کلش رویال پس چگونه کار می کند؟

رویال پس با پیشرفت در فصل به شما پاداش بیشتری می دهد. وقتی رویال پس را فعال می‌کنید، فوراً امتیازات انحصا

توسط ABDOOSNEWS در 22 آبان 1400

رویال پس با پیشرفت در فصل به شما پاداش بیشتری می دهد. وقتی رویال پس را فعال می‌کنید، فوراً امتیازات انحصاری مانند تلاش‌های مجدد نامحدود در چالش‌های ویژه، توانایی صف‌بندی صندوق‌ها و حتی یک نام کاربری طلایی را باز می‌کنید! رویال پس فقط از طریق خرید درون برنامه ای در دسترس است.

پس رویال چگونه کار می کند؟

رویال پس چگونه کار می کند؟ به سادگی با بازی و کسب کرون، از طریق سطوح رویال پس پیشرفت خواهید کرد و قفل پاداش های جدید را باز خواهید کرد! هر ردیف پاداش 10 کرون برای باز کردن نیاز دارد. یک ردیف شامل 1 جایزه پاس رویال و 1 سینه تاج است.

هر چند وقت یک بار باید رویال پس بخرید؟

گذرنامه تا پایان فصل ادامه دارد، سپس در فصل بعد مجدداً برای خرید در دسترس خواهد بود. فقط تا پایان هر فصل دوام می‌آورد، زمانی که باید دوباره آن را برای فصل بعدی بخرید. به طور قابل توجهی، این بدان معناست که هر چه در اواخر یک فصل آن را بخرید، ارزش کمتری می توانید از برخی ویژگی ها دریافت کنید.

آیا راهی برای دریافت رویال پس رایگان وجود دارد؟

ادعای جوایز رایگان رویال گذر بسیار ساده و سرراست است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ماموریت ها را انجام دهید، که در طول فصل 19 برای رتبه بندی ارائه می شود. پس از تکمیل یک ماموریت، چند امتیاز RP دریافت می کنید. این امتیازات RP رتبه شما را افزایش می دهد و با هر سطح بالا، پاداش دریافت خواهید کرد. بنابراین، اگر بازی را دانلود کردید، در اینجا نحوه دریافت پاداش RP رایگان با این فصل جدید آورده شده است.

 

جوایز رایگان رویال پاس: فهرست کامل جوایز، نحوه دریافت آنها در اینجا نحوه دریافت جوایز RP رایگان آورده شده است. میدان جنگ موبایل هند رویال پس فصل 19. تراکنش های کوچک همیشه بخشی از صنعت بازی های موبایلی بوده است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن