این قانون طلایی را به خاطر بسپارید: «تا زمانی که نسبت به رابطه فعلی خود اطمینان ندارید، هرگز در مورد سابق خود صحبت نکنید.

7. صحبت نکنید.

"اگر دوست دختر یا دوست پسرم واقعاً من را دوست داشت، آنها می دانستند که من به چه چیزی نیاز دارم و آن را به من می دادند." بسیاری از مردم بر این باورند که شریک زندگی آنها واقعاً می توانند ذهن آنها را بخوانند. متاسفانه این درست نیست و یکی از جدی ترین اشتباهات افراد در یک رابطه است.

چرا بد است: مانند اجتناب از تعارض، فقدان ارتباط می تواند منجر به احساس سردرگمی و سوء تفاهم شود. و تمام احساسات منفی حل نشده در نهایت به رنجش تبدیل می شوند.

نحوه رفع آن: در ابتدا ممکن است صحبت کردن در مورد خواسته ها و شکایاتتان سخت و ناخوشایند باشد، اما انجام این کار بسیار مهم است. برای ادامه رابطه خود، با شریک زندگی خود در مورد آنچه به دنبال آن هستید صادق باشید. فراموش نکنید که به طرف آنها نیز گوش دهید - موقعیت ایده آل زمانی است که بتوانید تعادل کاملی بین صحبت کردن و گوش دادن پیدا کنید.

6. شریک زندگی خود را ایده آل کنید.

همه ما انسان هستیم و گاهی اوقات اشتباه می کنیم. با این حال، برخی افراد در طول ماه عسل خود این موضوع را فراموش می کنند زیرا هنوز عینک صورتی می زنند و شریک زندگی خود را موجودی کاملاً کامل می دانند. اما همیشه هزینه آن را بعداً پرداخت می کنند.

چرا بد است: قرار دادن شریک زندگی خود بر روی پایه تنها زمانی شما را در آینده ناامید می کند که ببینید شریک زندگی شما مانند شما فقط یک انسان است.

چگونه آن را برطرف کنیم: از داشتن انتظارات غیر واقعی از عزیزان خود اجتناب کنید. درعوض، به رفتاری که با دیگران دارید - دوستان، خانواده، پیشخدمت رستوران و غیره - توجه کنید. عشق جدید شما احتمالاً وقتی با شما هستند همان عینک صورتی را به چشم شما می زند، بنابراین این به شما ایده می دهد که واقعاً چه کسی هستند.

5. وانمود کنید که شخص دیگری هستید.

ما همیشه می خواهیم بهتر از آنچه هستیم به نظر برسیم، بنابراین تمایل داریم تا زمانی که می توانیم ویژگی های نه چندان خوب خود را مخفی نگه داریم، اما می دانیم که این نمی تواند برای همیشه ادامه داشته باشد. ما همچنین معتقدیم که تمام دروغ های سفید کوچک ما به هیچ وجه بر روابط ما تأثیر نمی گذارد، بنابراین فقط برای خشنود کردن شریک زندگی خود یا اجتناب از درگیری، حقیقت را کمی تحریف می کنیم. و سپس شروع به تعجب می کنیم که چه اشتباهی انجام دادیم.

چرا بد است: حفظ اسرار از محبوب خود و دروغ گفتن از ابتدا فقط می تواند دروغ های بزرگتری ایجاد کند. اگر رابطه جدید شما بر اساس دروغ باشد، به احتمال زیاد از هم خواهد پاشید زیرا رابطه شما بر اساس دروغ ساخته شده است.

چگونه آن را برطرف کنیم: کلیدهای یک رابطه سالم صداقت، اعتماد متقابل، احترام و درک است. نه اینکه مجبور باشید هر دقیقه از زندگی خود را به دیگری بگویید، اما لازم نیست عمداً چیز مهمی را از او پنهان کنید. به راحتی می توان تشخیص داد که این رازی است که نگه می دارید یا یک چیز واقعاً بی اهمیت - اگر از صحبت نکردن در مورد آن احساس گناه می کنید، این رازی است که بهتر است آن را به اشتراک بگذارید.

4. سعی می کنید شریک زندگی خود را کنترل کنید.

تلاش برای به دست گرفتن کنترل زندگی شریک زندگی تان معمولاً نشانه ای از این است که شما با مشکلات جدی اعتماد دارید. این شامل احساس حسادت و رفتار، تلاش برای کنترل رفتار شریک زندگی‌تان و بررسی مداوم کارهایی است که انجام می‌دهند.

چرا بد است: اگر می خواهید هر حرکت طرف مقابل را کنترل کنید یا در مورد آن نظر بدهید، ممکن است شریک زندگی تان احساس کند که سعی می کنید دنیای شخصی تثبیت شده او را محدود کنید و چیزهایی را که برای او مهم هستند حذف کنید. در نتیجه، ممکن است در نهایت آنها را دفع کنید.

چگونه آن را برطرف کنیم: به یاد داشته باشید که نباید در ساعت 2 بامداد برای دوست پسر یا دوست دختر خود پیام ارسال کنید تا ببینید وضعیت آنها چگونه است. و هر بار که همسرتان فوراً به پیام شما پاسخ نمی دهد، تلفن او را منفجر نکنید. خوب فکر کنید - شما پدر و مادر این شخص نیستید، اگر او بالغ است، با او به همین شکل رفتار کنید.

3. تفاوت های اصلی را نادیده می گیرید.

داشتن چنین ارزش های اصلی برای یک رابطه طولانی مدت و قوی بسیار مهم است. با این حال، اکثر مردم در مرحله ماه عسل این موضوع را نادیده می گیرند و بعداً پشیمان می شوند زیرا چیزهایی مانند مذهب، اخلاق، خانواده، دوستان، شغل و پول شخصیت ما را می سازند و به سادگی نمی توان در هیچ مرحله ای از رابطه از آنها اجتناب کرد.

چرا بد است: حتی اگر یک موسیقی را دوست دارید و دوست دارید با یکدیگر وقت بگذرانید، چیزهایی مانند این ممکن است بیشتر درباره اشتیاق باشد تا جهان بینی. اما این اشتیاق نمی تواند برای همیشه ادامه یابد و دیر یا زود باید ارزش های شریک زندگی خود را بررسی کنید. اگر تفاوت های بزرگی بین ارزش های اصلی خود و شریک زندگی تان بیابید، رابطه شما کارساز نخواهد بود.

چگونه آن را برطرف کنید: برای جلوگیری از ناامیدی در مراحل بعدی رابطه و عدم تلف کردن وقت خود برای یک رابطه عاشقانه که به زودی از بین می رود، قبل از شروع به بحث در مورد این موارد وقت بگذارید.

2. شما بیش از حد وابسته هستید.

وقتی صحبت از یک رابطه جدید به میان می آید، همیشه سعی می کنید یک رابطه قوی با شریک زندگی خود ایجاد کنید. این بدان معنی است که شما ممکن است در خطر باشید که بیش از حد نیازمند شوید یا به شریک جدید خود بچسبید و بخواهید بیشتر وقت خود را منحصراً با او بگذرانید.

چرا بد است: اگر بدون خود به همسرتان فضای کمی ندهید، فقط بین شما دو نفر فاصله ایجاد می کند. آنها ممکن است احساس کنند که شما آنها را خفه می کنید، و این می تواند منجر به رفتار غیرمنتظره از طرف آنها شود، از جمله روی آوردن به افراد دیگر و حتی خیانت.

چگونه آن را برطرف کنیم: مردم به فضا نیاز دارند و شما باید آن را درک کنید. بنابراین، اگر واقعاً می‌خواهید رابطه‌تان در درازمدت کار کند، همچنان فردی با اعتماد به نفس و مستقل باشید که قبل از ملاقات با همسرتان بودید.

1. شما خیلی سریع حرکت می کنید.

روابط جدید می توانند با سرعتی طوفانی پیش بروند - ابتدا هر بار که با این شخص خاص جدید هستید، پروانه هایی در شکم خود ایجاد می کنید، و سپس نمی توانید در مورد آینده مشترک خود به عنوان یک زوج خیال پردازی نکنید. اما اگر شروع کردید به تصور فرزندان آینده خود، حیوانات خانگی و خانه ای که در آن با خوشی زندگی خواهید کرد، فورا سرعت خود را کم کنید.

چرا بد است: پیوند خیلی زود، حتی اگر شریک زندگی شما شبیه "این یکی" به نظر برسد، می تواند فشار غیرضروری زیادی را بر یک رابطه جدید وارد کند و دوست دختر یا دوست پسر شما ممکن است بترسد. علاوه بر این، حرکت بیش از حد سریع می تواند باعث شود همه چیزهای کوچکی را که می توانید در ابتدای رابطه خود از آن لذت ببرید، از دست بدهید.

نحوه رفع آن: مراحل خاصی از اتصال را از دست ندهید. همه آنها برای اینکه شما واقعاً یکدیگر را بشناسید ضروری هستند. اولین شب، اولین قرار، اولین مشاجره، اولین سفر به خارج از شهر - از هر فعالیتی لذت ببرید و در عین حال تمام جنبه های پنهان شخصیت شریک زندگی خود را کشف کنید.

طرف روشن


آیا داستانی در جامعه خود دارید یا نظری برای به اشتراک گذاشتن با ما دارید: به ما در editorial@watchdoguganda.com ایمیل بزنید

[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن