کنگره باید عذرخواهی کند: وزیر اتحادیه Javadekar خواستار پس از بیانیه پاکستان در مورد حمله تروریستی Pulwama شد - کنگره عذرخواهی کرد: وزیر اتحادیه Javadekar خواستار پس از بیانیه پاکستان در مورد Pulwama

[ad_1] حمله پولواما: جاوادکار به اظهارات وزیر پاکستان در مورد حمله پولواما اشاره کرد (نمادین)دهلی نو: وزیر پا

توسط ABDOOSNEWS در 9 آبان 1399
[ad_1]

حمله پولواما: جاوادکار به اظهارات وزیر پاکستان در مورد حمله پولواما اشاره کرد (نمادین)

دهلی نو:

وزیر پاکستان که مسئولیت حمله تروریستی پولواما را بر عهده می گیرد فواد چوداری به دنبال بیانیه BJP ، موضعی تهاجمی علیه کنگره حزب مخالف اتخاذ کرده است. وزیر اتحادیه پراکاش جاوادکار (پراکاش جاوادکار) حمله پولواما از کنگره خواستار عذرخواهی شده اند 40 جوان CRPF در حمله Pulwama کشته شدند.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید - پولواما ، بیانیه فواد چوداری و هندوستان

در واقع ، در ماه فوریه ، رئیس جمهور پیشین کنگره ، راهول گاندی ، برجام را هدف قرار داد. راهول در توئیتر خود اعلام کرده بود که این حمله نتیجه شکاف های امنیتی است و این س raisedال را مطرح کرد که چه کسی بیشترین سود را از این حمله برد. جاوادکار گفت که کنگره (کنگره) باید از بابت داستان های توطئه و اظهارات ارائه شده در مورد حمله عذرخواهی کند. وی در توییتی گفت ، پاکستان دست خود را در حمله تروریستی پولواما پذیرفته است. اکنون کنگره و سایرین باید از کشور بخاطر اظهاراتشان عذرخواهی کنند.

پس از اظهارات راهول ، نماینده کنگره ، بی کی آر Hariprasad نیز در ماه مارس بیانیه جنجالی ارائه داد. وی گفته بود ، "... به نظر می رسد که با نارندرا مودی و مردم پاکستان تقلب در مسابقات انجام شده است". دیگویجی سینگ ، وزیر اسبق مادیا پرادش نیز به دلیل اظهاراتش مورد انتقاد قرار گرفت. جاوادکار سپس گفت: "آنچه برای کنگره اتفاق افتاده است ، آنها علیه احساسات مردم اظهاراتی می کنند. در هیچ کشوری چنین چیزی وجود ندارد که به نیروهای مسلح بی اعتماد شود."

فواد چوداری وزیر پاکستان روز پنجشنبه گفت: "ما وارد هندوستان شدیم و آن را کشتیم." با این حال ، بعداً در بیانیه ای به NDTV ، چوداری گفت که اظهارات وی به درستی ارائه نشده است. پاکستان هرگز اجازه تروریسم را نمی دهد ، اظهارات من سو mis تعبیر شد.

رئیس جی پی نادا ، رئیس BJP همچنین به دیدار روز پنجشنبه شاه محمود قریشی وزیر خارجه پاکستان و ژنرال قمر جاوید باجوا رئیس ارتش گفت. این جلسه در مجلس شورای ملی پاکستان افشا شد. قریشی در این نشست گفته بود كه اگر پاکستان فرمانده بال بال ، ابهینندان وردامان را آزاد نكند ، هند تا ساعت 9 شب حمله خواهد كرد.

ندا در توییتی گفته بود: "شاهزادگان کنگره به هیچ چیز هندی ، چه ارتش ، چه دولت و چه غیرنظامیان اعتقاد ندارند. در چنین شرایطی ، چیزی از مورد اعتمادترین کشورشان ، پاکستان ، حاصل شده است. امیدوارم که اکنون اطلاعاتی بدست خواهم آورد ... "

کمال نات و دیجیجی سینگ خائن به مردم: Jyotiraditya Scindia


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب