کارتن اسباب کشی با قیمت استثنایی از سایت فروشگاهی الوکارتن

کارتن اسباب کشی از جمله لوازم ضروری برای اسباب کشی و جابجایی وسایل است. در هنگام اثاث کشی، وسایل شما در معرض

توسط ABDOOSNEWS در 14 تیر 1400

خرید-کارتن-مقاوم

کارتن اسباب کشی از جمله لوازم ضروری برای اسباب کشی و جابجایی وسایل است. در هنگام اثاث کشی، وسایل شما در معرض ضربه خوردگی و آسیب دیدن قرار دارند. به همین جهت استفاده از این کارتن‌ها جهت محافظت از وسایل امری حیاتی است.

 

یکی از چالش‌هایی که در زمان نقل مکان و اسباب کشی به وجود می‌آید، جلوگیری از آسیب دیدن اشیا و لوازم است. اگر تاکنون تجربه اسباب کشی را داشته باشید، قطعا بسیاری از لوازم شما به دلیل بسته بندی نامناسب با شکستگی و خرابی یا رنگ پریدگی مواجه شده است. در این زمان استفاده از کارتن‌های مخصوص برای بسته بندی لوازم می‌تواند میزان خسارات را به حداقل برساند.

 

اصولا طراحی کارتن اسباب کشی به گونه‌ای است که بتواند مقاومت بیشتری را تحمل کند و برای حمل بارها و اثاثیه‌ای که به محافظت بیشتری نیاز دارند یا وسایل سنگین که نیازمند جعبه‌ای محکم هستند، بهترین گزینه می‌باشند. این کارتن‌ها در انواع مختلفی تولید و عرضه می‌شوند:

 

> کارتن یک لایه

> کارتن دو لایه

> کارتن سه لایه

>  کارتن پنج لایه

 

در ادامه قصد داریم تا با معرفی این کارتن‌ها و بررسی مزایا و معایب این جعبه‌های اسباب کشی خیال شما را از بابت حمل و نقل وسایل خود راحت کنیم.

 

اصلا چرا باید از کارتن اسباب کشی استفاده کرد؟

 

این کارتن‌ها از بدنه محکم‌تری نسبت به سایر کارتن‌های موجود در بازار برخوردارند. همچنین به سبب ویژگی‌هایی که این جعبه‌ها دارند، از لحاظ فضا و قیمت باعث صرفه جویی خواهند شد. کارتن‌های اسباب کشی شما را قادر می‌سازند که وسایل سنگین و یا اثاثیه‌ی حساس خانه را با امنیت بالایی جابجا کنید. دقت کنید که جابجا کردن لوازم سنگین با این کارتن‌ها بسیار ساده است، چرا که احتمال پاره شدن یا شکافتگی در این کارتن‌ها به مراتب پایین تر خواهد بود.

 

بنابراین اگر قصد جابجایی وسیله‌ی با ارزشی را دارید، یا می‌خواهید اجناس سنگین و حجیمی را از محلی به محل دیگر منتقل کنید، پیشنهاد ما استفاده از کارتن اسباب کشی است.

 

مزایای استفاده از کارتن‌های اسباب کشی

 

استفاده از کارتن‌های مخصوص اسباب کشی می‌تواند مزایای زیادی به همراه داشته باشد. در ادامه با برخی از امتیازات مثبت استفاده از این جعبه‌های بسته بندی اسباب کشی آشنا می‌شویم:

کارتن های مستحکم برای اسباب کشی

> راحتی در جابجایی وسایل

 

سبک بودن و استاندارد بودن کارتن‌های اثاث کشی باعث می‌شود تا در زمان بارگیری و تخلیه وسایل، کار راحتی برای جابجا کردن و انتقال اثاثیه داشته باشید.

 

> محافظت از وسایل

 

کیفیت بالا و قدرت ضربه گیری کارتن‌ها می‌تواند نیروهای وارد شده در حین جابجایی را کاهش دهد و میزان آسیب به وسایل را به صفر برساند.

 

> صرفه جویی در هزینه

 

استفاده از کارتن‌های بسته بندی اسباب کشی علاوه بر تمام مزایای که دارد، باعث کاهش هزینه‌های اسباب کشی نیز خواهد شد. مواد اولیه تولید چنین محصولاتی بسیار ارزان و قابل دسترس است. این ویژگی می‌تواند آن‌ها را به بهترین و به صرفه ترین گزینه برای بسته بندی تبدیل کند.

 

> قابلیت تبلیغاتی و بازاریابی

 

علاوه بر رفع نیازهای مشتری، کارتن اسباب کشی می‌تواند در پیشبرد برنامه تبلیغاتی شرکت‌های خدماتی نیز نقش موثری ایفا کند. این محصولات از قابلیت چاپ و گرافیک بهره مند هستند و به راحتی می‌تواند از اطلاعات تبلیغاتی شرکت‌ها مانند آدرس، اطلاعات تماس و سایر موارد برای بازاریابی استفاده کرد. به این ترتیب به این کارتن‌ها باید از جهت جعبه‌های تبلیغاتی نیز نگاه ویژه‌ای کرد.

 

> تنوع در طرح و اندازه

 

تنوع این وسایل بسته بسیار گسترده است و مشتری می‌تواند رنگ و طرح دلخواه خود را انتخاب و خریداری کند. بنابراین با توجه به نیاز مشتری می‌توان از کارتن مناسب برای حمل اثاث استفاده کرد.

 

> دوستی با محیط زیست

 

یکی از ویژگی‌های مهم کارتن‌های اسباب کشی، سازگاری با محیط زیست است. جنس این کارتن‌ها به گونه‌ای است که نسب به سایر محصولات مشابه آسیب کمتری به محیط زیست وارد می‌کند. به همین دلیل با استفاده از این محصولات ضرر کمتری به زیست بوم خود وارد خواهید کرد.

 

عدم استفاده از کارتن اسباب کشی چه ضرری در پی خواهد داشت؟

 

اگر شما نیز جزو افرادی هستید که خرید این محصولات را بی اثر می‌دانید، سخت در اشتباه هستید. با صرف هزینه کم و خرید کارتن بسته بندی و اسباب کشی می‌تواند به سلامتی وسایل خود کمک ویژه‌ای کنید.

 

فراموش نکنید که کارتن‌های معمولی احتمال شکستگی و خراب شدن اثاث شما را افزایش می‌دهند. اما کارتن‌هایی که برای اسباب کشی ساخته می‌شوند، استحکام زیادی داشته و نیروی وارده به وسایل را کاهش می‌دهند. از سویی این محصولات با وجود استحکام زیاد وزن کمی دارند و این به جابجایی راحت وسایل کمک می‌نماید.

 

با این وجود نباید از برخی از معایب این کارتن‌ها چشم پوشی کرد. تغییر شکل ناشی از فشار زیاد و همچنین مقاومت پایین در برابر آب می‌تواند از معایب این جعبه‌های بسته بندی باشد. البته که این مشکلات در برابر مزایای بی‌شمار این کالاها قابل چشم پوشی است.

 

تفاوت کارتن معمولی با کارتن اسباب کشی

 

با چشم پوشی از اندازه و شکل و وزن، کارتن اسباب کشی برای بسته بندی کردن محصولات گوناگون استفاده می‌شود. امکان بازیافت و دوباره مورد استفاده قرار گرفتن این محصولات از یکسو و ویژگی‌های مثبت دیگر این محصول در زمان کنونی از سوی دیگر می‌تواند هر فردی را به خرید این وسایل برای بسته بندی‌های کالاها ترغیب کند.

 

همانطور که در ابتدای مقاله بحث کردیم، کارتن‌های اسباب کشی بسیار متنوع بوده و در انواع مختلفی عرضه می‌شوند. این کارتن‌های چند لایه از چند لایه آستر و فلوتینگ ساخته شده اند. فلوتینگ قلب این جعبه ها است و مانند یک بالشتک از وسایل شما محافظت می‌کند. در واقع کاهش آسیب ناشی از ضربات وارده به اجسام داخل کارتن به دلیل وجود ماده‌ای به نام فلوتینگ است.

 

پس اگر قصد جابجایی وسایل حساسی مانند تلویزیون یا ظروف شیشه‌ای و سایر موارد را دارید، به جای کارتن معمولی از کارتن اسباب کشی استفاده کنید. البته توصیه ما این است برای اطمینان بیشتر وسایل خود را با پتو بپیچید و سپس داخل کارتن قرار دهید.

 

خرید کارتن اسباب کشی

فروشگاه اینترنتی

اگر می‌خواهید وسایل خانه خود را به راحتی جابجا کنید، همچنان پیشنهاد ما استفاده از کارتن اسباب کشی است. فراموش نکنید که این محصولات علاوه بر قیمت پایین، آسیب کمتری به محیط وارد می‌کنند و سازگار با محیط زیست هستند. برای خریداری این کارتن‌ها به صورت تکی یا عمده می‌توانید از سایت الوکارتن استفاده کنید و از اسباب کشی لذت ببرید.

 

آخرین مطالب