چگونه یک کسب و کار موفق در اوگاندا ایجاد کنیم؟

[ad_1] آیا تا به حال فکر کرده اید که برای ایجاد یک کسب و کار موفق در اوگاندا چه چیزی لازم است؟ بسیا

توسط ABDOOSNEWS در 14 آذر 1400
[ad_1]

آیا تا به حال فکر کرده اید که برای ایجاد یک کسب و کار موفق در اوگاندا چه چیزی لازم است؟ بسیاری از افراد استعداد دارند، اما انگیزه و کاربرد درستی ندارند. افراد بسیار باهوش و دارای جاه طلبی اغلب موفقیت خود را از طریق اشتباهات ساده محدود می کنند.

در زیر برخی از نکاتی که باید رعایت کنید آمده است که می تواند به هر اوگاندای کسب و کار محور کمک کند تا یک تجارت موفق راه اندازی کند.

این در مورد مردم است

مسیر موفقیت در کسب و کار بر اساس روابط شخصی ساخته شده است. اگر فکر می کنید با ارزش ترین جنبه مدرسه اطلاعات یا یادگیری است، ممکن است فرصت های زیادی را از دست داده باشید. وقتی در اطراف همکاران هستید به اطراف نگاه کنید و روابط معناداری ایجاد کنید. همکاران خود را برای ناهار و شام بیرون بیاورید. هر چه زودتر این روابط را بسازید، بیشتر می توانند توسعه پیدا کنند. روابط حرفه ای از شما در طول اقامت حمایت می کند و فرصت هایی را ایجاد می کند که می تواند بین موفقیت متوسط ​​و بالا تفاوت قائل شود. روابط با همکاران را فقط حرفه ای ندانید. ارتباطات شخصی برقرار کنید. همکاران جدید را به خانه خود دعوت کنید، فرزندان خود را جمع کنید. روابط شخصی برای افراد بسیار مهم است و در این فرآیند می توانید دوستان جدیدی پیدا کنید. نمی‌توانم به شما بگویم که در دوره تحصیلات تکمیلی با چند نفر آشنا شدم که گفتند می‌خواهند یک تجارت موفق در آینده داشته باشند، اما بیشتر فرصت‌ها را برای ایجاد روابط با همسالان خود رد کردند. "حرفه ای" را با "غیر شخصی" اشتباه نگیرید. شخصی حرفه ای است. جهان مبتنی بر ارتباطات عاطفی و شخصی است. بسیاری از موفقیت های حرفه ای می تواند ناشی از روابطی باشد که با دیگران ایجاد می کنید!

در بازاریابی کوتاهی نکنید

بسیاری از سازمان های جدید از کارکنان اصلی بازاریابی کسب و کار استفاده می کنند، اگرچه این افراد در بازاریابی تخصص ندارند. بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک و کارآفرینان در بازار هستند و به برون سپاری فکر نمی کنند. با فرض اینکه در اصل 3 (در زیر) کار می کنید، در اسرع وقت افراد حرفه ای را جذب کنید. درصدی از کل درآمد را به بازاریابی حرفه ای اختصاص دهید. رشد موتوری است که برای حفظ تجارت خود به آن نیاز دارید. هر چند چند نکته را باید در نظر داشت. بسیاری از مواردی که به عنوان خدمات بازاریابی ارائه می شوند، بیش از حد ارزیابی شده و بیش از حد ارزیابی می شوند. لباس آسیاب را پیدا کنید و فردی با استعداد بالاتر از حد متوسط ​​را پیدا کنید. با مصاحبه با بیش از یک لباس بازاریابی در هر سال، بهترین شیوه ها را بررسی کنید. استراتژی‌های مؤثر می‌توانند به سرعت به دلیل فناوری‌های در حال تحول و شیوه‌های اجتماعی تغییر کنند. درگیر این واقعیت نشوید که کارکنان اصلی شما، که ممکن است آموزش تخصصی نداشته باشند، در کنفرانس های بازاریابی پیشرو شرکت نکنند و احتمالاً در حال حاضر کلاه های زیادی بر سر دارند، برای این کار آماده هستند. احتمالاً با جذب افراد غیرمتخصص برای مقابله با یکی از مهم ترین جنبه های ساخت کسب و کار، موفقیت خود را محدود می کنید!

بزن به پیاده رو

علاوه بر استخدام متخصصان بازاریابی (به بالا مراجعه کنید)، باید در بازاریابی خود شرکت کنید. به عنوان یک چهره کلیدی در کسب و کار شما، بازاریابی به شما کمک می کند تا افرادی را که برای بازاریابی استخدام می کنید به درستی ارزیابی کنید. و به عنوان هسته پیام شما به جهان، درگیر شدن در بازاریابی خود به شما کمک می کند آنچه را که برای آن ایستاده اید و ارزش آنچه را که ارائه می دهید اصلاح کنید.

بروشور تهیه کنید و از کسب و کاری به کسب و کار دیگر در مورد کاری که انجام می دهید صحبت کنید. در کتابخانه محلی سخنرانی رایگان داشته باشید. کارت ویزیت خود را به عنوان تمرین ایجاد کنید. اگر نمی دانید چگونه بفروشید، تیم شما بسیار کمتر موثر خواهد بود. هر بار که سرعت کسب‌وکار کاهش می‌یابد، به پیاده‌رو برگردید و وارد بازاریابی انبوه و کم ارزش شوید. آگهی هایی را در کافه ها و کتاب فروشی ها ارسال کنید که خدمات خود را تبلیغ می کنند. ایجاد یک گروه مطالعاتی رایگان در زمینه تجربه. مقاله بنویسید. در شبکه های اجتماعی چند پیام بفرستید. شما باید ارزش کسب و کار خود را آنقدر خوب درک کنید که بتوانید در کمتر از یک دقیقه همه را متقاعد کنید که به آنچه شما برای ارائه دارید نیاز دارند. بشویید و تا شروع کار تکرار کنید.

دانش خود را افزایش دهید

حرفه ای ها می توانند با افزایش دانش خود در زمینه های کلیدی رشته خود از رقبا متمایز شوند. دانش قدرت و ارز است. می توانید از آن برای تبلیغ مزیت خود نسبت به رقبا و فروش به مشتریان برای ارزش محصول یا خدمات خود استفاده کنید. سودآورترین دانش، دانشی است که افراد کمی از آن برخوردارند. ممکن است لازم باشد برای یافتن منابع دانشی که در جامعه شما غیرمعمول هستند به خارج از منطقه محلی خود بروید. دانش به طور تصاعدی با رشد تخصص بهبود می یابد. بهترین کارشناسان یک ارزیابی کوانتومی نسبت به دیگران خواهند داشت. دانش همچنین اعتماد و دسترسی شما را به دیگران با دانش مشابه می‌خرد و اندازه و تأثیر شبکه شما را افزایش می‌دهد.

پیگیر باش

ایجاد یک کسب و کار موفق اغلب مستلزم تلاش مستمر در طول زمان، اعتقاد بی‌وقفه به ارزش چیزی است که ارائه می‌دهید و امتناع از پذیرش نه. کارآفرینان راه هایی برای غلبه بر موانع و دور زدن آنها پیدا می کنند. آنها منصرف نیستند. آنها شکست ها را به فرصت ها و موفقیت ها را به موفقیت های بزرگ تر تبدیل می کنند. روزهای پایین و روزهای بالا خواهید داشت. با آنها مانند یک قطار رفتار کنید و ادامه دهید. به یاد داشته باشید که ضعیفان مورد خیانت قرار می گیرند. تو این گروه نباش

من دنبال مشاوره هستم

شما بیشتر چیزهایی را که نمی دانید نمی دانید. سپس چیزهایی هستند که می دانید نمی دانید و چیزهای کمی که می دانید. مدام ذهن خود را گرده افشانی کنید و به دنبال منابع الهام و خرد باشید. اگر از شما راهنمایی بخواهید، بزرگان باتجربه در حرفه شما اغلب مورد احترام هستند و مایل به کمک هستند. بسیاری از افراد بلندپایه می‌خواهند دنیا مکانی بهتر و فرصتی باشد تا درس‌هایی را که در این راه آموخته‌اند به شنوندگان بی‌صبر منتقل کنند.

اگر با تاجرانی روبرو شدید که تمام اسرار خود را حفظ می کنند، در جای دیگری به دنبال مربی بگردید. کلیسا می تواند مکان خوبی برای یافتن یک مربی حرفه ای یا درخواست از گروهی از دوستان یا اعضای خانواده باشد. ده نفر برتر در منطقه خود را به صورت محلی و ملی شناسایی کنید و ببینید چه تعداد را می توانید برای ابراز تمایل به یادگیری از آنها ملاقات کنید. شما باید یک یا دو مربی داشته باشید که مرتباً با آنها ملاقات می کنید. پاداش: اگر آنها را دوست دارید و اگر آنها را تحت تأثیر قرار می دهید، می توانند درها را به روی شما باز کنند یا برای شما مشتریان بفرستند.

جریان جت خود را ایجاد کنید

راهی برای حمایت از کار افرادی که مورد تحسین شما هستند پیدا کنید. این راهی است که از آنها یاد بگیرید، چگونه در اطراف آنها هستید و چگونه کار می کنند. افراد با استعداد به دلیل جست و جوی مجموعه مهارت هایشان، بیداری دارند که کارشان را دنبال می کند. دنبال آنها باشید و از آنها الگو بگیرید. شما می توانید مقدار باورنکردنی را از پذیرفتن ویژگی های مربیان با استعداد بیاموزید و با کمک به آنها در کارشان ایده ای از نحوه همکاری نزدیک آنها پیدا کنید. ویژگی های افراد بزرگ بر دیگران تأثیر می گذارد. مفید باشید و همانطور که انجام می دهید یاد خواهید گرفت. یک روز، اگر به اندازه الگوهای خود موفق شوید، به این مهارت ها نیاز خواهید داشت!

از فرصت ها استفاده کنید

ساده به نظر می رسد، اما افراد کمی آن را به خوبی انجام می دهند. وقتی فرصت دارید، از در وارد می شوید یا فرصتی دارید که با یک فرد تأثیرگذار صحبت کنید، این فقط یک فرصت نیست، باید به این فکر کنید که چگونه از آن برای ایجاد فرصت های دیگر استفاده کنید. هنر تبدیل یک موفقیت به موفقیت دیگر قطعا شما را از افرادی متمایز می کند که از فرصت هایی که به دست می آورند استفاده می کنند اما نمی دانند چگونه آن را بخشی از یک استراتژی بزرگتر کنند.

از منابع رایگان استفاده کنید

منابع رایگان زیادی وجود دارد که می تواند به موفقیت شما کمک کند. سازمان‌های غیرانتفاعی که از شرکت‌های کوچک غیرانتفاعی حمایت می‌کنند، می‌توانند پشتیبانی رایگان ارائه دهند. حتی سازمان‌های خصوصی وجود دارند که خرد جمعی رهبران محلی را جمع‌آوری می‌کنند که زمان خود را برای حمایت از مشاغل محلی اختصاص می‌دهند. قبل از شروع خرید برای کمک پولی از پشتیبانی رایگان استفاده کنید و در مورد آنچه واقعاً نیاز دارید مطلع خواهید شد.

اطلاعات اضافی از لایف هک


آیا داستانی در جامعه خود دارید یا نظری برای به اشتراک گذاشتن با ما دارید: به ما در editorial@watchdoguganda.com ایمیل بزنید

[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب