1 در 5 سرخپوستان نگران از دست دادن شغل به علت COVID-19 همه گیر

وقتی که می آید به شهرهای خاص, دهلی نو, ثبت 83 درصد کاهش در راه رفتن در مارس 13 و 86 درصد کاهش در رانندگی در هم

توسط ABDOOSNEWS در 28 فروردین 1399
driving India
وقتی که می آید به شهرهای خاص, دهلی نو, ثبت 83 درصد کاهش در راه رفتن در مارس 13 و 86 درصد کاهش در رانندگی در همان روز نشان داد این گزارش که نشان دهنده درخواست جهت در نقشه های اپل. Pixabay

تحرک رو محدود در هند پس از اعلام این مستند در اواخر ماه گذشته با رانندگی پایین رفتن تا آنجا که بیش از 80 درصد و راه رفتن با 75 درصد در اواسط ماه آوریل با توجه به تحرک داده های گزارش روند از نقشه های اپل.

وقتی که می آید به شهرهای خاص, دهلی نو, ثبت 83 درصد کاهش در راه رفتن در مارس 13 و 86 درصد کاهش در رانندگی در همان روز نشان داد این گزارش که نشان دهنده درخواست جهت در نقشه های اپل. این محدودیت با توجه به COVID-19 تا به حال حتی تاثیر بیشتری در بمبئی که در آن رانندگی کردم و با کاهش 89 درصدی و راه رفتن با 84 درصد در آوریل 13.

کامل مجموعه داده ها ویژگی ها تغییرات روزانه در درخواست جهت حمل و نقل نوع تحرک روند برای شهرستانها عمده و 63 کشور و یا مناطق. داده ها نشان می دهد تغییر در مسیریابی درخواست از ژانویه 13. تحرک اطلاعات گرایش ابزار از نقشه های اپل روز سه شنبه منتشر شد برای حمایت موثر از کار می افتد در سراسر جهان برای کاهش گسترش COVID-19.

driving India
تحرک رو محدود در هند پس از اعلام این مستند در اواخر ماه گذشته با رانندگی پایین رفتن تا آنجا که بیش از 80 درصد و راه رفتن با 75 درصد در اواسط ماه آوریل با توجه به تحرک داده های گزارش روند از نقشه های اپل. Pixabay

اپل امیدوار است که این تحرک داده ها ممکن است به ارائه بینش های مفید برای دولت های محلی و مقامات بهداشتی و همچنین می تواند به عنوان یک پایه جدید برای سیاست های عمومی با تغییر در حجم از مردم پیاده روی و یا در نظر گرفتن حمل و نقل عمومی در جوامع خود.

لطفا دنبال NewsGram در Facebook به روز رسانی در آخرین اخبار

نقشه نمی کاردانی تحرک داده ها با یک کاربر ID اپل و اپل را حفظ کند یک تاریخ که در آن یک کاربر شده است این شرکت اعلام کرد. اطلاعات تولید شده توسط شمارش تعداد درخواست های ساخته شده برای اپل نقشه برای جهت.

این مجموعه داده ها و سپس نسبت به منعکس کننده تغییر در حجم از مردم پیاده روی و یا در نظر گرفتن حمل و نقل عمومی در سراسر جهان است. در دسترس بودن داده ها در یک شهر خاص کشور یا منطقه است که موضوع را به تعدادی از عوامل از جمله آستانه را به جهت درخواست های ساخته شده در هر روز سیب گفت.

همچنین به عنوان خوانده شده-نگه داشتن خود را محصولات آرایش ویروس رایگان

قبلا گوگل اعلام کرد جامعه تحرک گزارش بر اساس anonymised داده های مکان.

این گزارش ها از گوگل نمودار حرکت روند در طول زمان با جغرافیا در سراسر دسته های مختلف از مکان های مانند خرده فروشی و تفریح و سرگرمی, مواد غذایی و داروخانه ها و پارک ها و ایستگاه های حمل و نقل محل و مسکونی. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن