کاروان من به سمت UP شلیک کرد ، رئیس ارتش بیم چاندراشخار آزاد می گوید - رئیس ارتش بیم چاندراشخار آزاد گفت: "کاروان من در UP اخراج شد

[ad_1] چاندراشخار آزاد ، رئیس ارتش بهیما (عکس پرونده)دهلی نو: رئیس ارتش بهم چاندراشخار آزاد (چاندراشخار آزاد)

توسط ABDOOSNEWS در 5 آبان 1399
[ad_1]
چاندراشخار آزاد ، رئیس ارتش بیم ، گفت ،

چاندراشخار آزاد ، رئیس ارتش بهیما (عکس پرونده)

دهلی نو:

رئیس ارتش بهم چاندراشخار آزاد (چاندراشخار آزاد) ادعا کرده است که گلوله هایی به کاروان وی در اوتار پرادش شلیک شده است. آزاد در توئیتی گفته است كه احزاب مخالف چنین اقدام شرورانه ای را در انتخابات میان دوره ای بولاندشهر انجام داده اند. وی در توئیتر خود نوشت: "احزاب مخالف به دلیل ورود کاندیدای ما در انتخابات بولانشهر عصبی شده اند و تجمع امروز باعث خواب آنها شده است که به دلیل آن کاروان من به صورت ناجوانمردانه اخراج شده است. این نشان دهنده سرخوردگی از شکست آنها است. آنها می خواهند جو بد باشد اما ما اجازه نمی دهیم این اتفاق بیفتد

همچنین بخوانید

آزاد گفت که کاروان هنگامی که اعضای آن برای انتخابات میان دوره ای در 3 نوامبر فعالیت می کردند ، اخراج شد. تاکنون مشخص نشده است که آیا آزاد هنگام شلیک کاروان نیز در شلیک نقش داشته است یا خیر ، زیرا امروز او نیز می خواست در یک راهپیمایی در منطقه سخنرانی کند.

ورود چاندراشخار به انتخابات بیهار ، با شکست دادن BJP و Nitish با هر کسی ترکیب می شود

رهبران با نفوذ دالیت با آغاز انتخابات آینده بیهار از روز چهارشنبه و انتخابات میان دوره ای در 7 کرسی مجمع از جمله بولاندشهر در اوتار پرادش در ماه آینده وارد سیاست های انتخاباتی می شوند.

آزاد حاجی یامین را به عنوان نامزد حزب خود در انتخابات میان دوره ای بولانشهر برگزیده است ، در حالی که حزب آزاد سماج وی 30 کرسی در انتخابات مجلس بحار کسب کرده است. در بیهار ، تحت پرچم اتحاد دموکراتیک پیشرو (PDA) به رهبری حزب جانادخیاری ، حزب آزاد راجش رانجان ملقب به پاپو یداو ، وارد نبرد انتخاباتی شده است.

رئیس ارتش بهم گفت - حق قانون اساسی سلب می شود


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب